Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar kwam ik er in met mijn 17 lentes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuttig en representatief om te weten. Bedankt man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klinkt zeer logisch. Als je 17 bent.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Vorig jaar kwam ik er in met mijn 17 lentes.

Dit jaar bedoel je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 17:49 
 

Is gewoon totaal verschillend en niet te voorspeleln. Ik ben zelf nog nooit op mijn ID gecontroleerd op een 18+ evenement (ook niet als 17 jarig ukkie), maar op 16+ feesten vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
JVDM schreef:
Vorig jaar kwam ik er in met mijn 17 lentes.

Dit jaar bedoel je.

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:49 
 

JVDM schreef:
Hoofdcoach schreef:
JVDM schreef:
Vorig jaar kwam ik er in met mijn 17 lentes.

Dit jaar bedoel je.

Ja.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

to go or not to go......
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha gesprek tussen 2 nono's in de trein.
"Ga je mee naar Hard Bass?"
"Das in Gelredome of niet?"
"Ja, grootste indoor feest ter wereld!"
"Oke vet! Hoelang duurt dat? 12 uur of niet? van 7 tot 7 ofzo?"
"Ja, maar gaat wel echt lomp hard hoor!"
"Ja, dan ga ik gewoon lomp veel bier zuipen en dan zie ik wel hoe ik eindig."

Dan kan ik dus echt mn lach niet inhouden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha gesprek tussen 2 nono's in de trein.
"Ga je mee naar Hard Bass?"
"Das in Gelredome of niet?"
"Ja, grootste indoor feest ter wereld!"
"Oke vet! Hoelang duurt dat? 12 uur of niet? van 7 tot 7 ofzo?"
"Ja, maar gaat wel echt lomp hard hoor!"
"Ja, dan ga ik gewoon lomp veel bier zuipen en dan zie ik wel hoe ik eindig."

Dan kan ik dus echt mn lach niet inhouden. :lol:


ik had er naartoe gelopen en gewoon keihard gesmacked
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
Parvuz schreef:
Haha gesprek tussen 2 nono's in de trein.
"Ga je mee naar Hard Bass?"
"Das in Gelredome of niet?"
"Ja, grootste indoor feest ter wereld!"
"Oke vet! Hoelang duurt dat? 12 uur of niet? van 7 tot 7 ofzo?"
"Ja, maar gaat wel echt lomp hard hoor!"
"Ja, dan ga ik gewoon lomp veel bier zuipen en dan zie ik wel hoe ik eindig."

Dan kan ik dus echt mn lach niet inhouden. :lol:


ik had er naartoe gelopen en gewoon keihard gesmacked



En dan was ik weer naar jou toe gelopen, om ff op jou kop in te rammen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iermand een idee hoeveel eerste verkochte tickets een VIP upgrade krijgen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 50 ofzo, vorig jaar was de VIP upgrades binnen een tiental seconde weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Eerste 50 ofzo, vorig jaar was de VIP upgrades binnen een tiental seconde weg.

Ja het is puur geluk omdat er natuurlijk paar honderd man zit te F5-en.. maargoed valt altijd te proberen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:21 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
to go or not to go......


To go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag dus weer stressen om 13:00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 10:35 
 

Jorisrkc schreef:
En dan was ik weer naar jou toe gelopen, om ff op jou kop in te rammen :whistle:

Stoerrrrrrrrr :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha gesprek tussen 2 nono's in de trein.
"Ga je mee naar Hard Bass?"
"Das in Gelredome of niet?"
"Ja, grootste indoor feest ter wereld!"
"Oke vet! Hoelang duurt dat? 12 uur of niet? van 7 tot 7 ofzo?"
"Ja, maar gaat wel echt lomp hard hoor!"
"Ja, dan ga ik gewoon lomp veel bier zuipen en dan zie ik wel hoe ik eindig."

Dan kan ik dus echt mn lach niet inhouden. :lol:


Nooit gehoord van Masquerade hotel, Sensation en The Millenium Dome zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme, alweer een post verwijderd zonder reden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Jorisrkc schreef:
AniThing schreef:
Parvuz schreef:
Haha gesprek tussen 2 nono's in de trein.
"Ga je mee naar Hard Bass?"
"Das in Gelredome of niet?"
"Ja, grootste indoor feest ter wereld!"
"Oke vet! Hoelang duurt dat? 12 uur of niet? van 7 tot 7 ofzo?"
"Ja, maar gaat wel echt lomp hard hoor!"
"Ja, dan ga ik gewoon lomp veel bier zuipen en dan zie ik wel hoe ik eindig."

Dan kan ik dus echt mn lach niet inhouden. :lol:


ik had er naartoe gelopen en gewoon keihard gesmacked


En dan was ik weer naar jou toe gelopen, om ff op jou kop in te rammen :whistle:


Oke leuk man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RKC DE BESTUHH!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Haha gesprek tussen 2 nono's in de trein.
"Ga je mee naar Hard Bass?"
"Das in Gelredome of niet?"
"Ja, grootste indoor feest ter wereld!"
"Oke vet! Hoelang duurt dat? 12 uur of niet? van 7 tot 7 ofzo?"
"Ja, maar gaat wel echt lomp hard hoor!"
"Ja, dan ga ik gewoon lomp veel bier zuipen en dan zie ik wel hoe ik eindig."

Dan kan ik dus echt mn lach niet inhouden. :lol:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Wat zijn nono's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik er wel bij ben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 min wachtrij, zit geen VIP upgrade meer in dan :P

EDIT: Toch in 5 min door de rij heen. Staat er "ENTRANCE TICKET + FREE VIP UPGRADE". Klik ik op next, zijn ze inmiddels al uitverkocht :(. Dan maar normale bestellen, is er een storing met iDeal. Nouja, laat maar zitten dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weet iemand of je meer dan 4 kaarten kan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
weet iemand of je meer dan 4 kaarten kan halen?

je kunt er tot 10 kopen als je wilt
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten