Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De kk zeg nou al uitverkocht?? Belachelijk. Iemand tickets te koop? Wil ze heel graag!!!


Ik heb je een PM gestuurd, moet je wel ff reageren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 09:23 
 
Hardtraxx Addict

Bekendmaking line-up Gunz for Hire ‘The Resistance’
24-04-2013Op 18 mei nemen de mannen van Gunz for Hire Tilburg volledig over tijdens ‘The Resistance’ in 013. De nacht staat garant voor een stevige portie Raw Hardstyle en de Kings of the Underground zullen hierbij veel van hun nieuwe werk ten gehore brengen. De mannen van Gunz for Hire worden deze avond natuurlijk vergezeld door een aantal collega DJ’s om het rauwe en duistere plaatje nog completer te maken.

Line-up
E-Force
Alpha²
B-Front
Radical Redemption
Digital Punk
Hosted by MC Da Syndrome

Extra Kaartverkoop
Wegens een aantal onvoltooide betalingen en ongeldig gemaakte kaarten zijn er nog een aantal tickets voor Gunz for Hire – The Resistance, op 18 mei in 013 Tilburg, beschikbaar. Deze tickets gaan vanavond, woensdag 24 april, om 09.11 (P.M.) in extra voorverkoop. Zorg ervoor dat je klaar zit achter je computer, want ze zullen weer binnen een hoog tempo uitverkocht zijn!

Meer informatie over het evenement vind je op www.supersized.nl

Kaarten zullen beschikbaar zijn via http://gunzforhire.tickets.supersized.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette line-up! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Super vette line-up! :worship:


Shieeet, nu moet ik werken! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier toch wel zin in eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Super vette line-up! :worship:

Had jij andere namen verwacht dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 04:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik had gerekend op een "onbekendere" openingsact, een Ran-D setje, Adaro setje, G4H, en dan Alpha Twins nog ofzo.
E-Force en Radical Redemption, en in mindere mate B-Front had ik dan ook niet meteen verwacht bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het maar tot 4 uur duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een maat van me verkoopt z'n kaartje voor €25. Heeft er iemand interesse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Digital Punk
23:00 - 00:00: Alpha²
00:00 - 01:00: E-Force
01:00 - 01:45: Live: Gunz for Hire
01:45 - 03:00: B-Front
03:00 - 04:00: Radical Redemption
MC: Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoe gaat de controle hier zijn? Heb vriendin van 17 die meegaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarrav schreef:
Hoe gaat de controle hier zijn? Heb vriendin van 17 die meegaat.



Zozo... Ik denk net als anders gewoon geen controles xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Glenn schreef:
Sarrav schreef:
Hoe gaat de controle hier zijn? Heb vriendin van 17 die meegaat.



Zozo... Ik denk net als anders gewoon geen controles xd


Nee? Nog nooit in de 013 geweest dus ja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bereid je maar vast voor, 013 betekent 1 ingang van slechts 2 rijen naast elkaar. Moeten door een deur van 3-4 meter breed ofzo en iedereen wordt gefouilleerd ;) Ook heb ik ze zelf al verschillende keren om legitimatie zien vragen bij de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:06 
 

pecola-tje schreef:
Bereid je maar vast voor, 013 betekent 1 ingang van slechts 2 rijen naast elkaar. Moeten door een deur van 3-4 meter breed ofzo en iedereen wordt gefouilleerd ;) Ook heb ik ze zelf al verschillende keren om legitimatie zien vragen bij de ingang.


Ik nog nooit hoor Mark.

Iig bij Fris nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Fris

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 2 dagjes werken en dan gas erop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:
Bereid je maar vast voor, 013 betekent 1 ingang van slechts 2 rijen naast elkaar. Moeten door een deur van 3-4 meter breed ofzo en iedereen wordt gefouilleerd ;) Ook heb ik ze zelf al verschillende keren om legitimatie zien vragen bij de ingang.


Ik nog nooit hoor Mark.

Iig bij Fris nooit.


Ik bij Euphoria alleen maar. Altijd controle, altijd fouilleren.. Bij twijfel ook legitimatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen hier die mij nog aan 2 kaarten kunnen helpen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:20 
 

Ik ga hier heen. Heb wel zin in een feest na deze zware week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:21 
 

styl0w schreef:
Ik bij Euphoria alleen maar. Altijd controle, altijd fouilleren.. Bij twijfel ook legitimatie


Ik ben eigenlijk nog nooit gecontroleerd in de 013. Ook niet toen ik me kapot stond zweten in de rij toen ik op mijn 17e mijn eerste Euphoria bezocht. Het blijft natuurlijk wel altijd een onzekerheidje. De eerste keer dat ik mijn ID heb hoeven laten zien op een serieus evenement (m.u.v. evenementen van de Kloontjes, daar moet werkelijk iedereen zijn/haar ID uit de portemonnee trekken) was op Loudness afgelopen editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Timetable?

Afbeelding
stefan_helmond schreef:
22:00 - 23:00: Digital Punk
23:00 - 00:00: Alpha²
00:00 - 01:00: E-Force
01:00 - 01:45: Live: Gunz for Hire
01:45 - 03:00: B-Front
03:00 - 04:00: Radical Redemption
MC: Da Syndrome


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is de 013 beetje chill uitverkocht? Ben er namelijk nog nooit geweest..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten