Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:43 
 

Strep schreef:
Geld is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik kreeg een mailtje dat mijn order gecancelled is. Fijn. Gelukkig ben ik zo te zien op PF niet de enige met het probleem, straks maar ff Paylogic bellen.

x2


Citaat:
ik had hier net Paylogic voor aan de lijn, storing bij iDeal of iets in die richting. iedereen die heeft betaald en bericht van gacancelled krijgt ze alsnog.. dus dit bericht negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict

De man aan de telefoon zei dat ik maar gewoon een dagje moest wachten en morgen, als ik dan nog niets heb, nog een keer bellen of een mailtje sturen.

Dus dat doen we dan maar :'). Gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd wat een gezeik, hier ook canceled..
Maar zal wel goed komen en ik heb free VIP upgrade tickets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IDeal met ING ging prima, 4 tickets binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu binnen gekregen, 6x VIP upgrade :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6x regular tickets binnen, lets get the part started :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:14 
 

Nog stééds niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen die wel betaald hebben maar nog geen kaarten hebben gekregen

Probeer ze te downen via https://consumer.paylogic.nl/client/login/?next=/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje binnen. Dan eindelijk eerste keer Hard Bass :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

na een hoop gedoe, de kaartjes binnen!! geen VIP helaas :/
Eerste keer Hardbass :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
geen VIP helaas :/

5% kans hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:41 
 

hurricane schreef:
Voor mensen die wel betaald hebben maar nog geen kaarten hebben gekregen

Probeer ze te downen via https://consumer.paylogic.nl/client/login/?next=/

Mijne is geannuleerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:03 
 

Geen kaartje hoeven halen... ga niet
veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:06 
 

Chris Two schreef:
Geen kaartje hoeven halen... ga niet
veel plezier!

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 00:34 
 
Hardtraxxer

Dit wordt mijn 7e HardBass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:33 
 

Grudgie schreef:
Dit wordt mijn 7e HardBass :)

ekte diehard zeker? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Grudgie schreef:
Dit wordt mijn 7e HardBass :)

ekte diehard zeker? :cool:


als ik ga word het me 8ste :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mijn 4e pas, newbie dat ik ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Grudgie schreef:
Dit wordt mijn 7e HardBass :)

ekte diehard zeker? :cool:


Jij weet! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b2s
This Saturday the Hard Bass presale started and one day later all available VIP tickets sold out. The regular tickets also sell very fast! These are availale at http://hardbass.tickets.b2s.nl/

VIP tickets uitverkocht dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:

als ik ga word het me 8ste :corn:

Mijn 10e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, mijn derde keer. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag ook even kaartje aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:32 
 

Mr Lellebel schreef:
Vanmiddag ook even kaartje aanschaffen.

(L)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten