Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:09 

Hardtraxx Elite

Geweldig feestje gehad, einde van Titan z'n set aangekomen na in een veeeeels te lange rij hebben moeten staan, toen gelijk een dijk van een set van Deetox & Phrantic, jammer dat het geluid het hier nog een beetje liet afweten. Derna gevolgt door Mark EG die eigenlijk teleurstelde met 5 platen in z'n eerste 30minuten die 't uur dervoor ook gedraaid waren. Hoe vet die platen ook zijn, dat is overdreven. Verder had die wel goede trackkeuze! Derna maar uurtje rond gaan lopen, overal beetje gekeken en wat gegeten. Door naar een stukje Clock Kid, begon lekker maar toch aardig wat plaatjes wat ik niet echt goeie "hardstyle" vond, desondanks had die weer heerlijk mixwerk maar dus toch naar Geck-o live gegaan, was een heerlijk setje voor de afwisseling al mocht die wel iets eerder met platen a la trespassing komen, want met die geluidsinstalatie op de main had je gruwelijk harde platen kunnen knallen!
Prefix en Density deden precies wat ik ervan had verwacht, genoeg eigen werk wat heerlijk is in combinatie met wat oudere platen (waarvan je sommige totaal niet verwacht) :thumbup: Laatste uurtje Wavolizer was ook heerlijk, eerste 35-40 minuten waren kneiterdik, derna overgang naar de platen waar die voor de meesten hier toch bekent om staat, maar wat eigenlijk niet helemaal mijn ding is, maar kon me er op dat moment perfect op vermaken en heerlijk op wegspacen als ik me ogen even dicht deed. Vond wel dat een hoop Hardtraxxers maar stil stonden bij deze set terwijl iedereen er "ow zo erg naar uitkeek", was wel benieuwd hoe de mensen hierop los zouden gaan maar alsnog niet echt een goed beeld van gekregen.
Hierna nog even langs de main gegaan, maar goed ook dat The Prophet niet afsluit, want Dozer kon dat veeeeel beter, Formula, Who wants this etc deden het goed op deze speakers :thumbsup:

+ Deetox & Phrantic
+ Geck-o
+ Prefix & Density
+ Wavolizer
+ Locatie
+ Geluid main

- Veels te lange rij entree
- Mark EG zelfde tracks
- Prijs muntjes, 5 voor 14 euro, wie verzint die onzin
- Geluid Raw gedeelte vd avond, en toen 't beter werd mocht het ook wel een tikkie harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:14 

Hardtraxxer

Binnengekomen bij Juized die lekker draaide. Maar gedurende die hele 1e set stonden er niet meer dan 20 man in de raw tent. Met Titan was dat wel optimaal dat 't nog rustig was. Man man man, zo vroeg staan en dan alsnog de hardste set op de raw stage draaien (op Wavolizer na dan). Vond het setje van Clock Kid maar traag op gang komen... Niet op gewacht en naar de industrial gehobbeld en daar gebleven tot Geck-O live. Daarna Avio meegepakt om vervolgens ff wat te eten en naar Wavolizer te gaan. Uiteindelijk daarna nog een stukje terror meegepakt, maar al die afgekapte platen vond ik niet echt geweldig. Daarna nog mooi tot 't eind op de main geweest, wat ben ik blij dat The Prophet niet afsloot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:17 

Hardtraxx Veteran

Met welke plaat opende Mark EG eigenlijk? Van wat ik me er van herinner was hij best dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Vraag me echt af wat Mark EG normaal draait dat ik hier zo naar uit moest kijken.
Hoopte op veel gated kicks & reversed bass, maar viel dat ff vies tegen zeg. Ben na een half uur ook maar weggegaan omdat ongeveer elke plaat die hij draaide al gedraaid was.

patrickjeb schreef:
Met welke plaat opende Mark EG eigenlijk? Van wat ik me er van herinner was hij best dik.

The Prophet - Punk MF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:

The Prophet - Punk MF.

No fking way :lol:
Ik geloof je verder wel, maar dat vind ik een kut plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Toen hij Trespassing erin mixte volgde een geniaal geluksmomentje bij mij, Jurrien, Peter en Joris :P.

Ik ging echt helemaal stuk! Dat was het echt het vetste moment van de nacht :love:
Voor de rest echt een topdag gehad! Heerlijk gebbq't bij bas waarna we rond 9 uur naar het terrein zijn gegaan. Ik en bas hadden echt ontzettend geluk want we kwamen bij de poort aan waar echt een dikke rij was, en net op dat moment ging de poort los precies voor onze neus :D verder heerlijke sets gehoord.. Juized opende echt heerlijk met wat oude platen gevolgd door wat TMS-nummers, al kwam de TMS-kicks helemaal niet door :(... Titan was echt gruwelijk dik! Strike, Formula, Killshot als eerste 3 nummers :worship: toen kwamen Deetox & Phrantic, wie precies deden wat ik had verwacht. Gewoon heel veel van hun eigen platen samen met wat oude nummers en veel nieuwe Theracords platen :drool: .. Toen mark EG begon wat Wesz al zei, echt precies dezelfde platen draaien wie in het vorige uur gedraaid waren. Dus toen maar naar de main gegaan bij Scope DJ, wie wel ok draaide niet meer niet minder. Daarna Tuneboy meegepakt wie echt een heerlijke set neerzette! Warphole :loving: .. En toen de set van de nacht: Geck-o! Echt een half uur lang met een glimlach op mijn gezicht staan hossen :D .. Daarna snel door gerushed naar P&D gevolgd door Wavolizer, wat echt prima sets waren :)
Daarna nog even op de main gestaan op een paar heerlijke plaatjes gedanst. Vervolgens om kwart voor 7 weg gegaan om de drukte voor te zijn, waar sloot Dozer mee af?

Pluspunten:
+ Geluid op de main
+ Geck-o/Deetox & Phrantic/Titan
+ Gezellige mensen, echt weer heel veel gelachen :lol:

Minputen:
- Dure prijzen
- Geluid op de raw was over het algemeen best belabberd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:

The Prophet - Punk MF.

No fking way :lol:
Ik geloof je verder wel, maar dat vind ik een kut plaat :lol:

Haha owned! :lol:

Zie hier de onthulling van Patrickjeb als meeloper! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:32 

Hardtraxxer

Wel baas trouwens dat clock kid Day-mar - black widow draaide.. Draait hem vaker in radioshows maar voor eerste keer live gehoord, echt dik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Haha owned! :lol:

Zie hier de onthulling van Patrickjeb als meeloper! xd

Nooou :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Sorry Kaboem trouwens, elke keer als ik je zag moest ik gewoon lachen. Je bent echt een vermakelijk ventje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:58 

Hoezo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Hoezo? :P

Omdat ik je veel groter en iets ouder had verwacht :P je bent echt nog een broekie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:02 

ben al meerderjarig hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:10 

Artiest

Iemand Fear Me voorbij horen komen bij Clock Kid? Hoe klonk die? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Hoe vond Hardcoresjors TOA?

Wel lachen :P
Maar ik zou het niet snel thuis opzetten haha :$

Prima vermaakt op dit feest, dikke locatie, leuke setjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Darycka schreef:
Iemand Fear Me voorbij horen komen bij Clock Kid? Hoe klonk die? :D

Klonk dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:24 

Echt kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Geweldig vermaakt. Veel lekkere sets gehoord. Geck-o, Wavolizer, Phrantic vs Deetox allemaal verrukkelijk, Titan en Tuneboy ook nice. AVIO helaas zittend meegemaakt maar dat klonk ook behoorlijk allemaal! Stond er van versteld hoe goed dat allemaal klonk op dat geluid op de main (wat overigens misschien het beste geluid was dat ik ooit outdoor heb gehoord op een main stage). Erg jammer van Mark EG die van alles dubbel draaide of anders van P&D. Vond z'n afsluiter ook niet echt passen tbh :P Je komt juist voor 'wat anders' en krijgt dat dan niet. Gemiste kans. Geluid in de raw was ook op veel plekken slecht, maar linksvoor bij de speaker was het prima te doen. Daar dus ook heel veel gestaan tijdens Phrantic & Deetox en Wavolizer en alles heerlijk hard en zuiver meegemaakt :)

Dat sloopwerk van Wavo was echt niet normaal trouwens. Hij mag absoluut vaker geboekt worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:02 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
maar wat Clock Kid liet horen was niet menselijk. Het werd ook steeds gekker naarmate de set vorderde.
Vocals van platen teasen die hij vervolgens niet inmixt, en alles viel perfect samen. Timing/ beatmatching/ platenkeuze :worship: :worship: Ik denk dat dit de beste set is die ik ooit heb meegemaakt, weet niet zeker of het de leukste was maar ik heb wel ongeveer een uur lang kippenvel gehad.

Clock Kid draaide inderdaad geniaal, viel mij ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:07 

mandy schreef:
kaboem schreef:
Echt kut

Gister vroeg ik ook aan jou: 'Alles goed?', jij: 'Als dit feest afgelopen is wel ja' xd

haha ja kutfeest, wou dat ze eens gewoon normaal gingen draaien ofzo. echt wat een kutsets, kut sfeer.

enige pluspunt was het goedkope bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jullie weten niet wat jullie gemist hebben :lol:
Geck-O zal vast en zeker supervet zijn geweest, maar wat Clock Kid liet horen was niet menselijk. Het werd ook steeds gekker naarmate de set vorderde.
Vocals van platen teasen die hij vervolgens niet inmixt, en alles viel perfect samen. Timing/ beatmatching/ platenkeuze :worship: :worship: Ik denk dat dit de beste set is die ik ooit heb meegemaakt, weet niet zeker of het de leukste was maar ik heb wel ongeveer een uur lang kippenvel gehad.

Volgens mij doet ie dat bij elke set, heb hem ook een keer live meegemaakt en hij mixt echt het beste van de Hardstyle scene :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het, heb hem al eens eerder meegemaakt.
Eigenlijk zou elke DJ verplicht een keer bij hem moeten gaan kijken. Dan zie/ hoor je pas echt hoe het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:24 

Klinkt wel beetje als TOA :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Bende gij ook op Qbaas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:32 

Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:

Bende gij ook op Qbaas?