Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien 
Oh ik wil Embrionyc al zienwrote:Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien
Oh ik wil Embrionyc al zienwrote:Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien
We gaan Thyronwrote:Oh ik wil Embrionyc al zienwrote:Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zienMaar zou het flauw vinden voor anderen als ze het strict tot 00:00 houden.
Draait die tegelijk met hem ja...?wrote:We gaan Thyronwrote:Oh ik wil Embrionyc al zienwrote:Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zienMaar zou het flauw vinden voor anderen als ze het strict tot 00:00 houden.
Goed dat je t zegt! Had eerst nog een paar verjaardagen waar ik heen wilde en dan rond 1 uur hier naar binnen maar dat risico ga ik niet lopen.wrote:Kijk even goed op je kaartje, op die die ik bij Igneon System gewonnen heb staat 'Promo Ticket - Entrance till 00:00'wrote:Ik heb kaartjes gewonnen bij The Machine!Ben er wel pas later.
hoeveel wil je ervoor hebben?wrote:Iemand nog kaartje nodig?
Groundzero: ''We gaan onze uiterste best ervoor doen, maar we kunnen dit niet beloven. Veel verschillende partijen moeten hier toestemming voor geven, dus het ligt niet altijd in onze handen helaas.''wrote:Top feestje, vooral bij de Industrial stage gestaan en dat was gewoon de hele nacht top!
Iemand een idee of de setjes ook online komen of dat ze toevallig al ergens te vinden zijn?