Firetrap schreef:
Toen hij Trespassing erin mixte volgde een geniaal geluksmomentje bij mij, Jurrien, Peter en Joris

.
Ik ging echt helemaal stuk! Dat was het echt het vetste moment van de nacht
Voor de rest echt een topdag gehad! Heerlijk gebbq't bij bas waarna we rond 9 uur naar het terrein zijn gegaan. Ik en bas hadden echt ontzettend geluk want we kwamen bij de poort aan waar echt een dikke rij was, en net op dat moment ging de poort los precies voor onze neus

verder heerlijke sets gehoord.. Juized opende echt heerlijk met wat oude platen gevolgd door wat TMS-nummers, al kwam de TMS-kicks helemaal niet door

... Titan was echt gruwelijk dik! Strike, Formula, Killshot als eerste 3 nummers

toen kwamen Deetox & Phrantic, wie precies deden wat ik had verwacht. Gewoon heel veel van hun eigen platen samen met wat oude nummers en veel nieuwe Theracords platen

.. Toen mark EG begon wat Wesz al zei, echt precies dezelfde platen draaien wie in het vorige uur gedraaid waren. Dus toen maar naar de main gegaan bij Scope DJ, wie wel ok draaide niet meer niet minder. Daarna Tuneboy meegepakt wie echt een heerlijke set neerzette! Warphole

.. En toen de set van de nacht: Geck-o! Echt een half uur lang met een glimlach op mijn gezicht staan hossen

.. Daarna snel door gerushed naar P&D gevolgd door Wavolizer, wat echt prima sets waren
Daarna nog even op de main gestaan op een paar heerlijke plaatjes gedanst. Vervolgens om kwart voor 7 weg gegaan om de drukte voor te zijn, waar sloot Dozer mee af?
Pluspunten:
+ Geluid op de main
+ Geck-o/Deetox & Phrantic/Titan
+ Gezellige mensen, echt weer heel veel gelachen
Minputen:
- Dure prijzen
- Geluid op de raw was over het algemeen best belabberd