Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal een kwestie worden van lineups vergelijken.. Al is het bijna zeker dat Q-Base voor gaat :P
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar vond ik echt super! Maar dat was wel 100% te danken aan de Theracords stage. Als het dit jaar anders is, ga ik voor Q-Base :)
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit of Q-Base denk ik, lijken me beide te dik! :D
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff wat een rotdatum :cry:
Deze line-up gaat helemaal geweldig worden, ga wel proberen om aanwezig te zijn!
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dit of Q-Base denk ik, lijken me beide te dik! :D


Joh gewoon beide ^^ :P
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
patrickjeb schreef:
Dit of Q-Base denk ik, lijken me beide te dik! :D


Joh gewoon beide ^^ :P


Als jij me sponsort :innocent:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vorig jaar gemist helaas maar nu gelukkig weer snachts :D 1e x voor mij
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:09 
 

hoebedoelje schreef:
Banaanslak schreef:
Stoer dat jullie dat al zo lang weten zeg, jullie zijn zeker wel echte die-hards joh :worship:


Toch blijf jij mijn internetheld #01 hoor, maak je niet druk. :thumbsup:

Mooi, daar doe ik het voor.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.


Precies, daarom wordt het voor mij Ground-zero óf Q-base.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Vorig jaar vond ik echt super! Maar dat was wel 100% te danken aan de Theracords stage. Als het dit jaar anders is, ga ik voor Q-Base :)


Hier geef je toch iets te weinig credits aan yours truly!
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 07:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.


Precies, daarom wordt het voor mij Ground-zero óf Q-base.


Ik ben echt blij daar nooit problemen meet te hebben (gehad).

Maar ik kan wel begrijpen dat dat enorm vervelend kan zijn. :mad:

GZ zou voor mij dan de voorkeur hebben. Q-Base sla ik zelf standaard al over.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 07:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.


Als je de zondag gewoon wakker blijft is er niks aan de hand met je ritme.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 07:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.


Als je de zondag gewoon wakker blijft is er niks aan de hand met je ritme.


Men zegt zelfs dat twee nachten per maand overslaan gezond is voor het brein. :)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is wel meer niet goed voor het brein :p ik denk dat die dingen wat erger zijn dan twee nachtjes overslaan. Ik vind het altijd wel fijn dat een feest doorgaat tot in de ochtend, want dan kan ik tenminste met het ov.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Er is wel meer niet goed voor het brein :p ik denk dat die dingen wat erger zijn dan twee nachtjes overslaan. Ik vind het altijd wel fijn dat een feest doorgaat tot in de ochtend, want dan kan ik tenminste met het ov.


... het is juist wel gezond voor het brein zegt men. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:49 
 
Hardtraxx Newbie

hele dikke doen we !! is nog geen 5 minuten van me huis af :D :woot: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.

Is toch super dik, een festival 's nachts? Dat zie je normaal nooit op Q-Base na, heeft echt iets vets imo.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, lijkt mij ook wel vet. :cool:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

aanwezig!! :worship: vorig jaar meest dikste feest van het hele jaar! line-up was precies goed! en nu nog eens s' nachts :woot: hoop weer op een Theracords stage :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Inderdaad, lijkt mij ook wel vet. :cool:


optie? voor mij dit of Q-base denk ik!
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Berenburg schreef:
Er is wel meer niet goed voor het brein :p ik denk dat die dingen wat erger zijn dan twee nachtjes overslaan. Ik vind het altijd wel fijn dat een feest doorgaat tot in de ochtend, want dan kan ik tenminste met het ov.


... het is juist wel gezond voor het brein zegt men. :thumbup:

Ow haha. Nou dat compenseert het mooi :p

Als theracords weer een stage host dan denk ik wel dat ik aanwezig ben. Sowieso lijkt een outdoor in het donker me wel heel vet en qbase is een dag na mijn verjaardag, dus of dat iets wordt weet ik niet. Dan hebben we in een van die twee weken ook nog wenst dorpsfeest bij ons in het dorp, dus il denk dat het een paar mooie weken worden dan. :D
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De nachtelijke Mysteryland's waren ook zo gruwelijk! :worship:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gruwelijk dat het weer 's nachts is, wel jammer dat het nu vlak voor Q-base is. Ben bang dat dat kiezen wordt. Maar ik heb wel het gevoel dat GZ qua line-up beter aan gaat sluiten op mijn muzieksmaak.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
De nachtelijke Mysteryland's waren ook zo gruwelijk! :worship:

Die duurde toch ook echt vies lang :p

Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.


Is juist vet dat het in de nacht is, keertje wat anders :cool: En ik ben bij een festival ook de nacht wakker dus heb dan liever dit :) Echt zo'n duister sfeertje geeft het mee :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten