Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Twee tickets gewonnen via I'm In, als ik met iemand mee kan rijden vanaf regio Nijmegen krijg je m'n andere kaartje! Moet het wel voor 18:00 weten.

En nu ook nog eentje via Igneon System gewonnen, gaat lekker xd

Maat, geef een kaartje aan Dakpan, hij moet gaan.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is voor degene met wie ik mee kan rijden :P
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnen, aanwezig :D !
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ook aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Kaartjes gewonnen, aanwezig :D !
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook kaartjes gewonnen :D Ben nog nooit Ground Zero geweest dus even een vraagje aan de HTers die dat wel zijn geweest: Is het ver lopen tussen bijv de Raw Hardstyle, Main Hardstyle en de Main Hardcore in? Hoeveel minuutjes ongeveer :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee is niet zo groot, 5 minuten max.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nee is niet zo groot, 5 minuten max.

Ah chill, thanks :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Haha sukkel. Gewoon allebei dan. Lul. Jonge. Kom dan.

Yo ey Durk kom jij ook nog dan?

Nope, ik sta dan te housen op de beats van 5ive, 2 Unlimited, Party Animals, Gigi D'Agostino en meer :P
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 02:22 
 

Iedereen wint kaartjes?
I'm In was niet zo gul voor mij helaas :( .
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook ik nog geen gratis kaartjes gewonnen :P
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ook ik nog geen gratis kaartjes gewonnen :P


5 verschillende accounts geprobeerd. Ook nog niks. Wel 10 tickets voor KOH...
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook tot nu toe nog pech :( maar goed, van je kaarten kom je toch amper nog af...
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik heb ook tot nu toe nog pech :( maar goed, van je kaarten kom je toch amper nog af...


Als ik er nog 1 krijg verkoop ik eigen voor 25 ofzo :)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik heb ook tot nu toe nog pech :( maar goed, van je kaarten kom je toch amper nog af...


Als ik er nog 1 krijg verkoop ik eigen voor 25 ofzo :)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderstaande aanhouden, timetable is echt perfect, kan alles zien wat ik zeker wil zien.

23:00 - 00:00 Promo (Early hardcore)
00:00 - 01:00 N-Vitral (Industrial)
01:00 - 02:00 Deepack (Freestyle)
02:00 - 03:00 The Machine Live (Raw hardstyle)
03:00 - 04:00 Ophidian vs The Outside Agency (Industrial)
04:00 - 05:00 Deathmachine vs Igneon System (Industrial)
05:00 - 06:00 Delete vs The Geminizers (Raw Hardstyle)
06:00 - 07:00 High Voltage & Pavo (Hardstyle main)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
cb92 schreef:
Ook ik nog geen gratis kaartjes gewonnen :P


5 verschillende accounts geprobeerd. Ook nog niks. Wel 10 tickets voor KOH...


Ja, ik zei het al tegen iemand op dit forum op facebook, kwaliteitsfeestjes maak je bij I'm In waarschijnlijk weinig kans, KOH wat denk ik geen kwaliteitsfeest is win je kaartjes vrij makkelijk.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Machiel schreef:
cb92 schreef:
Ook ik nog geen gratis kaartjes gewonnen :P


5 verschillende accounts geprobeerd. Ook nog niks. Wel 10 tickets voor KOH...


Ja, ik zei het al tegen iemand op dit forum op facebook, kwaliteitsfeestjes maak je bij I'm In waarschijnlijk weinig kans, KOH wat denk ik geen kwaliteitsfeest is win je kaartjes vrij makkelijk.

Ik heb zelfs bij KOH niks gewonnen. :lol:
Niet dat ik er heen wil maar toch.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 10:41 
 

Ik heb kaartjes gewonnen bij The Machine! ^^ Betekent dus dat ik er morgen ook bij ben. Ben er wel pas later, maar verwacht niet in veel andere area's te staan dan de raw hardstyle. :love:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een maat en ik gaan zoiets proberen:

22:45 - 23:30: Agressive & Epic Noise (RGB)
23:30 - 00:15: Hellter Skellter & The Dark Project (RGB)
00:15 - 01:00: Mental Penetration & System Overload (RGB)
01:00 - 02:00: Chain Reaction (Raw)
02:15 - 03:00: Amnesys & Tommyknocker (Main)
03:00 - 04:00: Ophidian & TOA (Industrial)
04:15 - 05:00: Live: Angerfist (Main)
05:00 - 06:00: DaY-már & Radium & Tieum (Main)
06:00 - 07:00: Amnesys & Lenny Dee & Ophidian & Tieum (Main)
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb kaartjes gewonnen bij The Machine! ^^ Betekent dus dat ik er morgen ook bij ben. Ben er wel pas later, maar verwacht niet in veel andere area's te staan dan de raw hardstyle. :love:

Dagjesmens
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb kaartjes gewonnen bij The Machine! ^^ Ben er wel pas later.

Kijk even goed op je kaartje, op die die ik bij Igneon System gewonnen heb staat 'Promo Ticket - Entrance till 00:00'
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zinzinzin ! Voornamelijk bij de raw te vinden, iig Zany vs Deepack meepakken op de main !
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:35 
 

Je hebt gelijk, voor 00:00.. Dat kan ik denk ik niet. FF navragen. :/
Bericht Geplaatst op 29 aug 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Je hebt gelijk, voor 00:00.. Dat kan ik denk ik niet. FF navragen. :/

Heb dat ook, maar lijkt me toch sterk dat ze daar echt moeilijk over gaan doen... :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten