Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Ground Zero Festival 2012 - Night Project

Time
(Sun)
Price
€39 (€47,- voor "Diehard" tickets)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Hoe zit het eigenlijk met de artiesten die op Defqon staan? Die zul je hier toch niet tegen komen?
:huh:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Chukkels wrote:
roberttt wrote:Hoe zit het eigenlijk met de artiesten die op Defqon staan? Die zul je hier toch niet tegen komen?
Inderdaad, wtf?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nando wrote:
Chukkels wrote:
Inderdaad, wtf?

Dat is zo met Ground Zero, de artiesten die op Ground Zero staan stonden nooit op Defqon :p

Heb dat ooit is gehoord ^^ En is volgens mij ook zo. Maarja aangezien ground zero nu later is.. Ik weet het niet :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Komt meer omdat Ground Zero (UDC) vroeger niet bij Platinum boekte, waar Q-Dance voornamelijk de artiesten vandaan haalt. Vandaar dat DBSTF ook een tijdje niet meer geboekt werd, omdat ze daar weggingen. Nu is dat volgens mij niet meer zo.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Clock Kid had het er ook over dat hij niet op Defqon staat, omdat hij op een ander feest staat en het mocht niet beide. Eerste wat mij binnen schoot was eigenlijk ook gelijk GZ :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
patrickjeb wrote:Clock Kid had het er ook over dat hij niet op Defqon staat, omdat hij op een ander feest staat en het mocht niet beide. Eerste wat mij binnen schoot was eigenlijk ook gelijk GZ :D
Lijkt mij alleen maar beter. Meer Theracords en Chain Reaction! :yay:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Dan zal dat hier wel met q-base zijn. Alles wat op ground zero staat, staat niet op q-base. Is op zich ook alleen maar beter als je naar beide festivals wilt. Anders is de kans op een gelijk setje wel redelijk groot.
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
EDIT: dubbelpost :thumbdown:
K
Berenburg wrote:Dan zal dat hier wel met q-base zijn. Alles wat op ground zero staat, staat niet op q-base. Is op zich ook alleen maar beter als je naar beide festivals wilt. Anders is de kans op een gelijk setje wel redelijk groot.

Klinkt ook wel logiessch! Ben sowieso van plan naar qbees en groundzero te gaan! Dus verschil moet er zijn :)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
tommetjeuh wrote:Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan
Dat was inderdaad de reden waardoor artiesten van Defqon niet bij Ground Zero stonden, toen lagen de data dicht bij elkaar. Artiesten krijgen meestal twee weken exclusiviteit mee van grote festivals. Hierdoor mogen ze twee weken lang niet op andere festivals draaien (indoor feesten weet ik niet). Kromme regel, maar het is niet anders ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Volgens mij is dat alleen bij Q-Dance zo hoor ;)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Daveytl wrote:Volgens mij is dat alleen bij Q-Dance zo hoor ;)
Ook b2s, of iig ook bij decibel :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat een onzin? Headhunterz stond vorig jaar op dezelfde dag als Defqon ook op Summer Festival of weet ik veel en zo nog wel meer artiesten.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ran-D, B-Front & Adaro stonden ook op Defqon en WiSH binnen een week vorig jaar. Ik vraag me af of deze informatie wel klopt (misschien zijn er bij elk feest weer andere regeltjes ofzo).
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Het is natuurlijk bij elk feest en elke organisatie wel anders, maar bij veel van de grote wordt dat wel veel gedaan met exclusiviteit. Als de artiesten al bij andere feesten staan geboekt kunnen de organisaties natuurlijk niet eisen dat ze die boeking afzeggen, dus misschien dat dat bij bovenstaande voorbeelden zo was ;) Of alleen voor directe concurrenten
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Jolle wrote:Wat een onzin? Headhunterz stond vorig jaar op dezelfde dag als Defqon ook op Summer Festival of weet ik veel en zo nog wel meer artiesten.
Headhunterz is ook wel de baby van Q-Dance he, voorkeursbehandeling.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Het is inderdaad zo dat artiesten binnen 4 weken ( geloof ik??) na bijv. defqon of decibel niet geboekt mogen worden. Zal dan wel weer verschil zitten tussen de organisaties, boekingskantoren of het soort feest misschien?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dream Chaser wrote:Het is inderdaad zo dat artiesten binnen 4 weken ( geloof ik??) na bijv. defqon of decibel niet geboekt mogen worden. Zal dan wel weer verschil zitten tussen de organisaties, boekingskantoren of het soort feest misschien?
Kijk even naar Wish Outdoor, de week na Defqon.

Plus dat Defqon etc zo groot geworden zijn dat ongeveer 80% van ale artiesten daar staat. Dat kun je tegenwoordig niet meer met elke week een groot feest.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Daarom zeg ik ook, ligt aan de organisatie en welk feest het is ;) .
Hoe het precies zit weet ik niet, maar er zijn wel degelijk zulke regels.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Hopen dat de mainstage ook weer terug keert naar haar oude vorm.. :D
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
hoop echt op een Theracords stage again! dat was echt blazen :bomb:
mainstage mag er dit jaar idd ook wat meer aangekleed zijn!
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Forbidden Phobia wrote:mainstage mag er dit jaar idd ook wat meer aangekleed zijn!
Ik doelde meer op de line-up ipv de aankleding. :P Dus hopelijk weer een mainstage als afspiegeling van het hele feest ipv een Hardstyle mainstage..
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
XtD wrote:
tommetjeuh wrote:Bij festivals als defqon en decibel is het wel zo dat die artiesten niet in de omliggende weken op andere feesten/festivals mogen staan
Dat was inderdaad de reden waardoor artiesten van Defqon niet bij Ground Zero stonden, toen lagen de data dicht bij elkaar. Artiesten krijgen meestal twee weken exclusiviteit mee van grote festivals. Hierdoor mogen ze twee weken lang niet op andere festivals draaien (indoor feesten weet ik niet). Kromme regel, maar het is niet anders ;)
Klopt!

Ik had het er afgelopen maandag met Da Syndrome over en die begon hier ook over...

Ik vroeg hem waarom hij niet op de Loudness area van Decibel stond en toen vertelde hij dat dat niet kon in verband met Dance Valley. Iets in die richting was het iig.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Olijfboompje wrote:
XtD wrote:
Klopt!

Ik had het er afgelopen maandag met Da Syndrome over en die begon hier ook over...

Ik vroeg hem waarom hij niet op de Loudness area van Decibel stond en toen vertelde hij dat dat niet kon in verband met Dance Valley. Iets in die richting was het iig.
klopt! Ariesten die op Dance valley staan mogen dat ook weer niet, maar des te beter komen we mensen tegen van theracords he! :D