Mooi.wrote:als het magwrote:Bende gij ook op Qbaas?wrote:Klinkt wel beetje als TOA
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wtf? Ik hoor juist alleen maar positieve reacties (niet alleen hier, overal) maar jij vond het een kutfeest? WElke sets waren zo kut dan?wrote:haha ja kutfeest, wou dat ze eens gewoon normaal gingen draaien ofzo. echt wat een kutsets, kut sfeer.wrote:Gister vroeg ik ook aan jou: 'Alles goed?', jij: 'Als dit feest afgelopen is wel ja'wrote:Echt kut
enige pluspunt was het goedkope bier
En je bent trouwens wel stoer dat je zo hard ging bij TOA!
Last edited by Strep on , edited 1 time in total.
-
B
wrote:Wtf? Ik hoor juist alleen maar positieve reacties (niet alleen hier, overal) maar jij vond het een kutfeest? WElke sets waren zo kut dan?wrote:haha ja kutfeest, wou dat ze eens gewoon normaal gingen draaien ofzo. echt wat een kutsets, kut sfeer.wrote:
Gister vroeg ik ook aan jou: 'Alles goed?', jij: 'Als dit feest afgelopen is wel ja'
enige pluspunt was het goedkope bier
-
K
het is toch andersom-dag
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hap hapwrote:
Wtf? Ik hoor juist alleen maar positieve reacties (niet alleen hier, overal) maar jij vond het een kutfeest? WElke sets waren zo kut dan?
En je bent trouwens wel stoer dat je zo hard ging bij TOA!
Nee, zondag.wrote:het is toch andersom-dag
-
K
ben nog in de war
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Van de keta en pep zekerwrote:ben nog in de war
Dat doet iemand met een soortgelijke naam als mij niet.wrote:Van de keta en pep zekerwrote:ben nog in de war?
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
jep!! knetter leip!wrote:Top feest, veel mee r dan voorheen gedacht!en natuurlijk leuk weer wat nieuwe gezichten gezien! Thehardstyleholland, was jij die lange met allstars shirt??
Al met al een mooi feestje! Leuke plaatjes gehoord! Gecko live was erg vet zeg samen met avio helden vd dag.
Klopt. Mensen met zo'n naam komen alleen met een giraffe op je kamer terwijl je slaapt om te vermelden dat je op safari bent.wrote:Dat doet iemand met een soortgelijke naam als mij niet.wrote:Van de keta en pep zekerwrote:ben nog in de war?
-
C
Verschrikkelijk lange rij om binnen te komen, dus kwamen pas binnen aan het eind van Phrantic & Deetox. Daarna een half uurtje Mark EG meegekregen die heerlijke tracks draaide van o.a Thera.
Toen naar de main gegaan voor Tuneboy waar we het eerste half uur door gebracht hebben. Hij draaide nog La Musica Del Futuro, Warphole, Natural en Countdown, geluid was lekker op de main.
Heb me mezelf helemaal gesloopt tijdens Geck-o zijn set en stond optimaal te genieten in het midden van het publiek. Prefix & Density draaiden ook een aantal lekkere tracks, zoals Dark Symphony, Artificial Reality en een NC Mashup. Ik was zo onderhand helemaal gesloopt en heb het laatste uur alleen maar linksvoor de stage gestaan.
Toen was het de beurt aan Wavolizer en wat drive bracht hij mee. Wat van zijn eigen werk gehoord en ook een aantal oudere tracks. Veel respect voor het draaien van tracks als
Mind Hunterz - Weapons Of Mass Distortion
en dat laatste kwartiertje stond ik helemaal weg te spacen, man wat een geweld!
Toen naar de main gegaan voor Tuneboy waar we het eerste half uur door gebracht hebben. Hij draaide nog La Musica Del Futuro, Warphole, Natural en Countdown, geluid was lekker op de main.
Heb me mezelf helemaal gesloopt tijdens Geck-o zijn set en stond optimaal te genieten in het midden van het publiek. Prefix & Density draaiden ook een aantal lekkere tracks, zoals Dark Symphony, Artificial Reality en een NC Mashup. Ik was zo onderhand helemaal gesloopt en heb het laatste uur alleen maar linksvoor de stage gestaan.
Toen was het de beurt aan Wavolizer en wat drive bracht hij mee. Wat van zijn eigen werk gehoord en ook een aantal oudere tracks. Veel respect voor het draaien van tracks als
Mind Hunterz - Weapons Of Mass Distortion
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Nee die doen veel ergere dingen. Cocaine of zo. Heftige shit.wrote:Dat doet iemand met een soortgelijke naam als mij niet.wrote:Van de keta en pep zekerwrote:ben nog in de war?
Hoge pet heb je van mij op zeg.wrote: Nee die doen veel ergere dingen. Cocaine of zo. Heftige shit.
Correct.wrote: Klopt. Mensen met zo'n naam komen alleen met een giraffe op je kamer terwijl je slaapt om te vermelden dat je op safari bent.
Mocht je het willen weten, laatste kwartier waren dit de tracks:wrote:Toen was het de beurt aan Wavolizer en wat drive bracht hij mee. Wat van zijn eigen werk gehoord en ook een aantal oudere tracks. Veel respect voor het draaien van tracks als Mind Hunterz - Weapons Of Mass Distortionen dat laatste kwartiertje stond ik helemaal weg te spacen, man wat een geweld!
Wavolizer - Excitement Initiated (ga ervan uit dat die in het laatste kwartier zat
DJ Hidden - Dying Star
The Outside Agency & Current Value - They're Human
The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
-
K
Excitement
Done fancy
rude awakening
Wavo crossbreed
dying star
You are not real
Favorite sin
Done fancy
rude awakening
Wavo crossbreed
dying star
You are not real
Favorite sin
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Geniaal! feestje!!!! Gehad veel bekende weer gezien en gesproken!! Was weer leuk om Skribbler lekker vaag te doen!
nog eff samen lopen beuken met Mark EG wat een held alleen zijn set viel wat tegen!
-
G
geniaal die wortel interviewer
lekker vdk ook iedereen die hij interviewt
Wanneer draaide The Prophet dan wel ?
Van 00:00 tot 1:00, zoals 't hoortwrote:Wanneer draaide The Prophet dan wel ?
7:56 is de vriendin van me broerwrote:Videoreport van RuudOnline.
'filmpje'
Erg leuk gehad
Geluid op de main 
hahahaa zeker alleen naar de artiest gekeken en nog nooit naar de plaat geluisterd?wrote:No fking waywrote:The Prophet - Punk MF.wrote:Met welke plaat opende Mark EG eigenlijk? Van wat ik me er van herinner was hij best dik.
Ik geloof je verder wel, maar dat vind ik een kut plaat
Davey weet je zeker dat het niet BOoom! was? dat is meer Jump dan Punk MF
Lijkt inderdaad wel op een onthulling van meeloper zoals chuckels zegt, lul je hier maar uit Patrick!
Last edited by Soulless on , edited 2 times in total.