Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:38 
 
Hardtraxxer

Heb me wel vermaakt op zich, alleen jammer dat ik vrijdag mijn knie verdraait had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
En gewoon GEEN Year Of Summer/Lose My Mind :cool:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand nog een nieuw lichaam in de aanbieding?
Manman, wat ben ik verrot.. :sick:
Maar het was het weer waard, alleen lijkt t elk jaar wel drukker te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Wat een heerlijk feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:58 
 

Ramirez schreef:
Nu even de live registration binnen halen van Hardbass. ^^


Is die ergens opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
wootum schreef:
Werd me wel weer duidelijk dat ik helemaal niks meer heb met de hedendaagse mainstream

Dit. Heb het maar over me heen laten komen en gewacht tot Team Green begon.

Niet liegen. Je stond overduidelijk te genieten van de Wasted Penguinz tracks. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een hele vette avond gehad. Eerste paar uur zijn een beetje langs me heen gegaan, maar zat er na een tijdje wel goed in... Komen die ****** Punkzzzzzz weer aanzetten met die achterlijke vocals van ze. Mijn god, was er in 1 klap klaar mee!

De heren van green hebben mn avond goed gemaakt, godverdomme, It's a fine day was wel heel fijn in the Dome! Ook God's Child ging fucking goed zeg.

+ Tatanka's scratchen
+ Geluid
+ Setje team green

--- The Skribbler
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:27 
 

mr_vertigo schreef:
--- The Skribbler



:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:27 
 

JenniferHardstyle schreef:
Heeft iemand nog een nieuw lichaam in de aanbieding?
Manman, wat ben ik verrot.. :sick:
Maar het was het weer waard, alleen lijkt t elk jaar wel drukker te worden..

vooral goed uitrusten is het advies. na 3 dagen kun je weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Niet liegen. Je stond overduidelijk te genieten van de Wasted Penguinz tracks. :list:

Alleen van International Departure :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

En-er-gy schreef:
JenniferHardstyle schreef:
Heeft iemand nog een nieuw lichaam in de aanbieding?
Manman, wat ben ik verrot.. :sick:
Maar het was het weer waard, alleen lijkt t elk jaar wel drukker te worden..

vooral goed uitrusten is het advies. na 3 dagen kun je weer :D


Haha, ik weet het..
Nog 2 lange dagen te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb heel de nacht meegekeken/geluisterd. Werd me wel weer duidelijk dat ik helemaal niks meer heb met de hedendaagse mainstream. Werd ook weer zo standaard als wat gedraaid (ofja, als je het draaien kon noemen). Geen verassende nummers, alleen de laatste hitjes.... niks aan dus. Pas vanaf Team Green werd het gaaf, wat draaide zij lekker zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke avond gehad. Geluid was vrij belabberd, maarja dat wisten we van tevoren. Team Green was zeer mooi maar toen was alle energie de pijp al uit, maar ook stilstaand kunnen genieten. Enkel voor Delusion nog even mezelf ertoe aangezet iets tentoon te spreiden wat leek op losgaan, ziekste kippenvel all over in die fabelachtige build-up naar de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man wat heb ik een prima avond gehad!
In het begin was het alleen verschrikkelijk door de enorme drukte (met name de eerste 2 uur)
en de eerste set die vrij weinig aan was en traag qua mixwerk..
Later na werd het gelukkig alleen maar beter!

Pas vanaf G4H werd er echt lekker gedraaid, was een dikke live act met die nieuwe tracks :thumbsup:
En ja bij team green zijn we maar helemaal naar voren gegaan om echt flink te knallen!
Wat waren dat 2 heerlijke uren genieten met als hoogtepunten Thera en B-Freqz :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Eerste keer Hard Bass voor mij, en is me toch tegen gevallen :/ . Sterker nog, Godnondeju wat werd er belachelijk slecht gedraaid, om van te janken gewoon. Eerste team was echt niet om aan te horen. Team Yellow had ik wel wat van verwacht want zaten leuke namen tussen maar viel ook echt tegen, Tatanka was de enige die het nog een beetje leuk kon houden, vooral Arabika en Afrika waren heel fijn. Keek wel uit naar Headhunterz maar die deed ook niks bijzonders.

Red het team waar ik het meest tegenopkeek hebben me toch wel laten verassen. Werd echter pas vanaf 3:30/3:45 was eens fatsoenlijk gedraaid.. Gunz 4 hire was ook leuk, niet super maar zat zeker leuke sfeer in die set.

Verder laat ik het kort houden: Team Green, wat een goddelijke set :worship:

+ Punten

+++ Team Green
++ B-Freqz
+ Team Red

- Minpunten

Team Blue
Team Yellow
Sfeer vaak ver te zoeken
Irritant volk
Teveel lopende mensen
€2,60 voor munten, wat kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil hier maar 1 ding over kwijt: TEAM GREEN! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:49 
 
Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
Een hele vette avond gehad. Eerste paar uur zijn een beetje langs me heen gegaan, maar zat er na een tijdje wel goed in... Komen die ****** Punkzzzzzz weer aanzetten met die achterlijke vocals van ze. Mijn god, was er in 1 klap klaar mee!

De heren van green hebben mn avond goed gemaakt, godverdomme, It's a fine day was wel heel fijn in the Dome! Ook God's Child ging fucking goed zeg.

+ Tatanka's scratchen
+ Geluid
+ Setje team green

--- The Skribbler

Vanwaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:50 
 
Hardtraxxer

Was goed feestje! Prima vermaakt! :)

Alleen totdat ik bij mijn kluisje kwam en mijn jas en vest er niet meer inzaten.
Of althans dat zei de jongen met wie ik kluisje had gedeelt.
Die was eerder al weggegaan en die zei dat er niks meer in de kluis zat, dus ook geen jas en vest van mij.

Dan maar hopen dat B2S iets heeft gevonden.
Vind het nogal erg raar hoe mijn jas en vest kwijt kunnen zijn als hij als enige de sleutel van de kluis heeft. :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Was goed feestje! Prima vermaakt! :)

Alleen totdat ik bij mijn kluisje kwam en mijn jas en vest er niet meer inzaten.
Of althans dat zei de jongen met wie ik kluisje had gedeelt.
Die was eerder al weggegaan en die zei dat er niks meer in de kluis zat, dus ook geen jas en vest van mij.

Dan maar hopen dat B2S iets heeft gevonden.
Vind het nogal erg raar hoe mijn jas en vest kwijt kunnen zijn als hij als enige de sleutel van de kluis heeft. :S


Dan zou ik je vriend nog maar is ondervragen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:57 
 
Hardtraxxer

zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?

ik zag ineens een kleine trol staan bij de bar en moest ff nadenken waar ik dr van kende, maar volgens mij was 't dr echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?

ik zag ineens een kleine trol staan bij de bar en moest ff nadenken waar ik dr van kende, maar volgens mij was 't dr echt.

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:05 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
opaa schreef:
zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?

ik zag ineens een kleine trol staan bij de bar en moest ff nadenken waar ik dr van kende, maar volgens mij was 't dr echt.

Wie?


Bedoel je niet die Britt van brabantse nachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
zijn er meer mensen die Roos, de vriendin van Vincent, aka snipertje, van oh oh cherso hebben gezien?

ik zag ineens een kleine trol staan bij de bar en moest ff nadenken waar ik dr van kende, maar volgens mij was 't dr echt.


Moet je bij TimothyB zijn, die houdt een record bij van alle slechte tv programma mensen die hij tegenkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste grote indoor feest en het viel me zeker niet tegen! ^^

Kwamen rond 22:40 aan. Doordat paar vrienden een beetje moeilijk deden waren we uiteindelijk om 23:10 binnen, tijdens Brighter Day, lekkere track trouwens :) . De rest van team Blue was op een uitzondering na geestdodend. Noisecontrollers Live heb ik niet veel van meegemaakt, door een bezoek aan een toilet dat door de drukte gewoon 20 minuten in beslag nam >.< . Wat ik van NC Live heb gehoord klonk best aardig, maar als ik de TL zie heb ik niet echt wat gemist.

Toen kwam Team Yellow, had er best wel hoge verwachtingen van en deze werden ook waargemaakt! Openen met Yellow was erg vet en Hard Bass 2011 Anthem blijf ik ook erg lekker vinden. Daarnaast was vooral de eerste helft van de set erg lekker. Hoogtepunt was toch wel het moment waarop de break van Showtime zou moeten komen.. In plaats daarvan kwam Angel :worship: Weliswaar de TBY edit met mindere kicks, maar het bezorgde me wel de nodige meters kippenvel. Tweede helft van de set was niet zo boeiend, met uitzondering van Dream Dust en Arabika. HHZ Live was ook best lekker. Kan me niet helemaal meer herinneren wat hij allemaal heeft gedraaid, maar het viel me niet tegen.

Team Red had ik vooraf hele lage verwachtingen van. Na het zien van de TL's van vorige optredens van PP had ik toch nog wel hoop dat er af en toe een vette plaat tussen zou zitten. Dit was ook wel het geval (Puta Seid, Satana en Reputation Game).Dit was volgens mij alleen meer het werk van BH & Zatox. Tijdens Red ook nog wat rondjes gelopen en wat eten gehaald. Filevorming op de trappen was wel heel erg irritant, zorgde ervoor dat ik maar liefst een half uur weg was :/ . G4H Live was best goed te doen. Zijn niet helemaal mijn nummers, maar het blijft wel vet om te zien hoe iedereen bij Bolivia/KOTU ineens los kan gaan. :P

De mannen van Team Green hebben overduidelijk de beste set van de avond neergezet. Goeie genade, wat was dat vet. Mixwerk vele malen beter dan bij de andere teams. Enige mindere vond ik Digital Punk, die het tempo er af en toe wel uithaalde met platen als Natural Born Killers :sick: . Pluspunt was ook dat er ook veel tracks van anderen gedraaid werden, zorgde voor een leuk verrassingselement in de set :). Tweede helft van de set was echt heerlijk ragwerk. Wat blijft Pattern 2 toch ook geniaal :loving: . Vervolgens knalde Nothing Is What It Seems er nog even overheen, ook een hele brute track dat!
B-Freqz was ook heel vet. Fatality was een lekkere track om mee te openen. Op Burning/We Won't Sleep na was het gewoon een hele vette set. Niet dat ik die tracks kut vind, maar aan het eind van de avond wil ik wel iets met meer pit dan dat.


Al met al werd er heel wisselvallig gedraaid, maar ik had van Team Blue & Red ook eigenlijk niet verwacht dat er interessant gedraaid zou worden.


- Drukte (Vooral op trappen)
- Team Blue (Saai, standaard en 22 tracks in 1,5 uur)
- Bereik / Mobiel internet

+ Team Yellow
++ Ruimte tijdens Team Green
++ Sfeer tijdens Team Green
+++ Team Green

Eigenlijk was Team Green in alle opzichten beter dan de rest, omdat een groot deel van al dat loopvolk en dagjesvolk naar de tribunes was verhuist en er dus meer ruimte was en een betere sfeer.... Ik werd in ieder geval niet meer de hele tijd aangekeken en nagewezen vanwege mijn wat enthousiastere manier van losgaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Zijn niet helemaal mijn nummers, maar het blijft wel vet om te zien hoe iedereen bij Bolivia/KOTU ineens los kan gaan. :P

Ook bij HHZ live haha. Losgaan op Dragonborn kunnen ze, maar dan komt A New Day en dan weten ze niet wat ze moeten doen :lol:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten