Geweldig feestje gehad, einde van Titan z'n set aangekomen na in een veeeeels te lange rij hebben moeten staan, toen gelijk een dijk van een set van Deetox & Phrantic, jammer dat het geluid het hier nog een beetje liet afweten. Derna gevolgt door Mark EG die eigenlijk teleurstelde met 5 platen in z'n eerste 30minuten die 't uur dervoor ook gedraaid waren. Hoe vet die platen ook zijn, dat is overdreven. Verder had die wel goede trackkeuze! Derna maar uurtje rond gaan lopen, overal beetje gekeken en wat gegeten. Door naar een stukje Clock Kid, begon lekker maar toch aardig wat plaatjes wat ik niet echt goeie "hardstyle" vond, desondanks had die weer heerlijk mixwerk maar dus toch naar Geck-o live gegaan, was een heerlijk setje voor de afwisseling al mocht die wel iets eerder met platen a la trespassing komen, want met die geluidsinstalatie op de main had je gruwelijk harde platen kunnen knallen!
Prefix en Density deden precies wat ik ervan had verwacht, genoeg eigen werk wat heerlijk is in combinatie met wat oudere platen (waarvan je sommige totaal niet verwacht)
Laatste uurtje Wavolizer was ook heerlijk, eerste 35-40 minuten waren kneiterdik, derna overgang naar de platen waar die voor de meesten hier toch bekent om staat, maar wat eigenlijk niet helemaal mijn ding is, maar kon me er op dat moment perfect op vermaken en heerlijk op wegspacen als ik me ogen even dicht deed. Vond wel dat een hoop Hardtraxxers maar stil stonden bij deze set terwijl iedereen er "ow zo erg naar uitkeek", was wel benieuwd hoe de mensen hierop los zouden gaan maar alsnog niet echt een goed beeld van gekregen.
Hierna nog even langs de main gegaan, maar goed ook dat The Prophet niet afsluit, want Dozer kon dat veeeeel beter, Formula, Who wants this etc deden het goed op deze speakers
+ Deetox & Phrantic
+ Geck-o
+ Prefix & Density
+ Wavolizer
+ Locatie
+ Geluid main
- Veels te lange rij entree
- Mark EG zelfde tracks
- Prijs muntjes, 5 voor 14 euro, wie verzint die onzin
- Geluid Raw gedeelte vd avond, en toen 't beter werd mocht het ook wel een tikkie harder
Prefix en Density deden precies wat ik ervan had verwacht, genoeg eigen werk wat heerlijk is in combinatie met wat oudere platen (waarvan je sommige totaal niet verwacht)
Hierna nog even langs de main gegaan, maar goed ook dat The Prophet niet afsluit, want Dozer kon dat veeeeel beter, Formula, Who wants this etc deden het goed op deze speakers
+ Deetox & Phrantic
+ Geck-o
+ Prefix & Density
+ Wavolizer
+ Locatie
+ Geluid main
- Veels te lange rij entree
- Mark EG zelfde tracks
- Prijs muntjes, 5 voor 14 euro, wie verzint die onzin
- Geluid Raw gedeelte vd avond, en toen 't beter werd mocht het ook wel een tikkie harder
Last edited by Wesz91 on , edited 1 time in total.