Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

dan niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHAHA!!!! DEZE IS NOG GRAPPIGER DAN TEAM ORANGE!!! IK LIG DUBBEL!!!!! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raap me op alsjeblieft !! !!11!!111!!!!!1!!1!!!!

opaa ooit bedacht om stand up comedian te worden? Al moet je je baan als harddance news reporter dan misschien wel opzeggen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag hem ook op facebook. Wat een FUCKING slechte grap zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is het prediktaat slecht nog niet eens waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Besloten om toch zaterdag maar tickets te gaan halen, altijd wel een dik feest, ondanks line-ups.
Maar blijf toch balen van dat anderhalf uur team red...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat kut Opaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Dit is het prediktaat slecht nog niet eens waard.


Dit. Ga terug naar Hyves
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:10 
 

Haha, wel goed bedacht moet ik eerlijk toegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:55 
 

Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:57 
 

Chris Two schreef:
Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome

HAHAHAHHAHAHAHAhA ajaaaaaa ahahAHhHahhahahHAHAHAHAHhahahahHhahAHAHhAHahA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

me gusta schreef:
Chris Two schreef:
Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome

HAHAHAHHAHAHAHAhA ajaaaaaa ahahAHhHahhahahHAHAHAHAHhahahahHhahAHAHhAHahA

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict

me gusta schreef:
Chris Two schreef:
Wees blij dat Opa eens een keer mt wat anders komt dan alleen Ziggodome

HAHAHAHHAHAHAHAhA ajaaaaaa ahahAHhHahhahahHAHAHAHAHhahahahHhahAHAHhAHahA

Kom alsjeblieft niet meer op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het vanaf nu weer gezellig houden? Lijkt me beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:49 
 
Hardtraxxer

Ik krijg deze keer ook echt vrienden mee, wordt steeds meer een zekerheid. :loving: Er is alleen een vriend van mij die wel mee wilt maar tijdens hardbass nog 17 is. Is controle streng daar? Zouden we hem mee kunnen nemen of is dat zonde van z'n geld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Ik krijg deze keer ook echt vrienden mee, wordt steeds meer een zekerheid. :loving: Er is alleen een vriend van mij die wel mee wilt maar tijdens hardbass nog 17 is. Is controle streng daar? Zouden we hem mee kunnen nemen of is dat zonde van z'n geld?

Lijkt me geen probleem, als ie zegma van een redelijke lengte is, dus geen 1.60m. Ga ook niet op een rustig moment naar binnen maar juist als het druk is, dan wordt praktich geen aandacht besteed aan ID-controle
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat wij doen als er iemand nog niet 18 is gewoon je kaart meerdere keren uitprinten. En gewoon proberen bij een andere steward naar binnen te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
wat wij doen als er iemand nog niet 18 is gewoon je kaart meerdere keren uitprinten. En gewoon proberen bij een andere steward naar binnen te komen

Die is dan toch al ingescand dat werkt niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
wat wij doen als er iemand nog niet 18 is gewoon je kaart meerdere keren uitprinten. En gewoon proberen bij een andere steward naar binnen te komen


Waterdicht plan zonder twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 21:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fail
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt idd extreem retarded :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt zeer logisch. Als je 17 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:42 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
SamdV schreef:
Ik krijg deze keer ook echt vrienden mee, wordt steeds meer een zekerheid. :loving: Er is alleen een vriend van mij die wel mee wilt maar tijdens hardbass nog 17 is. Is controle streng daar? Zouden we hem mee kunnen nemen of is dat zonde van z'n geld?

Lijkt me geen probleem, als ie zegma van een redelijke lengte is, dus geen 1.60m. Ga ook niet op een rustig moment naar binnen maar juist als het druk is, dan wordt praktich geen aandacht besteed aan ID-controle


tenzij hij er inderdaad uitziet als iemand van 14 moet het geen probleem zijn, heb nog nooit een id-controle gezien bij een hardstyle feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:10 
 

Ik wel, juist bij het Gelredome
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten