Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.


Fijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yess kaarten binnen

Edit: gewoon betaald met Ideal overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:12 
 

Met iDeal betaald maar nog geen pdf in mijn mailbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij nu wel, ticket is binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op paylogic staat: U kunt uw tickets hier downloaden wanneer uw betaling voltooid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje is binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxxer

Hier ook 2 kaartjes besteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat zijn de prijzen van een normaal kaartje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:19 
 
Hardtraxxer

Fijn als ideal via rabobank niet werkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:19 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje binnen hoor! Eerste Hardbass hihii. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:22 
 

Hoppa tickets in de pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:23 
 
Hardtraxxer

Vrienden gaan nu weer moeilijk doen met wie nou mee gaat, nog geen kaartje binnen. Gelukkig is het niet zo snel uitverkocht, anders ga ik huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeej ik heb ook kaartjes gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij andere mensen ook problemen met de site? Hij blijft bij mij op 30 minuten wachttijd staat en kom ook niet meer op de homepage van b2s...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:34 
 

JefQ schreef:
Bij andere mensen ook problemen met de site? Hij blijft bij mij op 30 minuten wachttijd staat en kom ook niet meer op de homepage van b2s...

Homepage is idd down, en die wachttijd springt vanzelf op 0, bij mij stond 15min en na 5 min was ik er.

Nog steeds geen .pdf binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem nu binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:38 
 
Hardtraxxer

bestelproces gaat weer lekker pfff... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat iedereen hier om loopt te stressen, gewoon de kleinere feestjes bezoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Elite

Haha vrienden van mij staan in de wachtrij ik klik droog nog een keertje om te kijken hoelang de wachtrij is ben ik meteen binnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:55 
 

pecola-tje schreef:
Citaat:
Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.


Fijn xd


Rabobank ook niet, ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar keer proberen, toen deed hij het wel bij mij. Heb ook rabobank
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s
There's a difficulty with the Rabobank... Check this website: http://www.allestoringen.nl/storing/rabobank … Try to pay with PayPal or another bank for #HB13 tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Vrienden gaan nu weer moeilijk doen met wie nou mee gaat, nog geen kaartje binnen. Gelukkig is het niet zo snel uitverkocht, anders ga ik huilen.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Hoppa tickets in de pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Geld is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik kreeg een mailtje dat mijn order gecancelled is. Fijn. Gelukkig ben ik zo te zien op PF niet de enige met het probleem, straks maar ff Paylogic bellen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten