Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de artiesten die op Defqon staan? Die zul je hier toch niet tegen komen?

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de artiesten die op Defqon staan? Die zul je hier toch niet tegen komen?

:huh:

Inderdaad, wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de artiesten die op Defqon staan? Die zul je hier toch niet tegen komen?

:huh:

Inderdaad, wtf?



Dat is zo met Ground Zero, de artiesten die op Ground Zero staan stonden nooit op Defqon :p

Heb dat ooit is gehoord ^^ En is volgens mij ook zo. Maarja aangezien ground zero nu later is.. Ik weet het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt meer omdat Ground Zero (UDC) vroeger niet bij Platinum boekte, waar Q-Dance voornamelijk de artiesten vandaan haalt. Vandaar dat DBSTF ook een tijdje niet meer geboekt werd, omdat ze daar weggingen. Nu is dat volgens mij niet meer zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid had het er ook over dat hij niet op Defqon staat, omdat hij op een ander feest staat en het mocht niet beide. Eerste wat mij binnen schoot was eigenlijk ook gelijk GZ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Clock Kid had het er ook over dat hij niet op Defqon staat, omdat hij op een ander feest staat en het mocht niet beide. Eerste wat mij binnen schoot was eigenlijk ook gelijk GZ :D

Lijkt mij alleen maar beter. Meer Theracords en Chain Reaction! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan zal dat hier wel met q-base zijn. Alles wat op ground zero staat, staat niet op q-base. Is op zich ook alleen maar beter als je naar beide festivals wilt. Anders is de kans op een gelijk setje wel redelijk groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EDIT: dubbelpost :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:11 
 

Berenburg schreef:
Dan zal dat hier wel met q-base zijn. Alles wat op ground zero staat, staat niet op q-base. Is op zich ook alleen maar beter als je naar beide festivals wilt. Anders is de kans op een gelijk setje wel redelijk groot.



Klinkt ook wel logiessch! Ben sowieso van plan naar qbees en groundzero te gaan! Dus verschil moet er zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan


Dat was inderdaad de reden waardoor artiesten van Defqon niet bij Ground Zero stonden, toen lagen de data dicht bij elkaar. Artiesten krijgen meestal twee weken exclusiviteit mee van grote festivals. Hierdoor mogen ze twee weken lang niet op andere festivals draaien (indoor feesten weet ik niet). Kromme regel, maar het is niet anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dat alleen bij Q-Dance zo hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Volgens mij is dat alleen bij Q-Dance zo hoor ;)

Ook b2s, of iig ook bij decibel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onzin? Headhunterz stond vorig jaar op dezelfde dag als Defqon ook op Summer Festival of weet ik veel en zo nog wel meer artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ran-D, B-Front & Adaro stonden ook op Defqon en WiSH binnen een week vorig jaar. Ik vraag me af of deze informatie wel klopt (misschien zijn er bij elk feest weer andere regeltjes ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk bij elk feest en elke organisatie wel anders, maar bij veel van de grote wordt dat wel veel gedaan met exclusiviteit. Als de artiesten al bij andere feesten staan geboekt kunnen de organisaties natuurlijk niet eisen dat ze die boeking afzeggen, dus misschien dat dat bij bovenstaande voorbeelden zo was ;) Of alleen voor directe concurrenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 08:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Wat een onzin? Headhunterz stond vorig jaar op dezelfde dag als Defqon ook op Summer Festival of weet ik veel en zo nog wel meer artiesten.


Headhunterz is ook wel de baby van Q-Dance he, voorkeursbehandeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is inderdaad zo dat artiesten binnen 4 weken ( geloof ik??) na bijv. defqon of decibel niet geboekt mogen worden. Zal dan wel weer verschil zitten tussen de organisaties, boekingskantoren of het soort feest misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Het is inderdaad zo dat artiesten binnen 4 weken ( geloof ik??) na bijv. defqon of decibel niet geboekt mogen worden. Zal dan wel weer verschil zitten tussen de organisaties, boekingskantoren of het soort feest misschien?

Kijk even naar Wish Outdoor, de week na Defqon.

Plus dat Defqon etc zo groot geworden zijn dat ongeveer 80% van ale artiesten daar staat. Dat kun je tegenwoordig niet meer met elke week een groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daarom zeg ik ook, ligt aan de organisatie en welk feest het is ;) .
Hoe het precies zit weet ik niet, maar er zijn wel degelijk zulke regels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat de mainstage ook weer terug keert naar haar oude vorm.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

hoop echt op een Theracords stage again! dat was echt blazen :bomb:
mainstage mag er dit jaar idd ook wat meer aangekleed zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
mainstage mag er dit jaar idd ook wat meer aangekleed zijn!

Ik doelde meer op de line-up ipv de aankleding. :P Dus hopelijk weer een mainstage als afspiegeling van het hele feest ipv een Hardstyle mainstage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
tommetjeuh schreef:
Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan


Dat was inderdaad de reden waardoor artiesten van Defqon niet bij Ground Zero stonden, toen lagen de data dicht bij elkaar. Artiesten krijgen meestal twee weken exclusiviteit mee van grote festivals. Hierdoor mogen ze twee weken lang niet op andere festivals draaien (indoor feesten weet ik niet). Kromme regel, maar het is niet anders ;)

Klopt!

Ik had het er afgelopen maandag met Da Syndrome over en die begon hier ook over...

Ik vroeg hem waarom hij niet op de Loudness area van Decibel stond en toen vertelde hij dat dat niet kon in verband met Dance Valley. Iets in die richting was het iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 21:46 
 
Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
XtD schreef:
tommetjeuh schreef:
Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan


Dat was inderdaad de reden waardoor artiesten van Defqon niet bij Ground Zero stonden, toen lagen de data dicht bij elkaar. Artiesten krijgen meestal twee weken exclusiviteit mee van grote festivals. Hierdoor mogen ze twee weken lang niet op andere festivals draaien (indoor feesten weet ik niet). Kromme regel, maar het is niet anders ;)

Klopt!

Ik had het er afgelopen maandag met Da Syndrome over en die begon hier ook over...

Ik vroeg hem waarom hij niet op de Loudness area van Decibel stond en toen vertelde hij dat dat niet kon in verband met Dance Valley. Iets in die richting was het iig.


klopt! Ariesten die op Dance valley staan mogen dat ook weer niet, maar des te beter komen we mensen tegen van theracords he! :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten