Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardbass was een mooi feest.

Bij binnenkomst waren de wasted penguinz al begonnenn en was de sfeer aardig goed! Leuk zo die wat blijere muziek en die blauwe lichten..
We hebben onze plek gevonden, helemaal midden vooraan, daar hebben we eigenlijk de heletijd gestaan tijdens team blue...
Ik ben me hier uiteindelijk enorm gaan ergeren, kreeg er zelfs slechte zin van.
Vrienden hebben altijd de neiging op de kutste, volste plekken te staan..
Uiteindelijk wel wat mensen overgehaald mee te komen naar een deck, links achter. Daar was het top! Lekker de ruimte om flink los te gaan.

Daar ook lang gestaan en veel lekkere nummers gehoord zoals Let's rock, Arabika,on the edge (rmx) en nog wel meer waar ik even niet opkom
Minpunt was de mevrouw van de security die op de decks kwam zeiken dat ik een peuk aan 't roken was... wtf..

Feest was goed geregeld, wel belachelijk dat sommige wc's opeens op slot gingen.. en met het naar de kluisjes gaan, wat een drama !! (ingang E)... tent was helemaal vol.. Een iemand ging slecht en lag bloed te kotsen in de menigte tot die van de ehbo 'm kwamen ophalen...triest die junkies..

Maargoed, t was leuk

+ muziek
+ sfeer
+ loempia's

- DRUKTE
- beveiliging die irirant deed..
- infrastructuur met naar huis gaan
- bonprijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran


Hier bij 08:30 zie je thera ook flink hossen op Everyday, sowieso een beetje kansloos om hem voor mongool uit te maken. Als je al gaat zeiken over hoe een DJ achter de decks staat, dan kunnen we nog wel even doorgaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :drool: :drool: :woot: :woot: :thumbsup: :thumbsup: :worship: :worship: :loving: :loving: (L) (L) :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch geweldig man die energie achter de draaitafels ipv er als een zoutzak bij te staan. Ik zou ook helemaal gek worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toch geweldig man die energie achter de draaitafels ipv er als een zoutzak bij te staan. Ik zou ook helemaal gek worden.


inderdaad, iedereen geniet op z'n eigen manier, maar als iemand echt los gaat is dat wel tof om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb sowieso niet veel meegekregen van de stage/show/rest wat op het podium gebeurde, zal ook wel niet heel bijzonder zijn geweest anders was het me vast wel opgevallen zoals in 2011 :loving:

Heb precies hetzelfde, in 2011 maakte het echt veel meer indruk op me. Nu is het me allemaal grotendeels ontgaan en wat ik wel heb meegekregen was niet echt speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

Was m'n eerste hardbass, had het erg naar m'n zin.
Als ik uit mn plaat wilde gaan ging ik lekker naar het midden, en anders stond ik op de tribunes los te gaan!
Kan niet wachten tot volgend jaar, iemand suggesties voor andere feesten die een beetje als hardbass zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad alleen jammer van de drukte op de trappen waardoor naar de wc gaan ofso vreselijk lang duurde, op piratbay staat 7 uur filmmateriaal vlug aan het downloaden nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou lekker naar Knock Out gaan Thed. Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Heerlijk feest gehad alleen jammer van de drukte op de trappen waardoor naar de wc gaan ofso vreselijk lang duurde, op piratbay staat 7 uur filmmateriaal vlug aan het downloaden nu :thumbsup:


Bedankt voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

40 kb/s... Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon hopen dat mensen blijven seeden. Wil team Green nog heel graag terug zien namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Episch, downloading.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Diageo schreef:
Écht zwaar hard genoten van team green! :worship: Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet ^^


Dat had ik dus ook, had ook 4FA op maar kon me energie ook niet echt kwijt.
was dan ook tijdens de 1e 3 teams ook meer een een beetje aan het lopen en zoeken naar bekende dan losgaan.
Team Green was het enige team wat ik echt goed vond en dan meteen ook super!
De drukte speelde daar ook zeker in mee, nog nooit zo druk gezien in het gelredome.
Rond 5 uur tijdens team green had ik eindelijk een beetje de ruimte om goed los te gaan!
Vorig jaar bij hardbass en qlimax was het zeker niet zo druk in de zaal.

Tot team green kwam vond het ik het allemaal een beetje teleurstellend ondanks de gezelligheid met iedereen.

Na Team green zeker met voldoening naar huis gegaan want was helemaal gesloopt daarna ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:50 
 

Als je de Hard Bass live stream spiegelt... dan zou je het toch "legaal" op YouTube kwijt kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Als je de Hard Bass live stream spiegelt... dan zou je het toch "legaal" op YouTube kwijt kunnen?

Ja. Voor eerst:

roberttt schreef:
https://www.wetransfer.com/downloads/45efe8b7cb11c91f3aac8e9755e5042320130204212519/8c6b69#


https://www.wetransfer.com/downloads/2a ... 50/4455a6#


B-Freqz en G4h @ Hardbass ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Rossieking schreef:
Heerlijk feest gehad alleen jammer van de drukte op de trappen waardoor naar de wc gaan ofso vreselijk lang duurde, op piratbay staat 7 uur filmmateriaal vlug aan het downloaden nu :thumbsup:


Bedankt voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:34 
 



Hier wordt je toch "blij" van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:49 
 
Hardtraxx Elite

Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(


Herkenbaar ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

He daar loop ik in mijn Dikke Vette Pannenkoeken shirt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om de gaarste en lamste mensen van het feest te filmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om de gaarste en lamste mensen van het feest te filmen


doen ze altijd :cool:
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten