Voor een grotendeels eens met het bericht van Wesz91. Last minute besloten om met een paar man toch naar Bussloo af te reizen. Waren om 01:30 binnen ongeveer, ticket aan de deur gekocht. Had hoge verwachtingen en had geplant om voornamelijk bij de Raw hardstyle te gaan staan. Maar inderdaad wat een kut tent was dat zeg.. vreselijk geluid.. vervelend volk dat alleen maar aan het lopen was en de onderliggende vloer was ook dramatisch.. Daarna overal eigenlijk maar even wezen kijken. Hardstyle main was wel erg vet en prima geluid ook. Angerfist was ook vet en was ook redelijk goed geluid. De andere stages, zoals frenchcore en industrial etc, heb ik niet veel mee dus was daar ook snel weer weg.
Al met al denk ik geen Ground Zero meer voor mij. Te prijzig voor wat je er voor terug krijgt
