Contact

Man oh man, te ziek. Sowieso hardste plaat van de avond. Soundwaves, Welcome en NIWIS klonken ook heel erg dik. Verder was het laatste team echt prima, alleen zonde van FTFS Remix. DP had beter één van z'n oude platen kunnen droppen ook al is dat minder logisch. Verder was Team Red echt verschrikkelijk en Blue kwam daar aardig in de buurt. WP zijn gewoon tergend slecht en Zany gaat The Prophet achterna. Yellow kon ik wel van genieten.

De sfeer vond ik echt verrassend goed voor zo'n groot feest, ook naast onze groep. Viel me op het einde ook op dat er nauwelijks mensen echt vreselijk van de kaart waren.

Eén van de weinige minpunten was de drukte, maar verder een mooi feest gehad!