Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Toch nog aan kaartjes kunnen komen, heb er zin in!

tommeh schreef:
Is de 013 beetje chill uitverkocht? Ben er namelijk nog nooit geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:19 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer dat ik moet werken die avond (@ Footworxx Label Night in de Rodenburg) Anders was dit wel een goede optie geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik ga hier heen. Heb wel zin in een feest na deze zware week.

Is dit wel divers genoeg voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:15 
 

Nee, maar ik hoef niet een hele avond diverse stijlen te horen. Kan me prima vermaken (zowel thuis als live) met een avond met maar één stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Oke is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Oke is goed

Haha :lol: Lekker laten lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog een kaartje te koop heeft voor vrindjelief Sjeff3rd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo de trein in!!!! ZINZINNNZNIzn/IZNZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 06:03 
 

Wat een heerlijk feest was dit weer zeg. Ik vond dat er op twee heren na lekker werd gedraaid en heb flink lopen stampen. Gunz 4 Hire was zeker vet om een keer mee te maken, maar hoef ik voorlopig niet meer te zien. B-Front draaide weer als een gek met oa Fusion of Sound, Animated Audio en Neophobia (origineel) :worship: E-Force ook heel goed met die platen van m en Radical Redemption was ook zeer behoorlijk. Alleen jammer dat ie dan de beste plaat van de laatste Angerfist ep niet draait en de andere tracks daarvan wel :P Draaide ook nog gas met die zooi remix en brutal 2.0 :oh: Laatste deel van Digital Punk was ook heel lekker met Strike en Dark Symphony.


+ punten:
- setjes
- best veel losgaande mensen
- Dp, eforce, g4h, bfront, radical

Minpunten:
- geluid in het begin veeeeeeel te zacht, later goed hersteld
- wc/metalen pismuurtje
- drukte bij g4h
- slechte fouillering, er zou maar eens iemand met een desert eagle rondlopen
- alpha tweeling

Heel dik feest, goed naar mn zin gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, er werd een hele show omheen gebouwd.. Dat Gunz4Hire weer terug was met hun "vernieuwde liveact" ... En vervolgens maar 2 nieuwe platen draaien, dat vond ik toch wel het grootste minpunt! Verder...

+Bobje.. :worship:
+1 van de 2 nieuwe G4H tracks, werd wat aan de latere kant gedraaid door ze!
+Radical Redemption
+E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 10:01 
 
Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
Sorry, er werd een hele show omheen gebouwd.. Dat Gunz4Hire weer terug was met hun "vernieuwde liveact" ... En vervolgens maar 2 nieuwe platen draaien, dat vond ik toch wel het grootste minpunt! Verder...

+Bobje.. :worship:
+1 van de 2 nieuwe G4H tracks, werd wat aan de latere kant gedraaid door ze!
+Radical Redemption
+E-Force

Dus nog 2 nieuwe tracks, dus geen swagger en inside my head?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok dit was dus echt een zwaar bazig feest! Super geluid, prima sets, niet teveel mensen vdk, op 1 of 2 momenten na ook niet te druk, en dat allemaal op 10 minuten lopen van huis. Voor de geinteresseerden:

Alpha²:

1. NC - Decibel Anthem 2013
2. NC - Feel So Good
3. G4H - Gangsters Dont Dance (Rmx)
4. ID (F8trix - I Need You?)
5. Duro - Cocaine MF (A2 Remix)
6. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Rmx)
7. Chain Reaction - The Record Breaking
8. Chain Reaction - Answers (Adaro Rmx)
9. Crypsis - You Know (Dubbel, Digital Punk draaide m ook)
10. Bioweapon & Toneshifterz - Fearfull Symmetry
11. Freqz - Bitch
12. Freqz - Revolution (live Edit)
13. ID (HHZ & Krewella? in ieder geval iets dubstepachtigs)
14. ID (Fear vocals?)
15. G4H - Put It On
16. Adaro - No Time To Sleep (Artic Edit)
17. Acti & Jajox - Satana

E-Force:

1. E-Force - ID?
2. ID (Limp Bizkit Hate vocals)
3. Zany & Ran-D - Son Of Torture
4. Southstylers - Pounding Senses (Fusion Edit)
5. Artic - Fake Shit (Adaro Remix) (dubbel, Digital Punk draaide m ook)
6. E-Force & Frequencerz - Attention
7. Brennan Heart - Running Late (CodeBlack & Brennan Fart's motherfucking snancerjewbitchnoobfag'seathquake edit)
8. Chris One - ID (Sin City?)
9. Ran-D - Never Scared
10. Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black
11. E-Force & Luna - Shade Of The Night
12. E-Force & Luna - Second Nightmare
13. Crypsis - Strike (Dubbel, Digital Punk draaide m ook)
14. E-Force - ?
15. E-Force - Crucifix
16. Luna & E-Force - Masterclass (Hardcore Edit)
17. DBSTF - Shiverz

G4H:

1. Muse - Uprising (G4H Bootleg)
2. G4H - The Dopeman
3. G4H - ID
4. Ran-D & Adaro - Under Attack
5. A2 Allstars - The Resistance
6. G4H - Sorrow
7. G4H - Kings Of The Underground
8. G4H - ID
9. G4H - Massacre
10. G4H - Bolivia
11. G4H - ID (Big Dirty nogwat vocals)
12. Ran-D & Adaro - Struggle for Existence (Live Edit)
13. G4H - De Weg Kwijt
14. G4H - ID (Hardcore)

B-Front:

1. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
2. Titan - My Angel
3. B-Freqz - Fatality
4. Zany & B-Front - Victims of the Same World
5. Digital Punk & B-Front - Spectral
6. B-Front - Inner Creativity
7. ID (B-Front - Forces Of Darkness?)
8. Prefix & Density - Soundwaves
9. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
10. Zazafront - Dikke vette gasplaat
11. Southstylers - Pwoap (Live Mix) (Ge-ni-aal ingemixt)
12. Zany - Animated Audio
13. B-Front - Undiscovered
14. Noisecontrollers - Surge Of Power
15. B-Front - Neophobia
16. Crypsis - You Know (3e keer)
17. B-Front - Mysterias
18. AVIO - Destination Nowhere
---
B-Front vs Digital Punk vs Ran-D & Adaro vs Niels (Frequencerz)
---
19. Jack Overdose - Ocatavius Augustus (Zany Remix) (Door Ran-d)
20. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix) (Door Adaro)
21. B-freqz - Delusion (Door Niels van Freqz)
22. Crypsis - Trapped (Door Digital Punk)
23. B-Front & High Voltage - The 4th kind (Door B-Front)
24. B-Front & Frontliner - Magic (Door B-Front)
25. Mad Dog - Agony (Door Ran-D)

Radical Redemption:

1. Radical Redemption - Accumilated Filth
2. Radical Redemption - Gods Child
3. Chain Reaction - Out With a Bang
4. Radical Redemption - Everyone has Died
5. Crypsis - Tuatara
6. Radical Redemption - Give Me Pain Till I Die
7. Radical Redemption - The Black Demon
8. Crypsis & Radical Redemption - Unlike Others
9. Radical Redemption - Redemption
10. ID (Live Or Die its Your Choice)
11. Radical Redemption - Daylight
12. ID
13. Menace 2 Society - Chronic Disorder
14. ID
15. Radical Redemption - You Aint Shit

Hierna vond ik het wel welletjes en ben ik naar huis gegaan.

Mooiste feestje van t jaar tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:06 
 
Hardtraxxer

wat een gruwelijk feest was dit zeg :woot:

en hierbij kippenvel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:20 
 

Sow dikke shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Mooiste feestje van t jaar tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:20 
 

Die B-Front met z'n dikke tracklists altijd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk de vetste avond die ik ooit in de 013 heb meegemaakt, man wat was het genieten..!
Enige jammere aan de avond was het setje van A2, maar dat had ik van tevoren al wel verwacht. Had hun liever als openingsact gezien en Digital Punk daarna. (wat draaide die trouwens een genieten setje zeg! 22:30 uur en dan al meteen Strike erop gooien! :worship: )

Ook jammer van het behoorlijk aantal dubbele gedraaide platen, ook al waren ze wel stuk voor stuk vet haha (Strike, Octavius Augustus remix, Answers remix, You Know, Damned, Fuck The Fake Shit remix)

Nieuwe G4H tracks vond ik leuk, had ook niet verwacht dat ze nog een plaat NA De Weg Kwijt zouden draaien. Die was onverwacht, dus dubbel genieten!

Ik heb zo ongeveer de hele avond een enorme lach op mn gezicht gehad, echt genoten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dat moment waarop Ran-D, Adaro, B-Front, Digital en Niels (Frequencerz) op het podium stonden was ook genieten. Ze hadden eigenlijk beter Frequencerz kunnen doen in plaats van Alpha2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand trouwens op welke site de foto's komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Weet iemand trouwens op welke site de foto's komen?


Op de facebook van Gunz For Hire zij de fotograaf.

Wat een top feest echt genoten! Het moment waarop ze ook met zn alle staan te hakken top! Komt padaro ook nog even langs, wat een held!

Deze avond is zeeeeer geslaagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ok dit was dus echt een zwaar bazig feest! Super geluid, prima sets, niet teveel mensen vdk, op 1 of 2 momenten na ook niet te druk, en dat allemaal op 10 minuten lopen van huis. Voor de geinteresseerden:


Thx. Heb wat gemist maar kon geen kaarten bemachtigen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een helden feest, alleen maar goeie setjes gehoord. Die van alpha2 viel beetje tegen maar daar had ik van te voren al rekening mee gehouden. Gunz for Hire had leuke nieuwe nummers vooral dat laatste (hardcore?) nummer was echt lekker. Er hing zeker een goeie sfeer, jammer dat het geluid niet top is daar. Maar dit komt toch wel in mijn top 3 hardstyle gerelateerde feestjes hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een van de nieuwe tracks:

Gunz for Hire - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:


E-Force:


2. ID (Limp Bizkit Hate vocals) = Hard Driver - Hate


Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten