Zo dat was toch wel het mooiste feestje van het jaar! Gezellige mensen, genoeg bier en hele dikke sets! Voor het eerst met mijn nieuwe op maat gemaakte oordoppen naar een feest geweest en het geluid is nog nooit zo zuiver geweest:D Goede investering dus! Ook gezellig dat (P)Adaro weer aanwezig was!