Blue: Hele dikke prima! Drie prima namen, vooral WP erg gaaf! Zany snap ik alleen niet helemaal wat hij er tussen doet, had je beter kunnen wisselen met BH/PP lijkt me. NC Live ook altijd vet!
Yellow: Prima mainstream team, niks mis mee. Bass Modulators wel een leuke verassing:) Worden gewoon twee uitstekende uurtjes lijkt me.
Red: Beetje inspiratieloos als je 't mij vraagt. Tot 04:30 het gejengel aanhoren van deze drie (oké, 4

) heren is wel een beetje veel van het goede.. Comeback van G4H is prima, benieuwd of ze ook daadwerkelijk een geheel nieuwe live-act kunnen neerzetten met nieuwe tracks e.d.
Blue: Mwah, niet echt fan van. Afsluitende twee uur vond ik vorig jaar beter op papier. B-Front & Frequencerz had ik dan allebei wel graag in een normaal team gezien, jammer dat ze dan allebei samen slechts een halfuurtje live staan.
Al met al toch nog een prima line-up en dus zeker aanwezig dit jaar!
