Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien ;)

Oh ik wil Embrionyc al zien :D Maar zou het flauw vinden voor anderen als ze het strict tot 00:00 houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zinzinzin !


U riep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Steffnov schreef:
Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien ;)

Oh ik wil Embrionyc al zien :D Maar zou het flauw vinden voor anderen als ze het strict tot 00:00 houden.


We gaan Thyron
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Steffnov schreef:
Alsof je niet Miss Hysteria vs Meander wilt zien ;)

Oh ik wil Embrionyc al zien :D Maar zou het flauw vinden voor anderen als ze het strict tot 00:00 houden.


We gaan Thyron

Draait die tegelijk met hem ja...? :/ Fuck dat wordt lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial all the way. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zit nog even met vervoer, anders ook aanwezig morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 22:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben er waarschijnlijk om 1 uur ofzo pas.

Dus :

01:00 - Ophidian & Hamunaptra
02:00 - Lunatic & Synapse
03:00 - Unexist vs Miss Hysteria
04:00 - Angerfist LIVE
05:00 - Delete vs The Geminizers
06:00 - Ophidian vs Tieum vs Amnesys vs Lenny Dee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nazale schreef:
Ik heb kaartjes gewonnen bij The Machine! ^^ Ben er wel pas later.

Kijk even goed op je kaartje, op die die ik bij Igneon System gewonnen heb staat 'Promo Ticket - Entrance till 00:00'

Goed dat je t zegt! Had eerst nog een paar verjaardagen waar ik heen wilde en dan rond 1 uur hier naar binnen maar dat risico ga ik niet lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog kaartje nodig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme veel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb altijd zin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 15:07 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Iemand nog kaartje nodig? :)


hoeveel wil je ervoor hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Direct vanaf begin aanwezig.. Alleen voor Audiofreq naar de main en voorderest beetje switchen tussen de Raw en Industrial :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bbq was iig bazig, nu onderweg die kant op, gaat weer mooi worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 10:07 
 
Hardtraxxer

The Prophet, Pavo, High Voltage & Rob Gee closing Ground Zero 2014 - Dark Matter


The Prophet & The Anarchist at Ground Zero 2014 - Dark Matter


Delete, Chain Reaction & High Voltage at Ground Zero 2014 - Dark Matter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Afsluiten met wake up hardcore remix, godverdomme wat sneu
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was dit waardeloos, voor mij persoonlijk dan. Raw tent was super slecht, overvol en schandalig slecht / zacht geluid (wat ik overigens wel van de meeste area's vond). Daarbij nog 3x door m'n enkel gegaan dankzij die waardeloze ongelijke vloerdelen en baggergrond, maakte 't helemaal af. Veel stil moeten staan dus bij area's die niet op de planning stonden. Main hardstyle was dan wel weer gruwelijk vet, mag ook gezegd worden, maar jammer van de gare lineup daar, dat was voorgaande jaren toch een stuk beter. Leukste set die ik meegekregen heb was nog wel die van Ophidian en TOA, keihard. Maar al met al hoogstwaarschijnlijk laatste keer ground zero geweest voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Voor een grotendeels eens met het bericht van Wesz91. Last minute besloten om met een paar man toch naar Bussloo af te reizen. Waren om 01:30 binnen ongeveer, ticket aan de deur gekocht. Had hoge verwachtingen en had geplant om voornamelijk bij de Raw hardstyle te gaan staan. Maar inderdaad wat een kut tent was dat zeg.. vreselijk geluid.. vervelend volk dat alleen maar aan het lopen was en de onderliggende vloer was ook dramatisch.. Daarna overal eigenlijk maar even wezen kijken. Hardstyle main was wel erg vet en prima geluid ook. Angerfist was ook vet en was ook redelijk goed geluid. De andere stages, zoals frenchcore en industrial etc, heb ik niet veel mee dus was daar ook snel weer weg.
Al met al denk ik geen Ground Zero meer voor mij. Te prijzig voor wat je er voor terug krijgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb mn eigen goed vermaakt, alleen idd wat jullie zeggen met die vloeren etc. je moest echt opletten waar je liep want je kon zo op je bek gaan als je eventjes niet oplette. Het is dat ik gratis kaartjes had gewonnen anders zou ik hier niet heengeweest zijn en volgend jaar vind ik het ook niet waard om er een ticket voor te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje, maar het geluid in de raw was echt verdomd slecht.
Sfeer en geluid op de main waren zeker in orde, evenals de meeste setjes !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg tof feest! Pure gezelligheid bij de Industrial. Setjes die ik heb gehoord waren allemaal meer dan prima met als eindbaas The DJ Producer. Hamunaptra & Ophidian was ook keihard genieten :love: Enige minpunt van de avond eigenlijk was dat we pas om 01:00 echt binnen waren door vervoer dat uitliep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feestje gehad, Ophidian en TOA....godverdomme wat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 20:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Top feestje, vooral bij de Industrial stage gestaan en dat was gewoon de hele nacht top!

Iemand een idee of de setjes ook online komen of dat ze toevallig al ergens te vinden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eart schreef:
Top feestje, vooral bij de Industrial stage gestaan en dat was gewoon de hele nacht top!

Iemand een idee of de setjes ook online komen of dat ze toevallig al ergens te vinden zijn?


Groundzero: ''We gaan onze uiterste best ervoor doen, maar we kunnen dit niet beloven. Veel verschillende partijen moeten hier toestemming voor geven, dus het ligt niet altijd in onze handen helaas.''
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten