Jaja, Grond Nul was zeker wel geslaagd, geen twijfel mogelijk.
Kwam aan toen Juized nog bezig was, volgens mij net toen hij You Suck (Hard Edit) draaide, had het grootste deel gemist, vond het wel jammer want hij had nog een aantal lekkere tracks gedraaid
Titan gaf er direct een trap op van hier tot in Tokyo met Strike als opening

mijn geheugen laat mij nu weer in de steek maar ik weet in ieder geval dat het hele vette set was (opnieuw

).
Phrantic & Deetox maakten er een echt knalfeest van, aantal nieuwe nummers gehoord, wel weer jammer dat ze niet echt goed doordrongen met dat slappe geluid, ik kon nog perfect mensen horen, normaal gezien zou ik veel meer vragen om het te herhalen
Mark EG was dan wel een stuk minder helaas, met de helft van de tracks die nog maar net voorbij waren gekomen heb ik toch meer stil gestaan dan verwacht... Al moet ik zeggen dat het toch heerlijk was om Outside The Box (Live Edit) nog is te horen
Chain Reaction was ook wel fijn, maar vond deze keer zijn set minder dan gewoonlijk, maar toch lekker voort gestampt, vooral op de laatste paar tracks
Clock Kid niet volledig kunnen meepakken maar vond de platenkeuze beter dan verwacht, ik vond het enkel iets minder leuk dat er al een andere track in de set wordt gegooid als de vorige een betere en/of energiekere 2e climax had ofzo, een aantal keer gebeurd. Maar goed, zal wel aan mij liggen zeker...
Ben dan maar naar Geck-O geweest, best wel een goeie set, had misschien beter hier naartoe geweest
En draaide die verdorie nog is Trespassing als eindklapper op

Was echt genieten op dat moment, al dat volk je raar aankijken als je lekker meedoet met die vocals
Haha en dat afscheidsnummer van B&A ik moest wel even lachen toen, wat een baas is die gast toch
Prefix & Density was ook echt genieten, moest het niet aan mijn linkerbeen gelegen hebben, dan zou ik geen boe of bah meer kunnen zeggen hebben na hun set

, vooral hun eigen werk was echt iets waar ik naar uit keek, niet alleen hun mixwerk maar ook de wat oudere platen die terug kwamen waren fenomenaal
Bij Wavolizer nog even alles gegeven, was ook heel sterk opgebouwd! Een ode aan ons nieuwe talent
Enkel vond ik persoonlijk dat Debt of Blood er veel beter door kwam dan Excitement Initiated, de kicks in de 2e climax waren volgens mij toch iets zuiverder, maar dat was maar een klein iets dat mij opviel.
Overigens had ik liever het original van Done gehoord, die Fancy Edit vind ik een stuk minder leuk, maar desalniettemin heb ik toch lekker staan flippen
Nog even de samenvatting:
+++ Sets van Deetox & Phrantic / Prefix & Density
++ Sets van Titan & Wavolizer
++ Sfeer op zowat iedere stage
+ Vriendelijkere mensen dan ik had verwacht
- Mark EG die te veel nummers draaide die net voor hem waren gedraaid
- MC No-ID die op het einde nergens te bekennen was?? Mark EG had de mic in de hand om afscheid te nemen
- Prijs voor iets te drinken, met die verlepte omrekeningstabel om tokens te kopen was dit hoger dan ik had gedacht.
Al bij al een heel fijn feestje gehad, niet beter dan The Qontinent maar toch zeker de moeite waard! Volgend jaar helaas niet meer voor mij, want deze verre reizen beginnen me een beetje de keel uit te hangen met zo'n bus
