Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:29 

Hardtraxx Elite

Normaal: 55 euro
VIP: 75 Euro
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:32 

Almighty schreef:
Kijk, en zo doe je dat! Eerst Line Up en Anthem!

Helemaal mee eens, weet je tenminste waar je aan begint :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:38 

Hardtraxxer

Inderdaad, vind ik ook een betere aanpak.
Als ik een groep geregeld krijg ben ik hier waarschijnlijk ook bij..

Word na Qlimax 2012 mn tweede grootte feest dan.. Vind het wel minder dat ik dan 2x in 't gelderdome sta maargoed...zal wel totaal anders zijn lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:41 

Hardtraxx Newbie

Als ik wat vrienden mee weet te krijgen ben ik dit jaar aanwezig.
Het zal mn eerste HardBass feest worden.

Zijn de tickets meestal al snel uitverkocht of dat niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Wat een line-up :worship:
wordt er ook streng gecontroleerd op leeftijd? :p

Ik kon afgelopen februari met mijn 17 lengtes jong makkelijk doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:46 

Hardtraxxer

Luuq schreef:
Als ik wat vrienden mee weet te krijgen ben ik dit jaar aanwezig.
Het zal mn eerste HardBass feest worden.

Zijn de tickets meestal al snel uitverkocht of dat niet ?

Nee valt mee vorig jaar een van de laatste weken als ik me niet vergis :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:37 

Hardtraxx Addict

Als dat het anthem is bij die trailer is het echt een saai anthem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig, Team Blue is wel leuk als opening, Team Yellow is (imo) gewoon een heel goed mainstream team, Team Red is drama, maar Team Green is wel weer heerlijk :worship: . Niet verwacht dat Thera er zou staan, maar ben er wel heel blij mee ^^
Ik vind dit sowieso een veel interessantere line-up dan van bijvoorbeeld Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:32 

Donateur

Vette line-up :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:34 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
delange schreef:
kakabeeyo schreef:
Wat een line-up :worship:
wordt er ook streng gecontroleerd op leeftijd? :p

ik werd met 17 wel gecontroleerd bij HB. t'is maar net of je er oud uitziet of niet..

Ik met 16 & 17 niet :P En ik zie er echt niet oud uit.

Mijn ervaring is dat hoe groter het feest, hoe slechter de controle. Maar je weet het nooit natuurlijk.

ik zal wel een extreme babyface hebben dan :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:35 

Zijn er kluisjes????
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

Wil wel ff zeggen dat de live-acts wel echt gruwelijk zijn!
Noisecontrollers/ Headhunterz/ G4H/ B-Freqz vind/ lijkt me allemaal vet.

Team Blue is mwoh, zal wel ok zijn als opener.

Team Yellow kan heeel vet worden, maar ligt een beetje aan in welke stijl Bass Modulators & Tatanka gaan draaien. Ik hoop op plaatjes als NRGizer/ Tokyo/ Proud to be Loud.

Team Red is ook mwohh, Brennan Heart & PP & Zatox draaien af en toe wel eens een harder plaatje en dan wordt het vooral hopen op wat oudere platen en platen van anderen. Ben geen fan van hun eigen producties.

Team Green is gewoon tof! Digital Punk/ Crypsis kunnen beiden wel gassen, en Thera tilt het naar een ander niveau denk ik. Hopen op Trespassing/ Do the happy Face, alleen al om de gezichten van de mensen die niet bekend zijn met die stijl :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:54 

Hardtraxxer

Blue: Hele dikke prima! Drie prima namen, vooral WP erg gaaf! Zany snap ik alleen niet helemaal wat hij er tussen doet, had je beter kunnen wisselen met BH/PP lijkt me. NC Live ook altijd vet! ^^

Yellow: Prima mainstream team, niks mis mee. Bass Modulators wel een leuke verassing:) Worden gewoon twee uitstekende uurtjes lijkt me.

Red: Beetje inspiratieloos als je 't mij vraagt. Tot 04:30 het gejengel aanhoren van deze drie (oké, 4 :P ) heren is wel een beetje veel van het goede.. Comeback van G4H is prima, benieuwd of ze ook daadwerkelijk een geheel nieuwe live-act kunnen neerzetten met nieuwe tracks e.d.

Blue: Mwah, niet echt fan van. Afsluitende twee uur vond ik vorig jaar beter op papier. B-Front & Frequencerz had ik dan allebei wel graag in een normaal team gezien, jammer dat ze dan allebei samen slechts een halfuurtje live staan.

Al met al toch nog een prima line-up en dus zeker aanwezig dit jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Zijn er kluisjes????

Ik denk het wel, die waren er vorige jaren ook, en bij Qlimax zijn ze er ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:06 

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Lekkere line up! Gaat de eerste keer Hard Bass worden voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

2e maal hardbass, als ik zo die LU zie :D Alleen 3e team is een beetje een vreemde eend in de bijt... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:47 

Hardtraxxer

Team Blue: Prima als opening, niet extreem bijzonder maar zeker niet mis. Ik heb nog nooit de zwevende melodietjes van WP live mogen horen dus dat is ook ene leuke bijkomstigheid. :P Noisecontrollers live is altijd leuk.
Team Yellow: Potentie om een hele vette mainstream act te zijn, Frontliner is +1 dus als Tatanka en BM een beetje leuk draaien hoor je mij niet klagen. :) Headhunterz Live lijkt me ook zeer vet.
Team Red: Heel jammer, dat is nou echt helemaal niks imo. G4H is wel vet.
Team Green: :love: :love: :love:

Mij hoor je totaal niet klagen over de line up. :D Ik was sowieso al vrij zeker om te gaan, maar zo'n line up maakt het helemaal een zekerheid. Wordt de eerste keer Geldredome voor mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:48 

Heady live is het boeiendste van heel de avond gok ik zo. Digital punk is echt jammer bij Crypsis en Thera.. Platen die hij draait zijn toch echt effe twee stappen terug. Je maakt mij niet wijs dat hij alleen zijn hardste platen gaat draaien.

Heb een grafhekel aan hardbass gekregen na twee keer geweest te zijn. Dodelijk saaie sets, onsamenhangend, muf mixwerk omdat iedereen zn eigen plaatjes er zo snel mogelijk op wil gooien, teams die vaak niet bij elkaar matchen.

Nee dit gaat m niet worden.

Team RED :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hier wel proberen bij te zijn, word m'n eerste keer dan.

Word alleen van 03:00 tot 04:30 een heel lange eetpauze helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Positief verrast door de line-up, alle live-acts zien er interessant uit, Team Green is natuurlijk heerlijk en ben ook benieuwd naar Bass Modulators & Tatanka.
Waarschijnlijk ben ik er wel bij dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:40 

Hardtraxx Addict

Vind de lineup echt heel goed en ben ook aardig verbaasd. B2s heeft het erg goed aangepakt en gezorgd dat zowel de mainstream als de Raw fan zijn dosis hardstyle krijgt. Erg vet dat G4H er staan, kan ik die dan eindelijk zien. Erg leuk dat er ook een hoop nieuwe primeurs staan zoals Bass Modulators, Wasted Penguinz, Frequencerz en Digital Punk :) Team Green is het meest gruwelijks, de rest vind ik eigenlijk ook allemaal prima in orde, behalve Red (muv G4H) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:27 

Hardtraxx Elite

Prima line-up weer, maar dat kan haast niet anders met zoveel namen!
Ben alleen niet zo'n fan van Wasted Penguinz en Thera, maar dat maakt de rest van het betreffende team wel goed.
Anthem klinkt ook erg lekker, aparte synth die heel erg goed bij het thema past vind ik!
Wordt weer een topfeest!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:59 

Hardtraxx Elite

B2S weet hoe je een line up moet moet maken. Niemand komt te kort. Een heerlijke mainstream line up en een dikke harde line up. Daarbij zijn de live act's ook heel erg vet! Na een jaartje van afwezigheid toch weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:09 

Hardtraxxer

Voor het derde jaar opnieuw aanwezig.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten