Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Komt meer omdat Ground Zero (UDC) vroeger niet bij Platinum boekte, waar Q-Dance voornamelijk de artiesten vandaan haalt. Vandaar dat DBSTF ook een tijdje niet meer geboekt werd, omdat ze daar weggingen. Nu is dat volgens mij niet meer zo.

Dat is helaas nog steeds zo.

Paul Elstak en Promo zijn dit jaar van Dominator afgetrapt omdat ze op een ander festival geboekt staan in België rond die tijd.
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 11:27 
 
Hardtraxxer

Denk dat ik hier wel bij ben :D
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Denk dat ik hier wel bij ben :D


Mag niet
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

zowiezo aanwezig.. eind juni kaartje halen
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:01 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
peultjes schreef:
Denk dat ik hier wel bij ben :D


Mag niet

:cry:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Teaser #2 :)
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou durf ik er niet meer heen te gaan :cry:
Bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! Waarom is enkel Eventtravel degene die in mijn buurt een opstapplaats heeft?? Soms wordt deze dan ook nog geannuleerd omdat ze er te weinig mensen voor hebben die opstappen, dan geven ze een alternatief dat veels te ver is en mag ik lekker zelf rijden...
Belachelijk iets -.-
Bericht Geplaatst op 23 mei 2012 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien ook aanwezig, 2008 editie erg goed bevallen :D
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gele letters :cool:

Hoe zit het met de parkeerplaatsen voor de pendelbussen en Eventtravelbussen? Is het een groot terrein daarvoor?
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerst maar eens een line-up zien.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teaser 3:


Teaser 4:


Meer info gaat snel volgen :)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle:
The Prophet
Digital Punk
Geck-O LIVE
Organ Donors
Dozer
Scope DJ
Tuneboy
AVIO
Bass Chaserz
MC: Tha Watcher

Hardcore:
Promo
Predator
Tieum
System 3 LIVE
Mr. Madness
Tommyknocker
Tha Playah
Arizona DJ Team
Enzyme X
Insane DJ Team
Lunatic & Miss Hysteria
MC: The Hustla
MC: Triggah

Raw Hardstyle:
Clock Kid
Chain Reaction
Deetox
Phrantic
Titan
Wavolizer
Prefix & Density
Mark EG
Juized
MC: No-ID

Frenchcore/Industrial:
Hellfish
Cut A Kaos
Manu Le Malin
The Outside Agency
The Speed Freak LIVE
Tymon
Timetwister
Petrochemical
Fight

Early Hardcore:
Lenny Dee
The Stunned Guys
Gansta Allianz
Delta 9
The Horrorist LIVE
Laurent Hô
Dano
Waxweazle
Chosen Few & Leviathan
MC: TMC

Freestyle:
Steve Sweet
Spider
BMC
Baba
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:27 
 

wtf



:sleep:

Kutfrenchcore
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De Raw Hardstyle stage ziet er echt heel gaaf uit!! Eens kijken of er hier voor wat te regelen valt :)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer, TOA en Tymon :worship: . Als Enzyme X nou eens Ophidian zou zijn. :loving: Wilde hier heel graag heen maar moet toch even de balansen checken.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer info is te vinden op de website trouwens: http://www.groundzerofestival.nl/2012/#!nl/p/home.html

:)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dikke line-up bij de Raw Hardstyle zeg! :drool: Main is ook gewoon prima imo, altijd leuk die originele en gevarieerde line-ups van Ground Zero. Namen als AVIO, Dozer, Geck-O, Digital Punk, Tuneboy zie je echt nergens anders samen op 1 stage draaien.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindelijk Wavolizer :thumbsup: Vind t verder wel een leuke line-up, maar aangezien ik moet kiezen tussen Q-base en dit weet ik het nog echt niet zeker helaas.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat ze de early hardstyle niet teruggebracht hebben
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dit of volgend weekend even de busreis + ticket kopen, vakantiegeld is binnen, dus dat kan makkelijk :D
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wavolizer 100000000% dat ik daar heen moet :worship: :worship: :worship:
rest van de line-up is ook heel erg vet! :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten