Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:27 
 

Afbeelding

line-up: Gunz 4 Hire

bron: Hard Bass boekje
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:42 
 
Hardtraxxer

album?? :$
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:55 
 

Denk t wel :yes:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:57 
 

Officiƫle begin van de Gunz 4 Hire tour door Nederland. Ze hebben wat nieuwe tracks klaarliggen voor deze tour.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind ik leuk! Ben ik bij. Dag erna nog 7th Sunday mee pakken, wordt een goed weekend.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar hun album! (als er een komt tenminste). Dit feest zou ik best graag heen willen gaan maar het valt middenin mijn examens. Dus het gaat hem niet worden.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:43 
 

styl0w schreef:
Vind ik leuk! Ben ik bij. Dag erna nog 7th Sunday mee pakken, wordt een goed weekend.


SL8492 schreef:
het valt middenin mijn examens. Dus het gaat hem niet worden.


Hier hetzelfde verhaal
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk ik dat ik hier toch heen ga ^^
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Het wordt dit of Harmony of Hardcore, maar ik denk dat ik toch voor HoH ga. :)

Ik naar beide denk ik!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:54 
 
Hardtraxxer

Benieuwd naar de nieuwe tracks, deze mag ik niet missen
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da-Izzok schreef:
Benieuwd naar de nieuwe tracks, deze mag ik niet missen


Nog wel steeds dezelfde formule als altijd, maar de eerste 2 klonken prima op Hard Bass :)
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:38 
 
Hardtraxx Addict

Bij Gunz 4 Hire hangt altijd een dikke sfeer! Ze weten toch altijd echt veel energie te brengen met over het algemeen hele dikke tracks! :) het is idd vaak dezelfde formule maar met de sfeer erbij is het toch wel een grote optie!
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:21 
 
Hardtraxx Elite

Is iemand ooit al in de 013 geweest?
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik, vaak genoeg :P
Wat wil je weten?
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Ik, vaak genoeg :P
Wat wil je weten?

Hoe is het geluid? arkoestiek
Is het een grote zaal? hoeveel man?
En wil gewoon weten wat jij ervan vind, of het een goede locatie is
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe weet je zo zeker dat Gunz 4 Hire in de line-up staan? Line-up is nog nergens vrijgegeven hoor.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid is altijd loepzuiver, nog nooit iemand horen klagen daarover.
De zaal is opgebouwd uit een vlak gedeelte van 10-15 meter recht vanaf t podium, en daarna is de zaal opgebouwd uit 1 grote trap naar boven, met tredes van ongeveer 1,5 meter breed. Sommigen storen zich daaraan, ik vind het wel wat hebben.
Er is een bewaakte garderobe, dus geen kluisjes. Deze kost 1 euro per jas/tas als ik t goed heb. De muntjes kosten 2,50.
013 ligt zo'n 5 minuutjes lopen vanaf station Tilburg en ligt recht naast een parkeergarage, dus de bereikbaarheid is goed!

Wat wel belangrijk is om te weten: feestjes in 013 duren altijd uiterlijk tot 4 uur! Dus 's nachts de trein terug willen nemen kan problemen opleveren :P

Ikzelf vind de 013 een erg goede locatie. Ben er zelf dan ook sowieso bij als G4H komt :)
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoe weet je zo zeker dat Gunz 4 Hire in de line-up staan? Line-up is nog nergens vrijgegeven hoor.


Ran-D en Adaro hebben het bericht over dit feest beide geretweet en geliked.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Chukkels schreef:
Hoe weet je zo zeker dat Gunz 4 Hire in de line-up staan? Line-up is nog nergens vrijgegeven hoor.


Ran-D en Adaro hebben het bericht over dit feest beide geretweet en geliked.

Dat wil niks zeggen. Wildstylez zei ook wat over Qapital, maar dat is ook geen raw-artiest.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz For Hire (GunzForHire) on Twitter schreef:
Thank you Marko, see you on the 18th of May in 013 :D
pic.twitter.com/Clq0Yjya
8:47 AM - 04 Feb 13


Zo duidelijk genoeg Chukkels..? :P
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Gunz For Hire (GunzForHire) on Twitter schreef:
Thank you Marko, see you on the 18th of May in 013 :D
pic.twitter.com/Clq0Yjya
8:47 AM - 04 Feb 13


Zo duidelijk genoeg Chukkels..? :P

Ze kunnen ook als bezoekers staan. Of als PR-mensen aangezien hun maskers op de flyer staan.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja doei
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom zou er een feest naar een bepaalde dj worden genoemt en zelf niet komen? Komt voor mij een beetje over als een exclusive Wildstylez, waar wildstylez niet eens in de line up staat ;)
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:48 
 

MikezDJ schreef:
Waarom zou er een feest naar een bepaalde dj worden genoemt en zelf niet komen? Komt voor mij een beetje over als een exclusive Wildstylez, waar wildstylez niet eens in de line up staat ;)


hap hap
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 22:52 
 

MikezDJ schreef:
Waarom zou er een feest naar een bepaalde dj worden genoemt en zelf niet komen? Komt voor mij een beetje over als een exclusive Wildstylez, waar wildstylez niet eens in de line up staat ;)


En we hebben een pacman op Hardtraxx, Stukje peijnenburg? :P

Hij fokt maar wat joh :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten