Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen :/
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
kakabeeyo wrote:
Delt-A wrote:Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om de gaarste en lamste mensen van het feest te filmen
doen ze altijd :cool:
Het valt mij bij aftermovies juist altijd op hoe ze precies de niet vdk mensen in beeld laten komen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Daar niet nee, maar hier wel, terwijl er bijna overal keihard los gegaan werd laten ze net de mensen zien die er volgens mij niet zo'n zin meer in hadden.
S
Delt-A wrote:Daar niet nee, maar hier wel, terwijl er bijna overal keihard los gegaan werd laten ze net de mensen zien die er volgens mij niet zo'n zin meer in hadden.
Iedereen was ook afgewerkt of de weg kwijt.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
kakabeeyo wrote:Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen :/
Ik word zo gek van die gast he, die Pickachu moet snel dood en verdwijnen. Alle dagjesmensen vinden hem ook zoooo geweldig he bahhbahhh
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
40 Kbs ... en dan 15 gb..
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Onthafloorx wrote:
kakabeeyo wrote:Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen :/
Ik word zo gek van die gast he, die Pickachu moet snel dood en verdwijnen. Alle dagjesmensen vinden hem ook zoooo geweldig he bahhbahhh
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dankzij Anne-Floor trouwens m'n groep teruggevonden precies op 't juiste moment op iemand z'n nek. Heldin :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
hotymoty wrote:40 Kbs ... en dan 15 gb..
Mijn downloadsnelheid zit op zijn max, nog een uurtje. :cool:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:Dankzij Anne-Floor trouwens m'n groep teruggevonden precies op 't juiste moment op iemand z'n nek. Heldin :D
Jippiiee
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Onthafloorx wrote:Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(
Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Rampestamper wrote:
Onthafloorx wrote:Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo :(
Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.
Kilometers kippenvel waren bij mij wel aanwezig. :$
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
JVDM wrote:
Rampestamper wrote:
Kilometers kippenvel waren bij mij wel aanwezig. :$
Ik had een "wtfwatisdathierallemaal" moment bij die mid. God wat hou ik van die momenten :D.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Haha, herkenbaar. Net B-Freqz teruggezien maar wat was het sick. :drool:
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
View on YouTube
Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered. :$
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Jup feit..
Ksta dr trouwens wel op zag k, 1,38 helemaal rechts met de beloofde oranje bril en t qbase shirt.
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
JVDM wrote:View on YouTube
Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered. :$
Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik :)
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Jor-D wrote:
JVDM wrote:View on YouTube
Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik :)
Matig qua beelden van losgaand publiek ed. :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
JVDM wrote:
Jor-D wrote: Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik :)
Matig qua beelden van losgaand publiek ed. :$
Daar ga je al.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Oke doei
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Veel blue en Red en weinig Green (Op B-Freqz na) in de aftermovie. Verder wel een leuke aftermovie :)
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensen :) Ook zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?
F
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2013
last seen Aug 2013
Was mijn eerste echte feestje, Blue en red waren drama, HEERLIJK vermaakt op gunz for hire, team green en b-freqz! :love:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Diageo wrote:Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensen :) Ook zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?
MATIG?! Ben je niet goed snik. Dit zit echt heel vet in elkaar! Kippenvel bij het "Hard Bass" momentje, en de sfeer is goed neergezet met weinig los gaand publiek, want dat was er ook gedurende veel setjes niet. Ik werd door deze beelden helemaal terug genomen naar die zaterdag en dat is volgens mij best knap!