Citaat:
Diageo schreef:
Écht zwaar hard genoten van team green!

Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet
Dat had ik dus ook, had ook 4FA op maar kon me energie ook niet echt kwijt.
was dan ook tijdens de 1e 3 teams ook meer een een beetje aan het lopen en zoeken naar bekende dan losgaan.
Team Green was het enige team wat ik echt goed vond en dan meteen ook super!
De drukte speelde daar ook zeker in mee, nog nooit zo druk gezien in het gelredome.
Rond 5 uur tijdens team green had ik eindelijk een beetje de ruimte om goed los te gaan!
Vorig jaar bij hardbass en qlimax was het zeker niet zo druk in de zaal.
Tot team green kwam vond het ik het allemaal een beetje teleurstellend ondanks de gezelligheid met iedereen.
Na Team green zeker met voldoening naar huis gegaan want was helemaal gesloopt daarna !
