Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Onthafloorx schreef:
Bedoel je niet die Britt van brabantse nachten?

Deze?

Dat is Britt inderdaad, die is op bijna elk feest te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden :huh:


Vind je?
Ik vond dat hij vette tracks draaide, en als een van de weinigen ook veel tracks van andere artiesten.

Over Haunter Of The Dark en Pattern 2 kan ik niet klagen (in tegendeel zelfs :P), Fuck The Fake Shit remix is niet mijn ding, maar daar waren ook veel mensen blij mee. Om er maar een paar te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Enige jammere was die Bitches & Ho's remix. Maar hij had er van mij wel Death Sentence, Dark Symphony of A Dark Tomorrow op mogen leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contact :worship: Man oh man, te ziek. Sowieso hardste plaat van de avond. Soundwaves, Welcome en NIWIS klonken ook heel erg dik. Verder was het laatste team echt prima, alleen zonde van FTFS Remix. DP had beter één van z'n oude platen kunnen droppen ook al is dat minder logisch. Verder was Team Red echt verschrikkelijk en Blue kwam daar aardig in de buurt. WP zijn gewoon tergend slecht en Zany gaat The Prophet achterna. Yellow kon ik wel van genieten. ^^ De sfeer vond ik echt verrassend goed voor zo'n groot feest, ook naast onze groep. Viel me op het einde ook op dat er nauwelijks mensen echt vreselijk van de kaart waren. :thumbsup: Eén van de weinige minpunten was de drukte, maar verder een mooi feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Basshunterzz schreef:
Het valt mee dat ik hier niemand heb zien klagen over die modderpoel wat ze bij de Gelredome een parkeerplaats noemen


Ja ook dat nog, godverdomme heel me pattas naar de slijkverdomme, een mocro had zich terplekke opgeblazen als ie een stap zet in die slijkdrep met zijn gucci's.

Daar moet ik je gelijk in geven. Mijn schoenen + broek was inderdaad helemaal vies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:56 
 

Schoenen in de wasmachine gepleurt, broek is iig weer zuiver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vond Digital Punk gewoon prima draaien, FTFS had idd wat eerder gekund maar blijft het gewoon goed doen op een feest. Everyday vind ik ook een heerlijk nummer, en paste ook goed aan het begin van die set. Alle andere tracks die hij draaide waren gewoon goed hard, al komt HOTD wel een beetje m'n neus uit. It's A Fine Day was ook genieten tijdens Green, wat een heerlijk nummer blijft dat toch :loving:

Was voor de verandering ook best blij met G4H, ik heb toch liever dat 'dagjesmensvolk' wat dan tenminste los gaat dan alleen maar chagrijnige blikken als jij los aan het gaan bent (wat overigens dit feest wel mee viel, was een goeie sfeer). Daarnaast eindelijk The Resistance gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden :huh:


Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen DKOT gedraaid? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
hdhessel schreef:
Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden :huh:


Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')


Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.

Zoals hier op 5.05 op Oblivion: https://www.youtube.com/watch?v=8PZsDvRhdfA
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Écht zwaar hard genoten van team green! :worship: Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet ^^

Weet iemand toevallig welke organisaties/websites etc er aan het filmen waren op Hard Bass? Ik werd paar minuten lang gefilmd, maar weet niet waar die jongen van was. Hij had een bruin shirt aan met een bril. Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zoals iedereen me uitstekend vermaakt met team green. Was weer een topnachtje.
Ik was niet echt een fan van DJ Thera, maar stond er die nacht voor open en :drool:
Maar wat een mierenhoop op de vloeg zeg... Wij zijn uiteindelijk maar naar de decks gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Almightyy schreef:
Leuk feest. Minste Hardbass die ik heb bezocht (2011, 2012, 2013). Hele avond gewacht op Team Green. Was wel geinig om te zien dat ik 1 van de 10 personen in het Gelredome was die nuchter was.

Ben je er weer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
hdhessel schreef:
Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden :huh:


Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')


Ja klopt gewoon achter de booth staan is veel toffer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
TEAM GREEN OMG OMG OMG NEED I SAY MORE?


Wil dhr Asylum het even houden bij zijn eigen account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
Écht zwaar hard genoten van team green! :worship: Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet ^^

Weet iemand toevallig welke organisaties/websites etc er aan het filmen waren op Hard Bass? Ik werd paar minuten lang gefilmd, maar weet niet waar die jongen van was. Hij had een bruin shirt aan met een bril. Iemand enig idee?

een paar minuten? Sick
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Richaaard schreef:
hdhessel schreef:
Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden :huh:


Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')


Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.

Zoals hier op 5.05 op Oblivion: https://www.youtube.com/watch?v=8PZsDvRhdfA


Ben ik dus niet de enige die dat vond, xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Quote je nu het verkeerde bericht of ben je het gewoon compleet eens met Patrick dat Thera tijdens Oblivion losging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:18 
 
Hardtraxxer

2e keer Hard Bass. Prima vermaakt hier. Op een paar biertjes na de hele avond nuchter gebleven, net zoals altijd eigenlijk. Bij binnenkomst waren al verschillende mensen die goed strak stonden.
We waren rond 12 uur binnen. Later als gepland omdat ik tot 9 moest werken. Hierdoor was ik redelijk gaar toen ik aankwam maar gelukkig wat tijd gehad om in te komen om daarna lekker los te kunnen gaan tijdens team green.
Ingang en de bus enzo waren goed geregeld.
Vrij snel naar voren gelopen om een plaats te zoeken. Al snel een goede plek kunnen vinden rechtsvoor net achter de eerste bar. Daar hadden goed wat ruimte en stonden nog meer bekenden van mij en mijn vrienden. Ongeveer de hele avond daar doorgebracht tot dat team green begon. Gedurende de avond toch wel gemerkt dat ik te lang niet meer naar een mainstream feestje ben geweest. Toen ben ik samen en met een maat van mij nog verder naar voren gelopen en wat meer in midden gaan staan. Daar de laatste 2 uur lekker los kunnen gaan.

+
++++ Team green
++ Team Yellow
+ Sfeer
+ Bavaria schrijfbordje
+ Onverwachts Strep ontmoet tijdens team green
+ Snel binnen en snel geholpen bij de barren

-
-- Drukte
-- Muntprijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Addict

wouzer schreef:
patrickjeb schreef:
Richaaard schreef:

Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')


Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.

Zoals hier op 5.05 op Oblivion: https://www.youtube.com/watch?v=8PZsDvRhdfA


Ben ik dus niet de enige die dat vond, xd


Dat is gewoon een beetje op en neer huppelen. Ik bedoel dat dansje van hem als hij op de booth ging staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
patrickjeb schreef:
Richaaard schreef:

Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')


Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.

Ben ik dus niet de enige die dat vond, xd


Dat is gewoon een beetje op en neer huppelen. Ik bedoel dat dansje van hem als hij op de booth ging staan..


Ach man, wat zou jij doen als je eindelijk jouw platen mag draaien voor 27.000 man? Nooit verwacht dat hij nog op zo'n groot binnen feest zou staan, dan mag hij van mij lekker losgaan op zijn eigen nummers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Überhaupt vind ik het tof dat hij dat doet, er straalt zoveel passie en plezier van uit, dat zie je amper meer. Als je dat écht niet aan kan zien dan draai je maar even 90 graden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:08 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Überhaupt vind ik het tof dat hij dat doet, er straalt zoveel passie en plezier van uit, dat zie je amper meer. Als je dat écht niet aan kan zien dan draai je maar even 90 graden.


ja precies, vond het eerder mooi dan storend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 01:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is me niet eens opgevallen. Heb sowieso niet veel meegekregen van de stage/show/rest wat op het podium gebeurde, zal ook wel niet heel bijzonder zijn geweest anders was het me vast wel opgevallen zoals in 2011 :loving:
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten