Eerste grote indoor feest en het viel me zeker niet tegen!
Kwamen rond 22:40 aan. Doordat paar vrienden een beetje moeilijk deden waren we uiteindelijk om 23:10 binnen, tijdens Brighter Day, lekkere track trouwens

. De rest van team Blue was op een uitzondering na geestdodend. Noisecontrollers Live heb ik niet veel van meegemaakt, door een bezoek aan een toilet dat door de drukte gewoon 20 minuten in beslag nam

. Wat ik van NC Live heb gehoord klonk best aardig, maar als ik de TL zie heb ik niet echt wat gemist.
Toen kwam Team Yellow, had er best wel hoge verwachtingen van en deze werden ook waargemaakt! Openen met Yellow was erg vet en Hard Bass 2011 Anthem blijf ik ook erg lekker vinden. Daarnaast was vooral de eerste helft van de set erg lekker. Hoogtepunt was toch wel het moment waarop de break van Showtime zou moeten komen.. In plaats daarvan kwam Angel

Weliswaar de TBY edit met mindere kicks, maar het bezorgde me wel de nodige meters kippenvel. Tweede helft van de set was niet zo boeiend, met uitzondering van Dream Dust en Arabika. HHZ Live was ook best lekker. Kan me niet helemaal meer herinneren wat hij allemaal heeft gedraaid, maar het viel me niet tegen.
Team Red had ik vooraf hele lage verwachtingen van. Na het zien van de TL's van vorige optredens van PP had ik toch nog wel hoop dat er af en toe een vette plaat tussen zou zitten. Dit was ook wel het geval (Puta Seid, Satana en Reputation Game).Dit was volgens mij alleen meer het werk van BH & Zatox. Tijdens Red ook nog wat rondjes gelopen en wat eten gehaald. Filevorming op de trappen was wel heel erg irritant, zorgde ervoor dat ik maar liefst een half uur weg was

. G4H Live was best goed te doen. Zijn niet helemaal mijn nummers, maar het blijft wel vet om te zien hoe iedereen bij Bolivia/KOTU ineens los kan gaan.
De mannen van Team Green hebben overduidelijk de beste set van de avond neergezet. Goeie genade, wat was dat vet. Mixwerk vele malen beter dan bij de andere teams. Enige mindere vond ik Digital Punk, die het tempo er af en toe wel uithaalde met platen als Natural Born Killers

. Pluspunt was ook dat er ook veel tracks van anderen gedraaid werden, zorgde voor een leuk verrassingselement in de set

. Tweede helft van de set was echt heerlijk ragwerk. Wat blijft Pattern 2 toch ook geniaal

. Vervolgens knalde Nothing Is What It Seems er nog even overheen, ook een hele brute track dat!
B-Freqz was ook heel vet. Fatality was een lekkere track om mee te openen. Op Burning/We Won't Sleep na was het gewoon een hele vette set. Niet dat ik die tracks kut vind, maar aan het eind van de avond wil ik wel iets met meer pit dan dat.
Al met al werd er heel wisselvallig gedraaid, maar ik had van Team Blue & Red ook eigenlijk niet verwacht dat er interessant gedraaid zou worden.
- Drukte (Vooral op trappen)
- Team Blue (Saai, standaard en 22 tracks in 1,5 uur)
- Bereik / Mobiel internet
+ Team Yellow
++ Ruimte tijdens Team Green
++ Sfeer tijdens Team Green
+++ Team Green
Eigenlijk was Team Green in alle opzichten beter dan de rest, omdat een groot deel van al dat loopvolk en dagjesvolk naar de tribunes was verhuist en er dus meer ruimte was en een betere sfeer.... Ik werd in ieder geval niet meer de hele tijd aangekeken en nagewezen vanwege mijn wat enthousiastere manier van losgaan
