Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen 
Het valt mij bij aftermovies juist altijd op hoe ze precies de niet vdk mensen in beeld laten komen.wrote:doen ze altijdwrote:Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om de gaarste en lamste mensen van het feest te filmen
Daar niet nee, maar hier wel, terwijl er bijna overal keihard los gegaan werd laten ze net de mensen zien die er volgens mij niet zo'n zin meer in hadden.
-
S
Iedereen was ook afgewerkt of de weg kwijt.wrote:Daar niet nee, maar hier wel, terwijl er bijna overal keihard los gegaan werd laten ze net de mensen zien die er volgens mij niet zo'n zin meer in hadden.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik word zo gek van die gast he, die Pickachu moet snel dood en verdwijnen. Alle dagjesmensen vinden hem ook zoooo geweldig he bahhbahhhwrote:Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
40 Kbs ... en dan 15 gb..
wrote:Ik word zo gek van die gast he, die Pickachu moet snel dood en verdwijnen. Alle dagjesmensen vinden hem ook zoooo geweldig he bahhbahhhwrote:Die Pickachu figuur kom je ook overal tegen
Dankzij Anne-Floor trouwens m'n groep teruggevonden precies op 't juiste moment op iemand z'n nek. Heldin 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mijn downloadsnelheid zit op zijn max, nog een uurtje.wrote:40 Kbs ... en dan 15 gb..
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Jippiieewrote:Dankzij Anne-Floor trouwens m'n groep teruggevonden precies op 't juiste moment op iemand z'n nek. Heldin
Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.wrote:Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Kilometers kippenvel waren bij mij wel aanwezig.wrote:Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.wrote:Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo
Ik had een "wtfwatisdathierallemaal" moment bij die mid. God wat hou ik van die momentenwrote:Kilometers kippenvel waren bij mij wel aanwezig.wrote:Bij het zien van Fatality zit ik met tranen in m'n ogen en een kippenvel waar je U tegen zegt.. Live totaal niet gehad, ging alleen maar gruwelijk hard los.wrote:Altijd als ik die live stream terug zie of een filmpje denk ik zo wat vet, maar zelf ervaar ik het nooit zo
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Haha, herkenbaar. Net B-Freqz teruggezien maar wat was het sick. 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Jup feit..
Ksta dr trouwens wel op zag k, 1,38 helemaal rechts met de beloofde oranje bril en t qbase shirt.
Ksta dr trouwens wel op zag k, 1,38 helemaal rechts met de beloofde oranje bril en t qbase shirt.
Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ikwrote:View on YouTube
Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Matig qua beelden van losgaand publiek ed.wrote:Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ikwrote:View on YouTube
Vrij matige aftermovie met alleen maar chicks. Wel weer kippenvel bij Undiscovered.
Daar ga je al.wrote:Matig qua beelden van losgaand publiek ed.wrote: Matig? Gezien voorgaande aftermovies van b2s hebben ze hier wel hun best op gedaan, vind ik
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Oke doei
Veel blue en Red en weinig Green (Op B-Freqz na) in de aftermovie. Verder wel een leuke aftermovie 
Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensen
Ook zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?
Ik werd ook nog gefilmd toen ik goed hard los ging, maar sta er niet in. Ook op internet nog gezocht, maar zonder resultaat. Iemand een idee welke organisaties/websites er nog meer aan het filmen waren?
-
FHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
Was mijn eerste echte feestje, Blue en red waren drama, HEERLIJK vermaakt op gunz for hire, team green en b-freqz! 
MATIG?! Ben je niet goed snik. Dit zit echt heel vet in elkaar! Kippenvel bij het "Hard Bass" momentje, en de sfeer is goed neergezet met weinig los gaand publiek, want dat was er ook gedurende veel setjes niet. Ik werd door deze beelden helemaal terug genomen naar die zaterdag en dat is volgens mij best knap!wrote:Matige aftermovie. Wel leuk, maar weinig losgaande mensenOok zie ik in iedere aftermovie dezelfde mensen.