hoebedoelje schreef:
De nachtelijke Mysteryland's waren ook zo gruwelijk!

Die duurde toch ook echt vies lang :p
Daveytl schreef:
Ik vind het eigenlijk juist heel beroerd dat dit 's nachts is.
Gewoon om 23.00 of zo naar huis kunnen is toch heerlijk man. Even uurtje karren en dan op naar de kroeg of iets dergelijks. Nu duurt het tot 7.00 waardoor je om 8.00 of zo thuis bent (in mijn geval) en dan ben je ook weer totaal je ritme kwijt.
Week daarna weer hetzelfde gezeik met Qbase.
Is juist vet dat het in de nacht is, keertje wat anders

En ik ben bij een festival ook de nacht wakker dus heb dan liever dit

Echt zo'n duister sfeertje geeft het mee
