Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de 'troll' is ook zo dramatisch dat je dr wel op moet reageren.
Beetje hetzelfde als die Jeffrey die telkens aan komt zetten met Year of Summer. Hondsberoerd >.<
Bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:03 
 

xd
Bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:12 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Maar de 'troll' is ook zo dramatisch dat je dr wel op moet reageren.
Beetje hetzelfde als die Jeffrey die telkens aan komt zetten met Year of Summer. Hondsberoerd >.<

Is tog gwn grapig!!!! !1 !!! :yay: :clap: :worship: :lol:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoopte eigenlijk dat deze hype wel zou zijn overgewaaid inmiddels. :cry:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:50 
 
Hardtraxxer

Hier zou ik wel graag heen willen maar vraag me af of ik iemand mee krijg. Tilburg is echt kut dat het maar tot 4 uur duurt. Geen zin om 2 uur op de eerste trein te moeten wachten. :thumbdown: En een beetje door het centrum heen zwalken heb ik ook niet zoveel zin in. Hoop dat ze nog meer locaties aan doen met die tour.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunt altijd nog doortrekken in "De Nacht" in Tilburg tot 6 uur.. :P
Pak je gewoon daarna de trein.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:59 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Kunt altijd nog doortrekken in "De Nacht" in Tilburg tot 6 uur.. :P
Pak je gewoon daarna de trein.

Wat wordt daar voor bende gedraaid dan? Niet dat ik van raw hardstyle opeens in de house terecht kom.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.de-nacht.nl
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:14 
 
Hardtraxxer

Thanks!

Citaat:
Geen agenda items beschikbaar.


Ziet er goed uit. xd Mmmmm zie dat het een striptease-bar is. Geloof niet dat ik daar voor mijn lol ga zitten. Toch bedankt voor het meedenken.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was ook niet als serieus antwoord bedoeld eigenlijk. :P
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxxer

Ja weet ik veel. Hahaha ik ben 2x in Tilburg geweest. Ken er helemaal niets. :lol: Je kan me alles wijs maken.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan er meer mensen vanuit Harmony hier heen?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran


Zieke trailer
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap alleen de hele ophef niet die al weken wordt gemaakt rond deze trailer...
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:51 
 
Hardtraxx Elite

Style schreef:
Snap alleen de hele ophef niet die al weken wordt gemaakt rond deze trailer...

Dit dus, er is nog steeds niks bekend ofso? Alleen kaartverkoop datum..
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fuuuuucking vette trailer :worship:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:11 
 

hotymoty schreef:
Style schreef:
Snap alleen de hele ophef niet die al weken wordt gemaakt rond deze trailer...

Dit dus, er is nog steeds niks bekend ofso? Alleen kaartverkoop datum..


Iets met marketing...
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier zo graag heen, en ga ook kaartjes bestellen straks...maar weet niet hoe ik terug naar Helmond moet om 4 uur :(

Edit: Kaartjes binnen!
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@GunzForHire 3m

And we are sold out in 15 minuten :D

Best snel xd
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een bullshit, kan nog steeds tickets kopen :lol:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik wil hier zo graag heen, en ga ook kaartjes bestellen straks...maar weet niet hoe ik terug naar Helmond moet om 4 uur :(


Toch handig als je Tilburg woont haha
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inmiddels wel uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervoer geregeld :worship: :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jezus dat was snel uiverkocht.. Zag ik niet aankomen, wilde vandaag een kaartje halen! :(

Dus bij deze, iemand een kaartje over??
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kk zeg nou al uitverkocht?? Belachelijk. Iemand tickets te koop? Wil ze heel graag!!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten