Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
Klinkt wel beetje als TOA :P

Bende gij ook op Qbaas?


als het mag :$

Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
mandy schreef:
kaboem schreef:
Echt kut


Gister vroeg ik ook aan jou: 'Alles goed?', jij: 'Als dit feest afgelopen is wel ja' xd


haha ja kutfeest, wou dat ze eens gewoon normaal gingen draaien ofzo. echt wat een kutsets, kut sfeer.


enige pluspunt was het goedkope bier

Wtf? Ik hoor juist alleen maar positieve reacties (niet alleen hier, overal) maar jij vond het een kutfeest? WElke sets waren zo kut dan?

En je bent trouwens wel stoer dat je zo hard ging bij TOA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:18 
 

Strep schreef:
kaboem schreef:
mandy schreef:

Gister vroeg ik ook aan jou: 'Alles goed?', jij: 'Als dit feest afgelopen is wel ja' xd


haha ja kutfeest, wou dat ze eens gewoon normaal gingen draaien ofzo. echt wat een kutsets, kut sfeer.


enige pluspunt was het goedkope bier

Wtf? Ik hoor juist alleen maar positieve reacties (niet alleen hier, overal) maar jij vond het een kutfeest? WElke sets waren zo kut dan?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd Kaboem, niet zo negatief xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:35 
 

het is toch andersom-dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Strep schreef:

Wtf? Ik hoor juist alleen maar positieve reacties (niet alleen hier, overal) maar jij vond het een kutfeest? WElke sets waren zo kut dan?

En je bent trouwens wel stoer dat je zo hard ging bij TOA!


Hap hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
het is toch andersom-dag

Nee, zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:42 
 

ben nog in de war
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
ben nog in de war

Van de keta en pep zeker :love: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
kaboem schreef:
ben nog in de war

Van de keta en pep zeker :love: ?

Dat doet iemand met een soortgelijke naam als mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Top feest, veel mee r dan voorheen gedacht! :thumbsup: en natuurlijk leuk weer wat nieuwe gezichten gezien! Thehardstyleholland, was jij die lange met allstars shirt??

Al met al een mooi feestje! Leuke plaatjes gehoord! Gecko live was erg vet zeg samen met avio helden vd dag.


jep!! knetter leip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:
ben nog in de war

Van de keta en pep zeker :love: ?

Dat doet iemand met een soortgelijke naam als mij niet.

Klopt. Mensen met zo'n naam komen alleen met een giraffe op je kamer terwijl je slaapt om te vermelden dat je op safari bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:22 
 

Verschrikkelijk lange rij om binnen te komen, dus kwamen pas binnen aan het eind van Phrantic & Deetox. Daarna een half uurtje Mark EG meegekregen die heerlijke tracks draaide van o.a Thera.
Toen naar de main gegaan voor Tuneboy waar we het eerste half uur door gebracht hebben. Hij draaide nog La Musica Del Futuro, Warphole, Natural en Countdown, geluid was lekker op de main.
Heb me mezelf helemaal gesloopt tijdens Geck-o zijn set en stond optimaal te genieten in het midden van het publiek. Prefix & Density draaiden ook een aantal lekkere tracks, zoals Dark Symphony, Artificial Reality en een NC Mashup. Ik was zo onderhand helemaal gesloopt en heb het laatste uur alleen maar linksvoor de stage gestaan.
Toen was het de beurt aan Wavolizer en wat drive bracht hij mee. Wat van zijn eigen werk gehoord en ook een aantal oudere tracks. Veel respect voor het draaien van tracks als
Mind Hunterz - Weapons Of Mass Distortion :drool: en dat laatste kwartiertje stond ik helemaal weg te spacen, man wat een geweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:
ben nog in de war

Van de keta en pep zeker :love: ?

Dat doet iemand met een soortgelijke naam als mij niet.

Nee die doen veel ergere dingen. Cocaine of zo. Heftige shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Nee die doen veel ergere dingen. Cocaine of zo. Heftige shit.

Hoge pet heb je van mij op zeg. :(
dawasiknie schreef:
Klopt. Mensen met zo'n naam komen alleen met een giraffe op je kamer terwijl je slaapt om te vermelden dat je op safari bent.

Correct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chronic Deface schreef:
Toen was het de beurt aan Wavolizer en wat drive bracht hij mee. Wat van zijn eigen werk gehoord en ook een aantal oudere tracks. Veel respect voor het draaien van tracks als Mind Hunterz - Weapons Of Mass Distortion :drool: en dat laatste kwartiertje stond ik helemaal weg te spacen, man wat een geweld!


Mocht je het willen weten, laatste kwartier waren dit de tracks:

Wavolizer - Excitement Initiated (ga ervan uit dat die in het laatste kwartier zat :P )
DJ Hidden - Dying Star
The Outside Agency & Current Value - They're Human
The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:33 
 

Excitement
Done fancy
rude awakening
Wavo crossbreed
dying star
You are not real
Favorite sin
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

Geniaal! feestje!!!! Gehad veel bekende weer gezien en gesproken!! Was weer leuk om Skribbler lekker vaag te doen! :lol: nog eff samen lopen beuken met Mark EG wat een held alleen zijn set viel wat tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Videoreport van RuudOnline.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 23:38 
 

p-stylez schreef:
Videoreport van RuudOnline.


geniaal die wortel interviewer xd

lekker vdk ook iedereen die hij interviewt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer draaide The Prophet dan wel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wanneer draaide The Prophet dan wel ?


Van 00:00 tot 1:00, zoals 't hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Videoreport van RuudOnline.

'filmpje'

7:56 is de vriendin van me broer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk gehad :D Geluid op de main :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
Met welke plaat opende Mark EG eigenlijk? Van wat ik me er van herinner was hij best dik.

The Prophet - Punk MF.

No fking way :lol:
Ik geloof je verder wel, maar dat vind ik een kut plaat :lol:


hahahaa zeker alleen naar de artiest gekeken en nog nooit naar de plaat geluisterd?
Davey weet je zeker dat het niet BOoom! was? dat is meer Jump dan Punk MF :P
Lijkt inderdaad wel op een onthulling van meeloper zoals chuckels zegt, lul je hier maar uit Patrick! :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten