dan niet 
Last edited by opaa on , edited 1 time in total.
Dit. Ga terug naar Hyveswrote:Dit is het prediktaat slecht nog niet eens waard.
HAHAHAHHAHAHAHAhA ajaaaaaa ahahAHhHahhahahHAHAHAHAHhahahahHhahAHAHhAHahAwrote:Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome
wrote:HAHAHAHHAHAHAHAhA ajaaaaaa ahahAHhHahhahahHAHAHAHAHhahahahHhahAHAHhAHahAwrote:Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome
Kom alsjeblieft niet meer op dit forum.wrote:HAHAHAHHAHAHAHAhA ajaaaaaa ahahAHhHahhahahHAHAHAHAHhahahahHhahAHAHhAHahAwrote:Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome
Lijkt me geen probleem, als ie zegma van een redelijke lengte is, dus geen 1.60m. Ga ook niet op een rustig moment naar binnen maar juist als het druk is, dan wordt praktich geen aandacht besteed aan ID-controlewrote:Ik krijg deze keer ook echt vrienden mee, wordt steeds meer een zekerheid.Er is alleen een vriend van mij die wel mee wilt maar tijdens hardbass nog 17 is. Is controle streng daar? Zouden we hem mee kunnen nemen of is dat zonde van z'n geld?
Die is dan toch al ingescand dat werkt nietwrote:wat wij doen als er iemand nog niet 18 is gewoon je kaart meerdere keren uitprinten. En gewoon proberen bij een andere steward naar binnen te komen
Waterdicht plan zonder twijfel.wrote:wat wij doen als er iemand nog niet 18 is gewoon je kaart meerdere keren uitprinten. En gewoon proberen bij een andere steward naar binnen te komen
tenzij hij er inderdaad uitziet als iemand van 14 moet het geen probleem zijn, heb nog nooit een id-controle gezien bij een hardstyle feest..wrote:Lijkt me geen probleem, als ie zegma van een redelijke lengte is, dus geen 1.60m. Ga ook niet op een rustig moment naar binnen maar juist als het druk is, dan wordt praktich geen aandacht besteed aan ID-controlewrote:Ik krijg deze keer ook echt vrienden mee, wordt steeds meer een zekerheid.Er is alleen een vriend van mij die wel mee wilt maar tijdens hardbass nog 17 is. Is controle streng daar? Zouden we hem mee kunnen nemen of is dat zonde van z'n geld?