Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha sukkel. Gewoon allebei dan. Lul. Jonge. Kom dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 14:41 
 
Hardtraxxer

Line up compleet :)
https://partyflock.nl/news/27724:Line-u ... 4-compleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Hardstyle:

Pavo
Deepack
Brennan Heart
The Prophet
Mystery Guest
Isaac
D-Block & S-te-Fan
Alpha²
Audiofreq LIVE
Zany
Audiotricz
Adrenalize
The Anarchist
The Closing Battle
MC Da Syndrome

Raw Hardstyle:

Donkey Rollers LIVE
Chain Reaction
Moridin
High Voltage
Delete
Phuture Noize
Outbreak
The Machine LIVE
The Geminizers
X-Pander
Thyron
MC I See

Main Hardcore:

Angerfist LIVE
Endymion
Amnesys
Promo
Ophidian
Tommyknocker
Lenny Dee
Neophyte live
Tieum
Day-Már
Miss K8
Wasted mind
Re-Style
D-Passion
Miss Hysteria
Radium
The Closing Battle
The Empire
MC Tha Watcher
Unexist

Early Hardcore:

Promo (files set)
Shadowlands Terrorists LIVE
PCP LIVE ft. The Ultimate MC
Lenny Dee
Neophyte live
Buzz Fuzz
Dano
Gizmo
Laurent Hô
Tellurian
Predator
Radium
The Viper
Jappo
Rheeza
MC Syco

Industrial:

Ophidian
The Outside Agency
N-Vitral LIVE
The DJ Producer
Deathmachine
Igneon System
Lunatic
Meander
Miss Hysteria
Synapse
Hamunaptra
Embrionyc

Freestyle:

Pavo
Deepack
Zany
LNY TNZ
Ghost
The Viper
Freestyle Maniacs
Playboyz

Ruhr 'G' Beat:

Andy the Core
Hellter Skellter
Carles S
Psiko
Randy
System:Overload
The Cyberdemon
Agressive
Bit Reactors
Tieum
Dexter
Epic noise
Mental Penetration
s’Aphira
The Braindrillerz
The Dark Project
MC Triggah
More to be confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers
Delete
Phuture Noize
The Geminizers
The Machine Live
N-Vitral Live
Embrionyc
The Outside Agency
Deathmachine
Igneon System
Meander
Promo (Files Set)

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
wat een dikke line-up! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:43 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 16:46 
 
Hardtraxxer

http://hardnews.nl/the-prophet-over-zij ... w/?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

we hebben dr zin innnnnnnnnn :thumbup: Ruhr 'G' Beat veel belovend samen met de industrial en hardcore area
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 02:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Misschien ook aanwezig. Hele dag Ruhr G Beat mijden, misschien Tieum die dan eens wat harders draait. Voor de rest wel te vinden bij de Industrial en HC main met een uitstapje naar PN, DR en The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 03:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig !
Ik sta vooral bij Main Hardcore en Raw Hardstyle en soms ook Ruhr 'G' Beat ( Mental Penetration :thumbsup: )

Tieum draait 2 keer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 15:18 
 
Hardtraxxer

robinD schreef:
Aanwezig !
Ik sta vooral bij Main Hardcore en Raw Hardstyle en soms ook Ruhr 'G' Beat ( Mental Penetration :thumbsup: )

Tieum draait 2 keer :worship:


4x

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
^^


Samen verjaardag vieren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een ticket nodig voor €25,00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je komt toch wel mijn verjaardag vieren hoop ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iemand nog een ticket nodig voor €25,00?

Zou je 'm kunnen reserveren voor me tot woensdag avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Chukkels schreef:
Iemand nog een ticket nodig voor €25,00?

Zou je 'm kunnen reserveren voor me tot woensdag avond?

Heb hem inmiddels al voor iemand anders gereserveerd. :(

El Mare schreef:
Je komt toch wel mijn verjaardag vieren hoop ik :$

Sorry Sander, kan er helaas niet bij zijn. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, ander kom binnenkort maar weer eens buurten ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Helaas, ander kom binnenkort maar weer eens buurten ^^ :P

Komt goed :thumbup:

Alvast gefeliciteerd morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank u :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Haha sukkel. Gewoon allebei dan. Lul. Jonge. Kom dan.

Yo ey Durk kom jij ook nog dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn tickets te winnen voor Ground Zero via I'm In :) Helaas zelf niks gewonnen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee tickets gewonnen via I'm In, als ik met iemand mee kan rijden vanaf regio Nijmegen krijg je m'n andere kaartje! Moet het wel voor 18:00 weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Twee tickets gewonnen via I'm In, als ik met iemand mee kan rijden vanaf regio Nijmegen krijg je m'n andere kaartje! Moet het wel voor 18:00 weten.

En nu ook nog eentje via Igneon System gewonnen, gaat lekker xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten