Diageo schreef:
Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensen

Ook zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?
MATIG?! Ben je niet goed snik. Dit zit echt heel vet in elkaar! Kippenvel bij het "Hard Bass" momentje, en de sfeer is goed neergezet met weinig los gaand publiek, want dat was er ook gedurende veel setjes niet. Ik werd door deze beelden helemaal terug genomen naar die zaterdag en dat is volgens mij best knap!