Firetrap schreef:
Team Green was zeer mooi maar toen was alle energie de pijp al uit, maar ook stilstaand kunnen genieten. Enkel voor Delusion nog even mezelf ertoe aangezet iets tentoon te spreiden wat leek op losgaan
Was ik in ieder geval niet de enige.

Waarom ik verrot was is me nog een raadsel, gezien de teams hiervoor niet echt materiaal draaiden om op los te gaan, maar goed.
Was mijn eerste grote festival zonder de gebruikelijke vriendengroep en ik moet zeggen dat het me goed bevallen is.

Half 8 van huis vertrokken richting Tiel (of all places) om dhr. Patrickjeb en een maat van hem op te halen. Vervolgens vol gas door naar Arnhem waar we rond half 10 aankwamen. Helaas had ik een ticket voor ingang Q, terwijl de anderen E hadden.
Eenmaal binnen (inmiddels iets over tienen) op zoek naar Patrick, die al snel gevonden was. Uurtje geluisterd naar hardtrance en early wat me allemaal maar weinig deed eigenlijk.
Eerst de beurt aan Team Blue. Een hoop Wasted Penguinz platen waar de bass totaal mistte en voor de rest ook niet heel erg veel leuks. Af en toe draaide Zany wel wat leuks maar daar bleef het verder bij. Had stiekem gehoopt op Pounding Senses o.i.d. maar dat was natuurlijk teveel gevraagd.

Noisecontrollers Live heb ik eigenlijk niet zoveel goeds over te melden. Ze verdienen wel erg makkelijk in een half uurtje op deze manier. De hitjesparade kwam weer langs, maar deze keer in 30 minuten. Verder niet erg veel verschil met een normale set geloof ik. Erg jammer.
Vervolgens de beurt aan Team Yellow. Tijdens deze set ook even wezen eten en op de tribune gezeten, dus niet de hele set meegemaakt. Gelukkig wel Arabika, wat een briljante plaat blijft. Was een tijdje goed verrot na die plaat, aangezien mijn uithoudingsvermogen het nog wel eens te wensen overlaat.

Voor de rest een dikke + voor NRgizer, blijft ook een leuk nummertje, ook al was het de edit. Frontliner platen doen me niet zoveel meer de laatste tijd. Symbols was op de één of andere manier wel een kippenvelmomentje toen iedereen vals mee zat te blerren met de melodie.
Headhunterz Live was episch (behalve de afsluiter dan, maar goed). Dit is hoe een Liveset hoort te zijn mijn inziens. Hoogstwaarschijnlijk niet live gemixt, maar dat maakt me niet zoveel uit. De moeite die hij gedaan heeft voor de vele edits kunnen Noisecontrollers nog wat van leren. Jammer alleen dat A new day veel te vroeg werd afgekapt en zoals eerder vermeld jammer van het afsluiten met Spaceman.
De set van Red was vreemd, maar dat is het al gauw als je Brennan Heart ergens neer zet. Psyko Punkz nummers vrijwel niet meegekregen, weet eigenlijk niet waarom. Satana kwam uit het niets, wat natuurlijk erg leuk was. Gunz 4 Hire geen reet aan, afgezien van Sorrow. Jammer dat het toen zo vol stond dat ik geen stap kon zetten. Ook die nieuwe nummers van ze klonken weer precies zoals de ouden. Ik dacht dat ze minder gigs gingen doen in NL om zich meer te richten op producen? Weinig creativiteit uitgekomen blijkbaar.
Uiteraard de set(s) van de avond: Green. Helaas was ik dus al compleet gaar toen ze begonnen, maar dat mocht de pret niet drukken. Af en toe voorzichtig wat stapjes gezet, maar met het oog op de terugreis zonder cruise control toch m'n benen wat gespaard. Heerlijke platen voor het grootste deel, alleen jammer dat die refix van Digital Punk zo'n vreselijke boutplaat is. Hij heeft het al goed gemaakt met Oblivion, maar ik had hem niet willen horen eigenlijk. Oblivion natuurlijk wel, en het was dus ook een genot om hem te horen.

Soundwaves is briljant, niets minder dan dat.
Tot slot de B-Freqz. Ik denk dat het lag aan mijn vermoeidheid, maar na zo'n epische set van Crypsis, Thera en Digital Punk deed de set van B-Freqz me niet zoveel meer. Het zijn briljante platen die ze samen hebben gemaakt, maar niet passend als afsluiter na zulke slopende tracks als die eerder gedraaid werden. De hardcore remix van die frequencerz plaat (kan even niet op de naam komen) was belachelijk. Klonk nergens naar. Had liever gehad dat ze gewoon afsloten met Magic, maar goed.
Het was ook het eerste feest waarop ik Hardtraxxers heb gezien. Uiteraard Patrickjeb, ik heb Firetrap even gezien, The Skribbler, Mikeee, KSwoosh, 93wesley93 (geloof ik?), Ruubbiie,
Almightyy en nog een hoop waarvan ik de naam niet van heb onthouden of verstaan.

Weet nog niet of het volgend jaar weer gaat gebeuren voor me. Zoals al meerderen hier hebben gezegd is het wat overdreven om zo'n som geld voor 2 uurtjes vermaak te betalen.
+'s
+++ Set Team Green
++ B-Freqz
+ Erg snel van het parkeerterrein af. Heb andere ervaringen bij bijvoorbeeld Decibel.

-'s
--- Drie van de 4 teams waren niet erg boeiend voor mij
-- De 18-jarige vdk-mensjes die tijdens HHZ opeens nadrukkelijk aanwezig waren.
- Geluid was lang niet altijd goed