Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden 
Dat is Britt inderdaad, die is op bijna elk feest te vinden.wrote:Deze?wrote: Bedoel je niet die Britt van brabantse nachten?
Dat is Britt inderdaad, die is op bijna elk feest te vinden.wrote:Deze?wrote: Bedoel je niet die Britt van brabantse nachten?
Vind je?wrote:Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden
Daar moet ik je gelijk in geven. Mijn schoenen + broek was inderdaad helemaal vies.wrote:Ja ook dat nog, godverdomme heel me pattas naar de slijkverdomme, een mocro had zich terplekke opgeblazen als ie een stap zet in die slijkdrep met zijn gucci's.wrote:Het valt mee dat ik hier niemand heb zien klagen over die modderpoel wat ze bij de Gelredome een parkeerplaats noemen
Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.wrote:Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden
Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.wrote:Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.wrote:Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')
Ben je er weer?wrote:Leuk feest. Minste Hardbass die ik heb bezocht (2011, 2012, 2013). Hele avond gewacht op Team Green. Was wel geinig om te zien dat ik 1 van de 10 personen in het Gelredome was die nuchter was.
Ja klopt gewoon achter de booth staan is veel toffer.wrote:Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.wrote:Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden
Vond Thera wel echt strontvervelend, z'n platenkeuze was wel oke maar hij stond echt als een mongool daar, en dan ook alleen maar losgaan als hij zijn eigen platen draaide :')
Wil dhr Asylum het even houden bij zijn eigen account?wrote: TEAM GREEN OMG OMG OMG NEED I SAY MORE?
een paar minuten? Sickwrote:Écht zwaar hard genoten van team green!Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet
![]()
Weet iemand toevallig welke organisaties/websites etc er aan het filmen waren op Hard Bass? Ik werd paar minuten lang gefilmd, maar weet niet waar die jongen van was. Hij had een bruin shirt aan met een bril. Iemand enig idee?
Ben ik dus niet de enige die dat vond,wrote:Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.wrote:Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.wrote:Jammer dat digital punk het tempo er flink uit haalden
Zoals hier op 5.05 op Oblivion: View on YouTube
Dat is gewoon een beetje op en neer huppelen. Ik bedoel dat dansje van hem als hij op de booth ging staan..wrote:Ben ik dus niet de enige die dat vond,wrote:Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.wrote:
Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Zoals hier op 5.05 op Oblivion: View on YouTube
Ach man, wat zou jij doen als je eindelijk jouw platen mag draaien voor 27.000 man? Nooit verwacht dat hij nog op zo'n groot binnen feest zou staan, dan mag hij van mij lekker losgaan op zijn eigen nummers!wrote:Dat is gewoon een beetje op en neer huppelen. Ik bedoel dat dansje van hem als hij op de booth ging staan..wrote:Dan heb je toch verkeerd gekeken, want ik zag hem ook losgaan op de platen van Crypsis en DP.wrote:
Dat vond ik toch reuze meevallen, sterker nog ik vond dat hij het super deed.
Ben ik dus niet de enige die dat vond,
ja precies, vond het eerder mooi dan storend..wrote:Überhaupt vind ik het tof dat hij dat doet, er straalt zoveel passie en plezier van uit, dat zie je amper meer. Als je dat écht niet aan kan zien dan draai je maar even 90 graden.