Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je voelt je vast een partij lullig na deze ultieme onthulling van het leuk vinden van een Prophet plaat. :woot:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha er kwam een smile op m'n gezicht.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Het scheelt dat het Punk MF niet was
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Het scheelt dat het Punk MF niet was

Deel je wijsheid met ons.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vraag me echt af wat Mark EG normaal draait dat ik hier zo naar uit moest kijken.

Vorig jaar, onder andere:
Soul-T + DJ eM - Your Dead (Gatty Remix)
Pred - Concept (Thilo & Evanti Remix)
Tiifa - Disguise
Wavolizer - Done
Delete - Formula (toen Spoontech platen amper nog gedraaid werden)
Thera & Crypsis - If All Fails
Thera - Tunnel Vision

Ik ben daarom ook erg verbaasd als ik hoor dat hij allemaal dubbele platen draaide..
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist P&D:

1.Prefix & Density - La Musica
2.B-front - The Darkside
3.The Machine - New Generation
4.Solutio & The I's - Decibel Dj Tool
5.Prefix & Density - Personality
6.Phuture Noize - Extend
7.Prefix - Outrageous
8.Genox - Black Is
9.B-front & Coone - Crossin Over
10.Prefix & Density - Surprise
11.Prefix & Density - Prepare Yourself
12.The Machine - Explorers of the mind
13.Cellrock - Champion Sound(Prefix & Density Remix)
14.Zany - Psychedelic Trip
15.Prefix & Density - Locked Up
16.Noisecontrollers - Rag Mash-Up
17.Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
18.Ran-d & Adaro - Under Attack
19.Balistic & Zero Vision - Upgrade the noize (feat MC Jeff)
20.Sasha-f - Artificial Reality
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daveytl schreef:
Vraag me echt af wat Mark EG normaal draait dat ik hier zo naar uit moest kijken.

Vorig jaar, onder andere:
Soul-T + DJ eM - Your Dead (Gatty Remix)
Pred - Concept (Thilo & Evanti Remix)
Tiifa - Disguise
Wavolizer - Done
Delete - Formula (toen Spoontech platen amper nog gedraaid werden)
Thera & Crypsis - If All Fails
Thera - Tunnel Vision

Ik ben daarom ook erg verbaasd als ik hoor dat hij allemaal dubbele platen draaide..

Had ook best hoge verwachtingen aangezien men zo lovend was over de set van vorig jaar. Viel toch behoorlijk tegen zeg. Veel was al gedraaid tijdens Deetox & Phrantic en verder was het ook niet echt interessant..

Tuneboy op de main was trouwens vet zeg! Niet verwacht ^^ I Will Growl en Warphole :love:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad H-J, was echt genieten! Dat geluid :loving: en toen die kicks van Warphole erin klapte :drool:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Inderdaad H-J, was echt genieten! Dat geluid :loving: en toen die kicks van Warphole erin klapte :drool:

Noo, ik wil die plaat nog steed een keer live horen, weer gemist :(
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Inderdaad H-J, was echt genieten! Dat geluid :loving: en toen die kicks van Warphole erin klapte :drool:

Dat was heerlijk ja :love: Toen Natural er nog achteraan :yay:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mark EG draaide veel dezelfden platen ja maar dat had een reden.. hij was pas einde set van deetox ft. phrantic aangekomen dus hij had hun set niet meegkregen en wist dus ook niet dat die platen gedraaid werden.
Maargoed ik.vond het een best vette set:)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:51 
 

Forbidden Phobia schreef:
Mark EG draaide veel dezelfden platen ja maar dat had een reden.. hij was pas einde set van deetox ft. phrantic aangekomen dus hij had hun set niet meegkregen en wist dus ook niet dat die platen gedraaid werden.
Maargoed ik.vond het een best vette set:)



kerel altijd verdedigen haha :p
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk en gezellig feestje gehad. Juized helaas moeten missen omdat m'n trein vertraging had en we nogal lang moesten wachten voordat we binnen waren. Titan en Phrantic & Deetox waren echt heel gaaf. Mark EG was ook gewoon lekker, maar draaide veel dezelfde nummers. Volgens mij binnen 10 minuten 2x The Battle (of was het Violence) gehoord (als ik het me goed herinner: een na laatste nummer van P&D en 2e nummer van Mark EG). Had Clock Kid heel graag willen zien, maar achteraf is het zeker niet erg geweest dat we bij Geck-O & Tuneboy stonden, die beide echt een geweldige set neerzetten (wat blijf ik How Low Can You Go gaaf vinden!). Prefix & Densiy waren ook erg vet (Upgrade The Noize ^^ ) Daarna was ik echt kapot en heb ik het rustig aan gedaan :P



mandy schreef:
Verhaaltje

Ik zie nou pas op de foto's van David dat je tijdje bij ons hebt gestaan. Was natuurlijk te verwachten als H-J er is, maar zaterdag eerlijk gezegd gewoon niet bij stil gestaan :$ Volgende keer zal ik me even voorstellen :)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, dat is vrij dom :P

Tuneboy was idd heerlijk!
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
p-stylez schreef:
Videoreport van RuudOnline.


geniaal die wortel interviewer xd

lekker vdk ook iedereen die hij interviewt :lol:

Ja, op feesten waar ik van de kaart ben, interviewen ze alleen nuchtere mensen, en op feesten waar ik nuchter ben interviewen ze alleen maar wappies. Life ain't fair! :cry:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Tuneboy was idd heerlijk!

Het was gewoon heerlijk om even uit die warme RAW-tent te komen, en even lekker wat mainstreamplaten te horen op de main. Ook tijdens scope was het gewoon lekker :)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
mandy schreef:
Verhaaltje

Ik zie nou pas op de foto's van David dat je tijdje bij ons hebt gestaan. Was natuurlijk te verwachten als H-J er is, maar zaterdag eerlijk gezegd gewoon niet bij stil gestaan :$ Volgende keer zal ik me even voorstellen :)

Beunhaas :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Mark EG draaide veel dezelfden platen ja maar dat had een reden.. hij was pas einde set van deetox ft. phrantic aangekomen dus hij had hun set niet meegkregen en wist dus ook niet dat die platen gedraaid werden.
Maargoed ik.vond het een best vette set:)

Je kunt ook vragen wat er al gedraaid is :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Mark EG draaide veel dezelfden platen ja maar dat had een reden.. hij was pas einde set van deetox ft. phrantic aangekomen dus hij had hun set niet meegkregen en wist dus ook niet dat die platen gedraaid werden.
Maargoed ik.vond het een best vette set:)

Je kunt ook vragen wat er al gedraaid is :P

Of jezelf even afvragen van Phrantic, Deetox en Prefix & Density staan ook in de line-up. Misschien niet handig als ik hun platen ga draaien...
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
How Low Can You Go

Op dat geluid daar potjandriedubbeltjes :drool:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:50 
 

Geck-o schreef:
wootum schreef:
How Low Can You Go

Op dat geluid daar potjandriedubbeltjes :drool:



Ik kwam geck-o tegen toen die er net was :cool:

geloof ik dat ie er net was :p
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:10 
 

Geck-o schreef:
wootum schreef:
How Low Can You Go

Op dat geluid daar potjandriedubbeltjes :drool:


How Low klonk echt heerlijk, maar Because We Can blies me bijna omver op de main (die anti) :worship:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
wootum schreef:
How Low Can You Go

Op dat geluid daar potjandriedubbeltjes :drool:


En de rest kwam ook meer dan goed over :P wel jammer dat ik nu de lat iets hebben moeten opschroeven, waardoor het geluid me nu eerder gaat teleurstellen op andere feesten :(.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was heel gaaf en erg gezellig! Enige minpunt was het geluid bij de Raw Hardstyle, was op sommige momenten echt drama. Veel tracks kwamen weinig tot niet goed over. Heerlijke sets van Prefix & Density, Clock Kid, Wavolizer, Deetox vs Phrantic en Titan. :worship: Dozer draaide ook nog een paar dikke platen, Scary Noises op dat geluid. :loving:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Jaja, Grond Nul was zeker wel geslaagd, geen twijfel mogelijk.

Kwam aan toen Juized nog bezig was, volgens mij net toen hij You Suck (Hard Edit) draaide, had het grootste deel gemist, vond het wel jammer want hij had nog een aantal lekkere tracks gedraaid :(

Titan gaf er direct een trap op van hier tot in Tokyo met Strike als opening :surrender: mijn geheugen laat mij nu weer in de steek maar ik weet in ieder geval dat het hele vette set was (opnieuw :D ).

Phrantic & Deetox maakten er een echt knalfeest van, aantal nieuwe nummers gehoord, wel weer jammer dat ze niet echt goed doordrongen met dat slappe geluid, ik kon nog perfect mensen horen, normaal gezien zou ik veel meer vragen om het te herhalen :lol:

Mark EG was dan wel een stuk minder helaas, met de helft van de tracks die nog maar net voorbij waren gekomen heb ik toch meer stil gestaan dan verwacht... Al moet ik zeggen dat het toch heerlijk was om Outside The Box (Live Edit) nog is te horen ^^

Chain Reaction was ook wel fijn, maar vond deze keer zijn set minder dan gewoonlijk, maar toch lekker voort gestampt, vooral op de laatste paar tracks :P

Clock Kid niet volledig kunnen meepakken maar vond de platenkeuze beter dan verwacht, ik vond het enkel iets minder leuk dat er al een andere track in de set wordt gegooid als de vorige een betere en/of energiekere 2e climax had ofzo, een aantal keer gebeurd. Maar goed, zal wel aan mij liggen zeker...

Ben dan maar naar Geck-O geweest, best wel een goeie set, had misschien beter hier naartoe geweest ;)
En draaide die verdorie nog is Trespassing als eindklapper op :D Was echt genieten op dat moment, al dat volk je raar aankijken als je lekker meedoet met die vocals xd
Haha en dat afscheidsnummer van B&A ik moest wel even lachen toen, wat een baas is die gast toch :thumbsup:

Prefix & Density was ook echt genieten, moest het niet aan mijn linkerbeen gelegen hebben, dan zou ik geen boe of bah meer kunnen zeggen hebben na hun set :$ , vooral hun eigen werk was echt iets waar ik naar uit keek, niet alleen hun mixwerk maar ook de wat oudere platen die terug kwamen waren fenomenaal :worship:

Bij Wavolizer nog even alles gegeven, was ook heel sterk opgebouwd! Een ode aan ons nieuwe talent :P
Enkel vond ik persoonlijk dat Debt of Blood er veel beter door kwam dan Excitement Initiated, de kicks in de 2e climax waren volgens mij toch iets zuiverder, maar dat was maar een klein iets dat mij opviel.
Overigens had ik liever het original van Done gehoord, die Fancy Edit vind ik een stuk minder leuk, maar desalniettemin heb ik toch lekker staan flippen :)

Nog even de samenvatting:

+++ Sets van Deetox & Phrantic / Prefix & Density
++ Sets van Titan & Wavolizer
++ Sfeer op zowat iedere stage
+ Vriendelijkere mensen dan ik had verwacht :thumbup:

- Mark EG die te veel nummers draaide die net voor hem waren gedraaid >.<
- MC No-ID die op het einde nergens te bekennen was?? Mark EG had de mic in de hand om afscheid te nemen :huh:
- Prijs voor iets te drinken, met die verlepte omrekeningstabel om tokens te kopen was dit hoger dan ik had gedacht.

Al bij al een heel fijn feestje gehad, niet beter dan The Qontinent maar toch zeker de moeite waard! Volgend jaar helaas niet meer voor mij, want deze verre reizen beginnen me een beetje de keel uit te hangen met zo'n bus xd
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten