Wat een heerlijk feest was dit weer zeg. Ik vond dat er op twee heren na lekker werd gedraaid en heb flink lopen stampen. Gunz 4 Hire was zeker vet om een keer mee te maken, maar hoef ik voorlopig niet meer te zien. B-Front draaide weer als een gek met oa Fusion of Sound, Animated Audio en Neophobia (origineel)

E-Force ook heel goed met die platen van m en Radical Redemption was ook zeer behoorlijk. Alleen jammer dat ie dan de beste plaat van de laatste Angerfist ep niet draait en de andere tracks daarvan wel

Draaide ook nog gas met die zooi remix en brutal 2.0

Laatste deel van Digital Punk was ook heel lekker met Strike en Dark Symphony.
+ punten:
- setjes
- best veel losgaande mensen
- Dp, eforce, g4h, bfront, radical
Minpunten:
- geluid in het begin veeeeeeel te zacht, later goed hersteld
- wc/metalen pismuurtje
- drukte bij g4h
- slechte fouillering, er zou maar eens iemand met een desert eagle rondlopen
- alpha tweeling
Heel dik feest, goed naar mn zin gehad.