Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
F-alko92 schreef:
Berenburg schreef:
Voor het derde jaar opnieuw aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig :) . Op Team Red Na (BH, PP, ZTX) een heerlijke line up en de live acts zijn echt heldig :worship: :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

Svennn schreef:
Blue: Hele dikke prima! Drie prima namen, vooral WP erg gaaf! Zany snap ik alleen niet helemaal wat hij er tussen doet, had je beter kunnen wisselen met BH/PP lijkt me. NC Live ook altijd vet! ^^

Yellow: Prima mainstream team, niks mis mee. Bass Modulators wel een leuke verassing:) Worden gewoon twee uitstekende uurtjes lijkt me.

Red: Beetje inspiratieloos als je 't mij vraagt. Tot 04:30 het gejengel aanhoren van deze drie (oké, 4 :P ) heren is wel een beetje veel van het goede.. Comeback van G4H is prima, benieuwd of ze ook daadwerkelijk een geheel nieuwe live-act kunnen neerzetten met nieuwe tracks e.d.

Blue: Mwah, niet echt fan van. Afsluitende twee uur vond ik vorig jaar beter op papier. B-Front & Frequencerz had ik dan allebei wel graag in een normaal team gezien, jammer dat ze dan allebei samen slechts een halfuurtje live staan.

Al met al toch nog een prima line-up en dus zeker aanwezig dit jaar! :)


zegt dit gelijk wat over de volgorde wanneer de teams draaien dan ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, elk jaar schuiven de teams door. 2012 sloot blue af, 2011 yellow, 2010 red enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En op b2s.nl zelf staat ook Part I : Blue, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me zo toch ook gewoon een logische volgorde, met dit team als afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe niet zo moeilijk mensen, het is altijd in de volgorde waarop het vrijgegeven wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Doe niet zo moeilijk mensen, het is altijd in de volgorde waarop het vrijgegeven wordt.


Het is er maar 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Het feit dat je er al op in gaat typeer ik als moeilijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeerde die jongeman te helpen en hem van z'n zorgen te verlossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

Wel van plan om te gaan, als er genoeg vrienden meegaan.
Vette line-up :thumbup:
Word dan eerste keer, maar hoe snel is het meestal uitverkocht? Niet heel snel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:55 
 
Hardtraxxer

D-tone schreef:
Luuq schreef:
Als ik wat vrienden mee weet te krijgen ben ik dit jaar aanwezig.
Het zal mn eerste HardBass feest worden.

Zijn de tickets meestal al snel uitverkocht of dat niet ?


Nee valt mee vorig jaar een van de laatste weken als ik me niet vergis :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

Top, dan ben ik wel aanwezig waarschijnlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e feestje in 2013 als 18 jarige, het zal me vast en zeker wel bevallen! aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

17 november 13:00 paraat met kaarten bestellen, want ik GA !!!!
:thumbsup: :woot: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 11:28 
 
Hardtraxx Addict

Denk niet dat ik hier heen ga, ondanks dat het feit dat er wat leuke namen bij staan zijn er 2 teams bij waar ik weinig interesse voor heb.
Moest het dichter bij huis zijn had ik uiteraard wel geweest, maar dit jaar sla ik hem toch even over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig maar ligt voor 100% aan wat me maten willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is onverwacht een EXTRA team toegevoegd aan de line-up van Hard Bass 2013! Team ORANGE! Whooohoooo!















































Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

He dat plaatje had ik nog nooit eerder gezien!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Aha! ToA Live dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aha! ToA Live dus

Haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aha! ToA Live dus

Hahaha :P Wat flauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aha! ToA Live dus

WHAHAHAHAHAHA epic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, ik moest lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 10:03 
 
Hardtraxx Newbie

The Skribbler schreef:
Hahaha, ik moest lachen xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten