Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:25 
 
Hardtraxx Newbie

Eart schreef:
Top feestje, vooral bij de Industrial stage


Helemaal mee eens, goede sfeer. Toffe mensen en een fijne nacht gehad. Zelfs de front of house stond mee te dansen!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 09:38 
 
Organisator

https://www.youtube.com/watch?v=YaqEqVBVXbg
Check hier alvast de eerste liveset die is opgenomen op #GZ2014. Amnesys!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten