Heb me wel vermaakt op zich, alleen jammer dat ik vrijdag mijn knie verdraait had.
wrote:En gewoon GEEN Year Of Summer/Lose My Mind
wrote:En gewoon GEEN Year Of Summer/Lose My Mind
Is die ergens opgenomen?wrote:Nu even de live registration binnen halen van Hardbass.
Niet liegen. Je stond overduidelijk te genieten van de Wasted Penguinz tracks.wrote:Dit. Heb het maar over me heen laten komen en gewacht tot Team Green begon.wrote:Werd me wel weer duidelijk dat ik helemaal niks meer heb met de hedendaagse mainstream
wrote: --- The Skribbler
vooral goed uitrusten is het advies. na 3 dagen kun je weerwrote:Heeft iemand nog een nieuw lichaam in de aanbieding?
Manman, wat ben ik verrot..![]()
Maar het was het weer waard, alleen lijkt t elk jaar wel drukker te worden..
Alleen van International Departurewrote:Niet liegen. Je stond overduidelijk te genieten van de Wasted Penguinz tracks.
Haha, ik weet het..wrote:vooral goed uitrusten is het advies. na 3 dagen kun je weerwrote:Heeft iemand nog een nieuw lichaam in de aanbieding?
Manman, wat ben ik verrot..![]()
Maar het was het weer waard, alleen lijkt t elk jaar wel drukker te worden..
wrote:Heb heel de nacht meegekeken/geluisterd. Werd me wel weer duidelijk dat ik helemaal niks meer heb met de hedendaagse mainstream. Werd ook weer zo standaard als wat gedraaid (ofja, als je het draaien kon noemen). Geen verassende nummers, alleen de laatste hitjes.... niks aan dus. Pas vanaf Team Green werd het gaaf, wat draaide zij lekker zeg
Vanwaar?wrote:Een hele vette avond gehad. Eerste paar uur zijn een beetje langs me heen gegaan, maar zat er na een tijdje wel goed in... Komen die ****** Punkzzzzzz weer aanzetten met die achterlijke vocals van ze. Mijn god, was er in 1 klap klaar mee!
De heren van green hebben mn avond goed gemaakt, godverdomme, It's a fine day was wel heel fijn in the Dome! Ook God's Child ging fucking goed zeg.
+ Tatanka's scratchen
+ Geluid
+ Setje team green
--- The Skribbler
Dan zou ik je vriend nog maar is ondervragenwrote:Was goed feestje! Prima vermaakt!
Alleen totdat ik bij mijn kluisje kwam en mijn jas en vest er niet meer inzaten.
Of althans dat zei de jongen met wie ik kluisje had gedeelt.
Die was eerder al weggegaan en die zei dat er niks meer in de kluis zat, dus ook geen jas en vest van mij.
Dan maar hopen dat B2S iets heeft gevonden.
Vind het nogal erg raar hoe mijn jas en vest kwijt kunnen zijn als hij als enige de sleutel van de kluis heeft. :S
Wie?wrote:zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?
ik zag ineens een kleine trol staan bij de bar en moest ff nadenken waar ik dr van kende, maar volgens mij was 't dr echt.
Bedoel je niet die Britt van brabantse nachten?wrote:Wie?wrote:zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?
ik zag ineens een kleine trol staan bij de bar en moest ff nadenken waar ik dr van kende, maar volgens mij was 't dr echt.
Moet je bij TimothyB zijn, die houdt een record bij van alle slechte tv programma mensen die hij tegenkomtwrote:zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?
Ook bij HHZ live haha. Losgaan op Dragonborn kunnen ze, maar dan komt A New Day en dan weten ze niet wat ze moeten doenwrote:Zijn niet helemaal mijn nummers, maar het blijft wel vet om te zien hoe iedereen bij Bolivia/KOTU ineens los kan gaan.