Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Delt-A schreef:
Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om de gaarste en lamste mensen van het feest te filmen


doen ze altijd :cool:


Het valt mij bij aftermovies juist altijd op hoe ze precies de niet vdk mensen in beeld laten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar niet nee, maar hier wel, terwijl er bijna overal keihard los gegaan werd laten ze net de mensen zien die er volgens mij niet zo'n zin meer in hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:08 
 

Delt-A schreef:
Daar niet nee, maar hier wel, terwijl er bijna overal keihard los gegaan werd laten ze net de mensen zien die er volgens mij niet zo'n zin meer in hadden.


Iedereen was ook afgewerkt of de weg kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:22 
 
Hardtraxx Elite

kakabeeyo schreef:
Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen :/


Ik word zo gek van die gast he, die Pickachu moet snel dood en verdwijnen. Alle dagjesmensen vinden hem ook zoooo geweldig he bahhbahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite

40 Kbs ... en dan 15 gb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
kakabeeyo schreef:
Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen :/


Ik word zo gek van die gast he, die Pickachu moet snel dood en verdwijnen. Alle dagjesmensen vinden hem ook zoooo geweldig he bahhbahhh

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dankzij Anne-Floor trouwens m'n groep teruggevonden precies op 't juiste moment op iemand z'n nek. Heldin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
40 Kbs ... en dan 15 gb..

Mijn downloadsnelheid zit op zijn max, nog een uurtje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:02 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Dankzij Anne-Floor trouwens m'n groep teruggevonden precies op 't juiste moment op iemand z'n nek. Heldin :D


Jippiiee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(

Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Onthafloorx schreef:
Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(

Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.

Kilometers kippenvel waren bij mij wel aanwezig. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Rampestamper schreef:
Onthafloorx schreef:
Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(

Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.

Kilometers kippenvel waren bij mij wel aanwezig. :$


Ik had een "wtfwatisdathierallemaal" moment bij die mid. God wat hou ik van die momenten :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, herkenbaar. Net B-Freqz teruggezien maar wat was het sick. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran


Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:38 
 
Hardtraxxer

Jup feit..
Ksta dr trouwens wel op zag k, 1,38 helemaal rechts met de beloofde oranje bril en t qbase shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JVDM schreef:

Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered. :$


Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
JVDM schreef:

Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered. :$


Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik :)

Matig qua beelden van losgaand publiek ed. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jor-D schreef:
Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik :)

Matig qua beelden van losgaand publiek ed. :$

Daar ga je al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Oke doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel blue en Red en weinig Green (Op B-Freqz na) in de aftermovie. Verder wel een leuke aftermovie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensen :) Ook zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:40 
 
Hardtraxx Newbie

Was mijn eerste echte feestje, Blue en red waren drama, HEERLIJK vermaakt op gunz for hire, team green en b-freqz! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensen :) Ook zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?


MATIG?! Ben je niet goed snik. Dit zit echt heel vet in elkaar! Kippenvel bij het "Hard Bass" momentje, en de sfeer is goed neergezet met weinig los gaand publiek, want dat was er ook gedurende veel setjes niet. Ik werd door deze beelden helemaal terug genomen naar die zaterdag en dat is volgens mij best knap!
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten