Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe snel raakte dit de voorgaande jaren uitverkocht? Wil eerst de line up afwachten eigenlijk, en die van Q-Base ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe snel raakte dit de voorgaande jaren uitverkocht? Wil eerst de line up afwachten eigenlijk, en die van Q-Base ook :P


Vorig jaar waren er nog genoeg kaarten over en was het niet uitverkocht, zal dit jaar ook niet gebeuren lijkt mij..

Of ze moeten het echt ineens vet goed doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Berenburg schreef:
Er is wel meer niet goed voor het brein :p ik denk dat die dingen wat erger zijn dan twee nachtjes overslaan. Ik vind het altijd wel fijn dat een feest doorgaat tot in de ochtend, want dan kan ik tenminste met het ov.


... het is juist wel gezond voor het brein zegt men. :thumbup:


Source?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die mij kan vertellen of dat 16+ is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Iemand die mij kan vertellen of dat 16+ is ;)

Kan je het wel vertellen dat het 16+ is, maar of het klopt weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien dit jaar toch maar eens naar GZ dan! Hij gaat mee als optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Onthafloorx schreef:
Iemand die mij kan vertellen of dat 16+ is ;)

Kan je het wel vertellen dat het 16+ is, maar of het klopt weet ik niet.

>.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
hoebedoelje schreef:
Berenburg schreef:
Er is wel meer niet goed voor het brein :p ik denk dat die dingen wat erger zijn dan twee nachtjes overslaan. Ik vind het altijd wel fijn dat een feest doorgaat tot in de ochtend, want dan kan ik tenminste met het ov.


... het is juist wel gezond voor het brein zegt men. :thumbup:


Source?


Medische tijdschriften en boeken.

En Google is je beste vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

volgens google kun je ook, met een verkoudheidje en koorts, kanker hebben in de achterkant van de linkerhelft van je hersens. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag kaartjes gehaald! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken of we deze meepakken, alleen als Q-base niet meteen het weekend hierna is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Eens kijken of we deze meepakken, alleen als Q-base niet meteen het weekend hierna is :)

Q-base is altijd de 2e week van september dus ga nu maar uit van 8 september!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk kan ik hiervoor op de gastenlijst komen, dus aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk kan ik hiervoor op de gastenlijst komen, dus aanwezig :cool:


Via Dominique zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk kan ik hiervoor op de gastenlijst komen, dus aanwezig :cool:

Mag die knul op zich ook wel voor mij regelen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optieeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk kan ik hiervoor op de gastenlijst komen, dus aanwezig :cool:


Via Domenique zeker :P


Haha, inderdaad!

@Davey, Hij had al meer belangstellenden. Denk dat jij behoorlijk laag op het lijstje staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha logisch ook. Moet ook nog kijken of ik wel kan/ ga hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht nog even met tickets kopen, maar deze neem ik 100 % zeker mee, maar dat had ik ergens al verteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
XtD schreef:
Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk kan ik hiervoor op de gastenlijst komen, dus aanwezig :cool:


Via Domenique zeker :P


Haha, inderdaad!

@Davey, Hij had al meer belangstellenden. Denk dat jij behoorlijk laag op het lijstje staat :P


Dagjesmensen gaan natuurlijk voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 07:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Dagjesmensen gaan natuurlijk voor :D


Het Hardstyle genre in het algemeen is voor dagjesmensen, zeker wanneer je kijkt welke pulp er tegenwoordig via de labels is uitgebracht.

Gelukkig heeft GZ genoeg andere stijlen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 07:42 
 

hoebedoelje schreef:
Pete schreef:
Dagjesmensen gaan natuurlijk voor :D


Het Hardstyle genre in het algemeen is voor dagjesmensen, zeker wanneer je kijkt welke pulp er tegenwoordig via de labels is uitgebracht.

Gelukkig heeft GZ genoeg andere stijlen. :thumbsup:



Ook een industtial stage toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Ook een industtial stage toch?


Hou je van industrial dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:37 
 

Jurheinen schreef:
kaboem schreef:
Ook een industtial stage toch?


Hou je van industrial dan?




:lol: Inductieplaten

Ik ben er dol op !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met de artiesten die op Defqon staan? Die zul je hier toch niet tegen komen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten