Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig met deze line-up!
Noisecontrollers live is me op Decibel goed bevallen, daarnaast wil ik Tatanka wel eens meemaken. Headhunterz live is altijd bruut, zeker als hij een liveset als bij Hard Bass 2009. Tsja, team Red ideaal om lekker te eten en te chillen. Team motherfucking green, hoe gaaf kan hij zijn! Als Digital Punk wat tracks van Chris One en Beholder gaat draaien, word dat mischien wel het hardste HB team ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig wat een line up B2S is goed bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Mooie line-up. :)
Mooi weekendje Arnhem aan vast plakken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik nu de enigste die dit een slechte line-up vind :/ Eerste 2 tot 3 teams zijn bout laatste team is wel aantrekkelijk maar denk dat digital punk de boel gaat verneuken.. Helaas geen Hard Bass voor mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Voor het derde jaar opnieuw aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Berenburg schreef:
Voor het derde jaar opnieuw aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze editie ook weel meepakken, Hulde voor b2s om gewoon lekker op tijd je line up te geven. Begin steeds meer te waarderen tegenover Q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Deze editie ook weel meepakken, Hulde voor b2s om gewoon lekker op tijd je line up te geven. Begin steeds meer te waarderen tegenover Q-dance.


Zo heb ik d'r nog niet eens naar gekeken inderdaad. Nu weet je inderdaad wanneer is, waar 't is, wat 't is, wat ze zoal gaan doen en je weet wat de line up is. Nu kun je idd goed kijken of 't voor jouw die 55 euro daadwerkelijk waard is :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch raar dat het met defqon en decibel net andersom is. Bij defqon is de lineup al bekend voor de kaartverkoop, bij decibel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up, beter dan vorig jaar. Red is wel gewoon het meest dramatische team tot nu toe en die debiele penguins hadden ook wel in dat maffe land kunnen blijven, maar verder ga ik me wel vermaken. Volgens mij vergeten mensen dat DP labelowner van TiLLT is en er dus grote kans is op wat S&I en Chris One platen. :thumbsup: Thera op Hard Bass is gewoon fucking gruwelijk, die 2 uurtjes worden echt wel dik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt me nu pas op dat Hard Bass inplaats van duurder zelfs goedkoper is geworden dan afgelopen jaar, goede zaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Toch raar dat het met defqon en decibel net andersom is. Bij defqon is de lineup al bekend voor de kaartverkoop, bij decibel niet.

dat slaat als een tang op een varken in dit topic. bovendien zijn het twee verschillende organisaties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

een dikke optie dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, ligt eraan of ik zin heb om Red en Blue te gaan doorstaan xd. Wel beter dat ze nu ook decks plaatsen, vond de drukte een groot minpunt de laatste keer !

Geluid mag ook veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Berenburg schreef:
Toch raar dat het met defqon en decibel net andersom is. Bij defqon is de lineup al bekend voor de kaartverkoop, bij decibel niet.

dat slaat als een tang op een varken in dit topic. bovendien zijn het twee verschillende organisaties ;)


Het gaat om de vergelijking met de tegenstelling Qlimax contra HardBass ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Valt me nu pas op dat Hard Bass inplaats van duurder zelfs goedkoper is geworden dan afgelopen jaar, goede zaken :thumbsup:

BTW op podiumkunsten is ook gedaald, scheelt een hoop. Qlimax was ook goedkoper geworden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit voor ieder wat wils. Thera is echt heel gedurfd van B2S, petje af nog maar eens voor hun. Zitten nog steeds paar tamme namen tussen maar line up trekt me al een stuk meer als vorig jaar.

Vorig jaar niet aanwezig maar dit keer denk ik weer wel. In 2011 was het echt een ziek feestje. En wordt nog maar is tijd om nog is een bezoekje te brengen aan het Gelredome aangezien ik Qlimax ook skip dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

PART I: BLUE
Zany :)
Code Black (AUS) ^^
Wasted Penguinz (SE) ^^
Noisecontrollers live :/

PART II: YELLOW
Frontliner :D
Tatanka (IT) :)
Bass Modulators :)
Headhunterz live :)

PART III: RED
Brennan Heart :/
Zatox (IT) :cry:
Psyko Punkz xd
Gunz for Hire live :D

PART IV: GREEN
Crypsis :woot:
Thera :yay:
Digital Punk :thumbsup:
B-Freqz live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:) :P ;) :D :( :$ :cool: :cry: xd :/ :/ >.< -.- :mad: :huh: ^^ :woot: :drool: :lol: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
:) :P ;) :D :( :$ :cool: :cry: xd :/ :/ >.< -.- :mad: :huh: ^^ :woot: :drool: :lol: :oh:


is dat op dezelfde volgorde, of zit je gewoon te kloten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Prima line-up, beter dan vorig jaar. Red is wel gewoon het meest dramatische team tot nu toe en die debiele penguins hadden ook wel in dat maffe land kunnen blijven, maar verder ga ik me wel vermaken. Volgens mij vergeten mensen dat DP labelowner van TiLLT is en er dus grote kans is op wat S&I en Chris One platen. :thumbsup: Thera op Hard Bass is gewoon fucking gruwelijk, die 2 uurtjes worden echt wel dik. :D


:woot:

Dat Thera er staat is ook heel erg vet! :)
kijk er nu al naar uit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 02:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hardbass ook maar weer eens een keertje ga bezoeken :) Line up is opzich niet verkeerd plus dat de sfeer en show vaak toch wel dik in orde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:12 
 
Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Almighty schreef:
Zijn er kluisjes????


Ik denk het wel, die waren er vorige jaren ook, en bij Qlimax zijn ze er ook. ;)


ja die zullen wel weer buiten staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginpost aangepast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Beginpost aangepast ^^


Afbeelding
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten