Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Over MC No-ID, die stond verdwaasd te kijken toen Mark EG Wavolizer afkondigde. Durfde duidelijk ook niet meer te zeggen dat hij toch echt de MC was. En terecht, want die Mark EG is echt een op hol geslagen knuppel. Ben benieuwd hoeveel chromosomen hij mist. Kan er totaal geen begrip voor opbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
hahahaa zeker alleen naar de artiest gekeken en nog nooit naar de plaat geluisterd?


Nee, ook echt geluisterd :P Als ik hem nu terug luister, blijft het een 'mwhoa' plaat, maar zaterdag vond ik hem niet slecht :lol:

p-stylez schreef:
Lijkt inderdaad wel op een onthulling van meeloper zoals chuckels zegt, lul je hier maar uit Patrick! :P


Ik kan het niet meer aan, ik geef het op :(

Jurheinen schreef:
Het scheelt dat het Punk MF niet was


Echt? Ik heb geen idee welke plaat het was, zou niet eens meer weten hoe die gaat :lol:
Weet alleen nog dat ik tegen Zenda (Alsgoedis) zei dat het wel een leuk plaatje was en vervolgens gingen we de tent uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was punk mf wel gewoon hoor en er was weinig mis mee. Veel liever van die simpele plaatjes met niet al teveel techniek maar iets van energie en hardheid dan wat hij verder maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxcite schreef:
Titan gaf er direct een trap op van hier tot in Tokyo met Strike als opening :surrender: mijn geheugen laat mij nu weer in de steek maar ik weet in ieder geval dat het hele vette set was.

Titan set:

Strike
Who I Really Am
Killshot
For the Girls/ Fuck Hype
SFE remix
Pattern 1
Dark Symphony
Formula
RiH remix
The Cycle
Pounding Senses
Syndrome
Spectral
Dancing
Remember Me
Morphine attack
Forsaken
Bolivia
Hour of the Night
Necropsy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:52 
 

ja sorry hoor, maar opbouw mag die man echt wel ff gaan leren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Morphine attack

1000000 pluspunten dat hij die draaide! Moet zelf toegeven dat ik eigenlijk van die release <bijna> altijd Prednison Attack draai, maar deze knalde er wel zo hard op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
1000000 pluspunten dat hij die draaide! Moet zelf toegeven dat ik eigenlijk van die release <bijna> altijd Prednison Attack draai, maar deze knalde er wel zo hard op :D

Vind de tweede lekkerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

Op de valreep besloten om toch heen te gaan, kon met Alain meerijden. Zeker geen spijt van gehad om toch naar GZ te gaan, gaaf feest gehad.

Geluid in de RAW tent vond ik gewoon slecht. Geluid op de hardstyle main daarentegen was top, net als de aankleding, vond het de vetste stage (qua lichten, stage, geluid etc. en oké: ben een hardstyle liefhebber). Overal een kijkje wezen nemen. Geluid op de hardcore mainstage was wel erg schel/hard, gelukkig had ik mijn oordoppen bij me. Uurtje hardcore is leuk, maar wat een tempo, niet om bij te houden. :bomb:

Nachtfeest blijft bruut, ook een van de redenen waarom ik uiteindelijk toch nog ben gegaan, ook leuk om al die VDK hoofdjes te zien toen het om 06.15 uur weer licht werd. Viel me mee dat we zo snel weg waren van de parkeerplaats, pluspuntje. In het filmpje hierboven hebben ze het trouwens over 15.000 man... zo veel nog? Voor mijn gevoel was er een mannetje of 8000-10.000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Jurheinen schreef:
Het scheelt dat het Punk MF niet was

Deel je wijsheid met ons.


Brian NRG - Punk Motherfockers (Ft. ParagonX9)

Die was het geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie van een hele gave set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Olijfboompje schreef:
Jurheinen schreef:
Het scheelt dat het Punk MF niet was

Deel je wijsheid met ons.


Brian NRG - Punk Motherfockers (Ft. ParagonX9)

Die was het geloof ik :P

Het was sowieso die prophet track hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

Geck-o schreef:
Het was sowieso die prophet track hoor ;)


Ja inderdaad, nu je het zegt. Mijn fout :( *kruipt weg*

@Prefix nice aftermovie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, nu hij het zegt, weet je het meteen :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Ja, nu hij het zegt, weet je het meteen :').


Gast :') ja ik heb hem een paar keer geluisterd en nu weet ik het. Wat wil je er mee zeggen dan? Kan toch dat je iets niet gelijk herkent? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel leuk feestje wel lekker losgegaan enzo. xd xd
Nog bedankt Deetox/Jurheinen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk vermaakt!
Goed georganiseerd naar mijn mening, en loepzuiver geluid! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 22:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke aftermoviesn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 10:45 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Oxcite schreef:
Titan gaf er direct een trap op van hier tot in Tokyo met Strike als opening :surrender: mijn geheugen laat mij nu weer in de steek maar ik weet in ieder geval dat het hele vette set was.

Titan set:

Strike
Who I Really Am
Killshot
For the Girls/ Fuck Hype
SFE remix
Pattern 1
Dark Symphony
Formula
RiH remix
The Cycle
Pounding Senses
Syndrome
Spectral
Dancing
Remember Me
Morphine attack
Forsaken
Bolivia
Hour of the Night
Necropsy


Wat een held is die man, baal echt dat ik hier niet geweest ben. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Oh ja, nu komt het allemaal een beetje terug :D

Vond wel dat The Cycle er nogal random in voor kwam tussen al die heilige plaatjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

toen Titan 'Who I Really Am' draaide dacht even dat de tent het niet zou houden :drool: :drool:
wat een plaat he :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
toen Titan 'Who I Really Am' draaide dacht even dat de tent het niet zou houden :drool: :drool:
wat een plaat he :worship:

:lol:

Je kon gewoon normaal met elkaar praten als je 3 meter van elkaar af stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

weetniet waar jij stond kan ook komen doordat ik uhmm anderhalve meter van die box af stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
weetniet waar jij stond kan ook komen doordat ik uhmm anderhalve meter van die box af stond :P

we stonden vooraan .. Altijd dat overdreven gedoe, die plaat kwam ook voor geen meter door xd
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten