Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 03:02 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Een van de nieuwe tracks:

Gunz for Hire - TBA


Was dit dat nummer wat voor Struggle for Existence kwam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:31 
 
Hardtraxxer

Zo dat was toch wel het mooiste feestje van het jaar! Gezellige mensen, genoeg bier en hele dikke sets! Voor het eerst met mijn nieuwe op maat gemaakte oordoppen naar een feest geweest en het geluid is nog nooit zo zuiver geweest:D Goede investering dus! :thumbsup:
Ook gezellig dat (P)Adaro weer aanwezig was! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit was zo vet! (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten