Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Uberhout schreef:
Zijn niet helemaal mijn nummers, maar het blijft wel vet om te zien hoe iedereen bij Bolivia/KOTU ineens los kan gaan. :P

Ook bij HHZ live haha. Losgaan op Dragonborn kunnen ze, maar dan komt A New Day en dan weten ze niet wat ze moeten doen :lol:

Klopt ja, wel jammer trouwens dat hij de climax van A New Day niet draaide :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Dat was idd jammer, maar wel al dik dat hij hem draaide :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:39 

All I wanna do is *pew* *pew* *pew* en take your money!

Wat een schijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:17 

Hardtraxxer

Vond deze editie vergeleken met vorig jaar best tegenvallen. Had vorig jaar het idee dat er overal wel redelijk wat ruimte was om te bewegen, gisteren was het vooral de eerste 4 uur echt stampensvol op de vloer. In combinatie met de vele 'lopers' verschrikkelijk irritant.. Later gelukkig een betere plek gevonden :)

Muzikaal was het ook niet denderend, net als dat de show mij teleurstelde. Vorig jaar was het echt een zee aan lasers, gisteren waren ze op één hand te tellen ongeveer. Oké aan het plafond dan heel wat, maar die voegden niet echt wat toe naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Team Green was zeer mooi maar toen was alle energie de pijp al uit, maar ook stilstaand kunnen genieten. Enkel voor Delusion nog even mezelf ertoe aangezet iets tentoon te spreiden wat leek op losgaan.

Hoe kan dat nou weer mien jong? Godverdomme rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Team Green was zeer mooi maar toen was alle energie de pijp al uit, maar ook stilstaand kunnen genieten. Enkel voor Delusion nog even mezelf ertoe aangezet iets tentoon te spreiden wat leek op losgaan

Was ik in ieder geval niet de enige. :) Waarom ik verrot was is me nog een raadsel, gezien de teams hiervoor niet echt materiaal draaiden om op los te gaan, maar goed.

Was mijn eerste grote festival zonder de gebruikelijke vriendengroep en ik moet zeggen dat het me goed bevallen is. :) Half 8 van huis vertrokken richting Tiel (of all places) om dhr. Patrickjeb en een maat van hem op te halen. Vervolgens vol gas door naar Arnhem waar we rond half 10 aankwamen. Helaas had ik een ticket voor ingang Q, terwijl de anderen E hadden.

Eenmaal binnen (inmiddels iets over tienen) op zoek naar Patrick, die al snel gevonden was. Uurtje geluisterd naar hardtrance en early wat me allemaal maar weinig deed eigenlijk.

Eerst de beurt aan Team Blue. Een hoop Wasted Penguinz platen waar de bass totaal mistte en voor de rest ook niet heel erg veel leuks. Af en toe draaide Zany wel wat leuks maar daar bleef het verder bij. Had stiekem gehoopt op Pounding Senses o.i.d. maar dat was natuurlijk teveel gevraagd. :) Noisecontrollers Live heb ik eigenlijk niet zoveel goeds over te melden. Ze verdienen wel erg makkelijk in een half uurtje op deze manier. De hitjesparade kwam weer langs, maar deze keer in 30 minuten. Verder niet erg veel verschil met een normale set geloof ik. Erg jammer.

Vervolgens de beurt aan Team Yellow. Tijdens deze set ook even wezen eten en op de tribune gezeten, dus niet de hele set meegemaakt. Gelukkig wel Arabika, wat een briljante plaat blijft. Was een tijdje goed verrot na die plaat, aangezien mijn uithoudingsvermogen het nog wel eens te wensen overlaat. :) Voor de rest een dikke + voor NRgizer, blijft ook een leuk nummertje, ook al was het de edit. Frontliner platen doen me niet zoveel meer de laatste tijd. Symbols was op de één of andere manier wel een kippenvelmomentje toen iedereen vals mee zat te blerren met de melodie.
Headhunterz Live was episch (behalve de afsluiter dan, maar goed). Dit is hoe een Liveset hoort te zijn mijn inziens. Hoogstwaarschijnlijk niet live gemixt, maar dat maakt me niet zoveel uit. De moeite die hij gedaan heeft voor de vele edits kunnen Noisecontrollers nog wat van leren. Jammer alleen dat A new day veel te vroeg werd afgekapt en zoals eerder vermeld jammer van het afsluiten met Spaceman.

De set van Red was vreemd, maar dat is het al gauw als je Brennan Heart ergens neer zet. Psyko Punkz nummers vrijwel niet meegekregen, weet eigenlijk niet waarom. Satana kwam uit het niets, wat natuurlijk erg leuk was. Gunz 4 Hire geen reet aan, afgezien van Sorrow. Jammer dat het toen zo vol stond dat ik geen stap kon zetten. Ook die nieuwe nummers van ze klonken weer precies zoals de ouden. Ik dacht dat ze minder gigs gingen doen in NL om zich meer te richten op producen? Weinig creativiteit uitgekomen blijkbaar.

Uiteraard de set(s) van de avond: Green. Helaas was ik dus al compleet gaar toen ze begonnen, maar dat mocht de pret niet drukken. Af en toe voorzichtig wat stapjes gezet, maar met het oog op de terugreis zonder cruise control toch m'n benen wat gespaard. Heerlijke platen voor het grootste deel, alleen jammer dat die refix van Digital Punk zo'n vreselijke boutplaat is. Hij heeft het al goed gemaakt met Oblivion, maar ik had hem niet willen horen eigenlijk. Oblivion natuurlijk wel, en het was dus ook een genot om hem te horen. :D Soundwaves is briljant, niets minder dan dat.
Tot slot de B-Freqz. Ik denk dat het lag aan mijn vermoeidheid, maar na zo'n epische set van Crypsis, Thera en Digital Punk deed de set van B-Freqz me niet zoveel meer. Het zijn briljante platen die ze samen hebben gemaakt, maar niet passend als afsluiter na zulke slopende tracks als die eerder gedraaid werden. De hardcore remix van die frequencerz plaat (kan even niet op de naam komen) was belachelijk. Klonk nergens naar. Had liever gehad dat ze gewoon afsloten met Magic, maar goed.

Het was ook het eerste feest waarop ik Hardtraxxers heb gezien. Uiteraard Patrickjeb, ik heb Firetrap even gezien, The Skribbler, Mikeee, KSwoosh, 93wesley93 (geloof ik?), Ruubbiie, Almightyy en nog een hoop waarvan ik de naam niet van heb onthouden of verstaan. :P

Weet nog niet of het volgend jaar weer gaat gebeuren voor me. Zoals al meerderen hier hebben gezegd is het wat overdreven om zo'n som geld voor 2 uurtjes vermaak te betalen.

+'s
+++ Set Team Green
++ B-Freqz
+ Erg snel van het parkeerterrein af. Heb andere ervaringen bij bijvoorbeeld Decibel. :P

-'s
--- Drie van de 4 teams waren niet erg boeiend voor mij
-- De 18-jarige vdk-mensjes die tijdens HHZ opeens nadrukkelijk aanwezig waren.
- Geluid was lang niet altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:19 

Hardtraxx Elite

Dragenser schreef:
JEFSKIII schreef:
En gewoon GEEN Year Of Summer/Lose My Mind :cool:

:worship:

Jah GVD Volgend jaar ga ik echt niet meer als ze zo zwak draaien gewoon de beste platen van vorig en 2011 niet draaien. Kutste feest ooit.

Alles Kut Enter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:22 

Hardtraxxer

Mijn eerste keer Hardbass en ook eerste feest in Nederland, het is zeker voor herhaling vatbaar :D, wat een sfeer en geweldige sets, heb zeer veel genoten, alleen spijtig dat ik zo klein ben en niet alles kan zien :p (nederlanders zijn zo groot :( ), nederlanders weten iniedergeval hoe ze moeten feesten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Dikke vette ode aan Team Green! Godver wat was dat zeg. B-Freqz, allejezus, ik wist echt niet meer waar ik het had, zo geniaal was dat.

Ahja en heeft iemand die stuiptrekkende jongen aan de E-ingang (lockers) zie liggen? Heel vies zicht was dat. Zakt als een bloemzak in elkaar en had echt enorme stuiptrekkingen en verkrampte daarna helemaal. Benieuwd hoe dat afgelopen is eigenlijk.

Die zakte idd schuin voor onze bus helemaal in elkaar. Zijn een paar mensen even bij blijven zitten en na een minuut of 10 stond hij op en liep hij (onder begeleiding) weer verder. Zag wel een beetje pips in z'n gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:01 

Hardtraxx Veteran

Het valt mee dat ik hier niemand heb zien klagen over die modderpoel wat ze bij de Gelredome een parkeerplaats noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:02 

Bierkoning

Misschien wel m'n beste editie toe nu toe (al is het elk jaar weer geweldig), er werd niet eens geweldig gedraaid op Team Green/BFreqz en nog wat andere hoogtepuntjes na, maar de sfeer om me heen en de energie die ik had maakte dit gewoon geweldig.

Grootste genietmoment was misschien wel Angel :love:

Ook weer veel HT'ers gezien, was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:11 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Het valt mee dat ik hier niemand heb zien klagen over die modderpoel wat ze bij de Gelredome een parkeerplaats noemen

Mijn Airmax zitten ook al in de was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:12 

Hardtraxxer

Was m'n 1e hard bass, en mn 1e B2s feest, en vond het zeer geslaagd! heerlijke muziek en avond gehad, gezellige sfeer in het gebied wat ik stond top! Dit ga ik vaker doen ^^

+Team green
+ Hardcore versie van bitch
++ Vanaf de pendelbus tot in de zaal staan binnen 15 minuten

- Het lange wachten en geduw bij de pendelbussen
- Een ravage bij de kluisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:22 

Hardtraxx Veteran

Goed vermaakt. Team Blue was wel een aanfluiting zeg. Al die platen van Wasted Penguinz klinken gewoon hetzelfde. Zany's tracks sprongen er echt uit. Mixen van WP was ook echt diep triest te noemen. Noisecontrollers live was wel lekker daarna, had gehoopt op wat oude knallers maar helaas. Team Yellow was wel aardig, zat alleen tijdens Arabika op de tribune dus dat was wel jammer. Heady Live viel me eigenlijk wat tegen. Hoopte op wat oudere nummers, toen A New Day erin kwam kreeg ik al helemaal goede zin maar dat was wat te voorbarig helaas. Hele set was helaas ook pre-mixed net zoals alle live-acts. jammer. Team Red heeft me aangenaam verrast, prima tracks voorbij horen komen. Alleen triest dat ze Disrespect draaiden, wat een schijtnummer. Pluspuntje was wel dat Lose my Mind ons bespaard bleef! G4H vond ik erg vet, gebruikelijke tracks en hun nieuwe werk klonk ook prima. Team Green was natuurlijk hetgeen waarvoor we kwamen en ze stelden zeker niet teleur. Heerlijke tracks gehoord, die nieuwe van Crypsis & Radical klonk echt ziek net als God's Child, Oblivion, Spectral, Soundwaves (!!!), noem maar op. B-Freqz was ook heerlijk, lekker tempo erop en die nieuwe tracks zijn siiick.

Al met al goed vermaakt. Had er misschien iets meer van verwacht. Geluid was hele avond eigenlijk ronduit kut, alleen tijdens B-Freqz ging het pas snoeihard zoals het hoort. Drukte had ik erger verwacht dus dat viel gelukkig wel mee (weinig last van gehad eigenlijk). Alleen last gehad van alle niet-Nederlandse tyfusdebielen en kutkneuzen die alleen komen om breed te lopen of van de kaart te zijn.

Kortom:

+++ Team Green inclusief B-Freqz
+ Team Red heeft me toch wel positief verrast (had ook echt het allerergste verwacht eigenlijk haha)
+ Geluid tijdens B-Freqz
+ Geen Lose my Mind, Year of Summer of andere apresski muziek hoeven aanhoren.

--- Fransen, Duitsers, Italianen, Noren, Zweden en al het andere buitenlandse teringtyfushoerentuig wat verschrikkelijk in de weg liep/irritant/vdk was.
- Geluid over het algemeen
- Wasted Penguinz. Clowns.
- Teringzooi bij de bussen na afloop.
- Had het idee dat ik een van de weinige mensen was die voor de muziek kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:37 

leuk om Skribbler en chicken eens te ontmoeten, en mr vertigo ook weer eens na een jaar niet gezien te hebben!
held dat ie me gewoon nog herkende haha
en ijscoboer eensgelijks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 01:56 

Hardtraxx Veteran

Grootste pluspunten:
Team Yellow (onverwachts eigenlijk... maar het beviel me best goed)
Lekker feesten met mijn zusje (was ook een primeur, en ZO TROTS dat ze halverwege Blue ineens zei "Dirk, blijft het zo kazig of gaat het zo nog wat harder...?? Ik kan hier dus niks mee..." en dat ze vervolgens mij Green gewoon keihard losging xD )
TEAM GREEN OMG OMG OMG NEED I SAY MORE?
Lol met TimothyB, leuk om Kswoosh en Chicken (en nog wat mensen) te ontmoeten
Leuk om andere HT'ers weer even te zien.

Grootste minpunten:
TEAM BLUE, JEZUS wat een kaas...
Drukte, vooral in het begin aan geërgerd, ik ontdekte na een poosje dat mensen wel meer uitkijken als je gewoon hard losgaat xD
Dat ik mijn zusje meer dan een uur kwijt ben geweest :cry: Gelukkig vlak voor Green weer teruggevonden.
Mr. Vertigo... echt EXTREEM minpunt zeg...
Grapje hoor schatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:07 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Drukte, vooral in het begin aan geërgerd, ik ontdekte na een poosje dat mensen wel meer uitkijken als je gewoon hard losgaat xD

Dat is echt de gouden regel: ga je hard los, maken mensen sowieso plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:27 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
The Skribbler schreef:

Dat is echt de gouden regel: ga je hard los, maken mensen sowieso plek!

Precies, zelfs anabole Barry doet dan even een stapje opzij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:54 

Hardtraxxer

Het was mijn 4e keer Hard Bass, het was mooi, maar niet de beste editie. Desondanks zeker een gaaf feestje gehad. Al begon het niet zo positief: Team Blue grotendeels gemist omdat we laat binnen waren en lang moesten wachten op de munten. Het begon met de drukte, niet normaal. Op het veld, op de trappen, in de wc’s… was mijn 8e keer Gelredome maar ik heb het nog nooit zo druk meegemaakt als ik het me goed kan herinneren. Op de grote sta tribunes was het toen nog wel vrij rustig, maar daar vond ik het geluid dus weer niet optimaal. Maar goed de drukte ging pas na 01.00 uur over. Ik vond de show ook vrij matig en standaard. Lasershow was ook matig, was vorig jaar mooier en grootser naar mijn idee. Zie veel dezelfde elementen qua show terugkomen bij elke Hard Bass. Die CO2-dingen waren wel grappig, maar gingen harder dan het geluid leek het. Wat dat betreft is Qlimax origineler, maar goed zij staan natuurlijk ook bekend om haar decor en show en Hard Bass meer om haar concept. Geluid heb ik wel eens beter meegemaakt in het Gelredome.

Ondanks de minpunten een heerlijk feest gehad :love: , o.a. door de hele groep waar we mee waren (en de busreis). Hoe later het werd, hoe beter het feest werd. Zwaar genoten van Gunz for Hire live & B-Freqz live. Hel-den. Setjes van de avond. Team Yellow en Green waren ook erg lekker. Erg tof dat Hard Bass live werd uitgezonden voor de thuisblijvers & mensen in het buitenland. Over het buitenland gesproken, ik vond het relax dat er op Hard Bass nog altijd minder buitenlanders zijn dan op Qlimax (voor mijn gevoel, of het klopt is punt 2). Ik heb dus niet zo veel met die buitenlanders. Ze zijn welkom, maar met name die Italianen en Spanjaarden (en soms Duitsers en Scandinaviers) zijn vaak maar raar/vaag. Oja, elk editie in het Gelredome presteren er weer een paar om rond 23 uur al kneitertje lijp te zijn. Gister was het een of andere italiaan die doodleuk in de deurpost van een wc ging zitten, goed plan man. Oja, ander pluspunt is inderdaad: geen Year of Summer, Lose my mind of Wake me up: “vind ik leuk”. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:59 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Team Green was zeer mooi maar toen was alle energie de pijp al uit, maar ook stilstaand kunnen genieten. Enkel voor Delusion nog even mezelf ertoe aangezet iets tentoon te spreiden wat leek op losgaan.

Hoe kan dat nou weer mien jong? Godverdomme rammen

HAHA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:45 

Basshunterzz schreef:

Ja ook dat nog, godverdomme heel me pattas naar de slijkverdomme, een mocro had zich terplekke opgeblazen als ie een stap zet in die slijkdrep met zijn gucci's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:31 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Lol met TimothyB, leuk om Kswoosh en Chicken (en nog wat mensen) te ontmoeten
Leuk om andere HT'ers weer even te zien.

Wauw, je hebt m'n naam onthouden deze keer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:41 

Hardtraxx Veteran

Man wat heb ik die laatste 2 uur genoten :D
Eindelijk hadden we plek, eindelijk was het geluid goed, en eindelijk werden er alleen maar dikke tracks gedraaid.
Team Yellow was ook wel aardig, en tijdens team red heb ik ook nog wel wat leuke tracks gehoord, maar van Team Blue waren er maar 5 of 6 tracks die me echt bevielen, Zany tracks uiteraard.
Die Wasted Penguinz tracks leken allemaal op elkaar, melodiën die 3 minuten lang doorgaan, en ze hadden bij 1 tracks 1:30 nodig om een track met een 25 seconden intro in te mixen :')

De muziek tijdens Yellow en Red was dus ook wel aardig, maar als er om de 10 seconden weer een hele groep koekwauzen langs moet, waardoor ik niet los kan gaan, kan ik er echt niet goed inkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

Zodan. Eindelijk weer een beetje mens aan het worden. Beetje tegenvallend feest geworden voor wat ik er van verwacht had. Veel mensen zoeken, veel bij de omloop geweest. Zonde. Muziekaal gezien vond ik het allemaal wel prima. Op team green na dan. Dat was magnifiek :love:
Vond G4H wel leuk, maar niet het wow gevoel wat ik kreeg bij hun eerdere platen zoals struggle for existence, KOTU en dergelijk.
En dan team green. Wat de fuk wat een geweld. Had van een bron gehoord dat soundwaves nog ging komen. Nouu wist niet waar ik het moest zoeken. Net als alle andere Theracords platen trouwens. Blijft toch mooiste wat er is op die platen losgaan. Die malle pieter in me vizier ook lekker aan het stampen. Briljant :D
Ook nog Gods child voorbij horen komen. Die kickrols. :drool: Heeft me wel echt al mijn energie gekost, tijdens b-freqz was het helaas afgelopen met me beentjes. Wel heerlijk staan genieten van de platen.Ook nog tof dat ik eindelijk paar personen eindelijk in "het eggie" heb gesproken.
Qua visuele aspecten zat het ook prima in orde. Stage zag er weer echt alla Hardbass uit. Éen minpuntje nog, waarom tijdens delusion van die CO2 dingen? Ik hoorde alleen NIGHTMAAAARE DSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:12 

Donateur

Onthafloorx schreef:
Bedoel je niet die Britt van brabantse nachten?

Deze?

3e keer Hard Bass, een stuk vetter dan vorig jaar in elk geval en muzikaal gezien een stuk beter dan Qlimax. Nog nooit zo vroeg op een feest geweest, waren volgens mij om half 11 al binnen. Alles bij de ingang was weer relaxt geregeld, heb zelf ook nooit zo'n moeite met die kou buiten (als ik aankom niet tenminste).

Het gehele eerste team was zoals verwacht huilen met de pet op, heb nog even aan Nando gedacht tijdens CHMB. Volgens mij was die Ocatavius remix, zo´n beetje de enige echt harde plaat in die set, niet eens zo´n bijzondere remix. Wissel de volgende keer nou gewoon Zany en BH om en het klopt allemaal gelijk een stuk meer. NC Live was in mijn hoofd weinig aan gesleuteld, kan me nog een gecutte vocal herinneren. Gemiste kans, misschien dat de heren eens uit kunnen leggen wat zij precies doen als ze live staan buiten alleen eigen tracks te draaien. T or T enige verassend vette plaat in deze set.

Yellow was in elk geval als team een stuk gevarieerder. Elke Tatanka plaat die erop ging was genieten, Angel volgens mij nog even voorbij horen komen en het 2011 anthem! Heerlijk als je bij een anthem gelijk terugdenkt aan het feest waarbij hij hoorde. Daarom volgend jaar weer niet zo idioot doen met die 'themesongs'. Undiscovered had meteen het vetste anthem van de afgelopen 3 jaar geweest. Vind Death of a Demon echt een zeer vette plaat geworden, jammer van dat eindeloze geouwehoer aan het begin van de track maar de melo en de 2e climax echt zeer vet. 't klonk ook gewoon zó gaaf in die grote hal die zeursynth. :loving:. HHz live was al een stuk beter te doen, hij lijkt dit soort boekingen toch wel serieuzer te nemen dan NC, al bestaat de TL (heb hem nu voor me) eigenlijk wel voornamelijk uit de laatste hitjes. Niet echt schokkend dus verder. A New Day wel vet!

Wat erop volgde was voor mij de meest dramatische set van het jaar alvast. Het ging echt van slecht (Disrespect) naar uberslecht (Epicremix). Hoe haal je het in je hoofd als je weet dat mensen hier €55 voor moeten betalen, gadverdamme zeg. De opbouw was in deze set ook meteen het slechtste van de avond, op de helft van de set lag Satana erop vervolgens gevolgd door Disrespect. Gunz was eigenlijk wel wat ik ervan had verwacht. Jammer dat ze UA laten liggen en in plaats daarvan Bolivia draaien. Resistance en Sorrow zeer lekker, die ID's eigenlijk te weinig van meegekregen door de totale chaos ineens op de vloer i.c.m co2 kanonnen boven 't publiek.

Groen echt van de eerste tot de laatste seconden van genoten. Ik stel voor dat de andere teams eens een kijkje nemen naar de TL van de drie heren. Je ziet in een opslag waar de variatie ziet. Nogmaals, ik begrijp best dat mensen komen voor je recent uitgebrachte platen maar hoe kan het dan dat mensen die het laatste team vonden wél genoegen nemen met zo'n TL? Hele set lang genoten eigenlijk, met als absolute uitschieter Soundwaves. Hij kwam totaal onverwachts voor mij stond ook even niet op te letten maar tering wat klonken die kicks ontzettend vet! God's child lag er ook heeeeeeerlijk op en vervolgens heeft de Torture / Pattern 2 combo het echt helemaal afgemaakt voor mij. Green live zat nog het beste in elkaar van allevier de livesets deze avond. Nieuwe tracks klinken stuk voor stuk erg vet, heeeel erg vet om Inner nog eens in dat stadion te horen! Ik gok dat ik een van de enige ben, maar die laatste plaat is mij nog het meest bijgebleven van alles. Het zal wel een geripte kick zijn uit een mainstream hardcore nummer maar ik kan gewoon zo genieten van dat soort editjes. Dat hoge riedeltje ook op 170bpm ofzo. Genieten gewoon!

Echt ontzettend veel bekenden gezien trouwens niet te geloven. Zeer gezellig!
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten