FijnBetalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Yess kaarten binnen
Edit: gewoon betaald met Ideal overigens
Edit: gewoon betaald met Ideal overigens
Last edited by Aristo on , edited 1 time in total.
-
A
Met iDeal betaald maar nog geen pdf in mijn mailbox
op paylogic staat: U kunt uw tickets hier downloaden wanneer uw betaling voltooid is.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Kaartje is binnen 
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Hier ook 2 kaartjes besteld 
wat zijn de prijzen van een normaal kaartje?
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 15 days ago
Fijn als ideal via rabobank niet werkt..
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Kaartje binnen hoor! Eerste Hardbass hihii. 
-
G
Hoppa tickets in de pocket!
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Vrienden gaan nu weer moeilijk doen met wie nou mee gaat, nog geen kaartje binnen. Gelukkig is het niet zo snel uitverkocht, anders ga ik huilen.
jeej ik heb ook kaartjes gekocht 
Bij andere mensen ook problemen met de site? Hij blijft bij mij op 30 minuten wachttijd staat en kom ook niet meer op de homepage van b2s...
-
A
Homepage is idd down, en die wachttijd springt vanzelf op 0, bij mij stond 15min en na 5 min was ik er.wrote:Bij andere mensen ook problemen met de site? Hij blijft bij mij op 30 minuten wachttijd staat en kom ook niet meer op de homepage van b2s...
Nog steeds geen .pdf binnen
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
bestelproces gaat weer lekker pfff... 
Dat iedereen hier om loopt te stressen, gewoon de kleinere feestjes bezoeken 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Haha vrienden van mij staan in de wachtrij ik klik droog nog een keertje om te kijken hoelang de wachtrij is ben ik meteen binnen. 
-
S
Rabobank ook niet, ellende.wrote:FijnBetalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
Paar keer proberen, toen deed hij het wel bij mij. Heb ook rabobank
b2s
There's a difficulty with the Rabobank... Check this website: http://www.allestoringen.nl/storing/rabobank … Try to pay with PayPal or another bank for #HB13 tickets.
There's a difficulty with the Rabobank... Check this website: http://www.allestoringen.nl/storing/rabobank … Try to pay with PayPal or another bank for #HB13 tickets.
Dit dus.wrote:Vrienden gaan nu weer moeilijk doen met wie nou mee gaat, nog geen kaartje binnen. Gelukkig is het niet zo snel uitverkocht, anders ga ik huilen.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Geld is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik kreeg een mailtje dat mijn order gecancelled is. Fijn. Gelukkig ben ik zo te zien op PF niet de enige met het probleem, straks maar ff Paylogic bellen.