Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Oppassen na afloop mensen: net als vorig jaar, drugscontroles na afloop. ^^

http://www.112oostgelderland.nl/2012/08 ... ound-zero/


heel simpel gewoon niet met drugs of drank de weg op! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Chukkels schreef:
Oppassen na afloop mensen: net als vorig jaar, drugscontroles na afloop. ^^

http://www.112oostgelderland.nl/2012/08 ... ound-zero/


heel simpel gewoon niet met drugs of drank de weg op! ;)

Inderdaad. Maar toch maar even de waarschuwing afgeven aan de mensen die wél van plan waren om een paar biertjes te nemen of iets dergelijks. ;)

Ik hoop dat ik nu wel zo'n BOB-sleutelhanger krijg (ook al rij ik alleen) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers: Tymon is omgedraaid met The Speedfreak (dus draait nu vanaf 4:30 ipv 2:30)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graftiefusteringzooi :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korte samenvatting, uitgebreidere versie komt misschien nog wel:
Geluid in de raw was over het algemeen niet geweldig, platenkeuze van de artiesten daar was prima (afgezien van het hoge aantal dubbel gedraaide platen).

Clock Kid opperbaas. Wát een geweldig mixwerk en wat een heerlijke platenkeuze :worship:
Mark EG die 5 Thera-platen achter elkaar draaide en verder fucking veel platen voor de 2e keee draaide. Leuk om naar te kijken die act, mixwerk was ook prima maar die dubbele platen konden echt niet.
Rest was prima!

Trouwens, het geluid op de main: teeeeering wat lekker! Dozer draaide op het einde van zijn set nog onder andere Formula, Who Wants This en Scary Noises.....genieten!

Was een heel vet feest! Bbq vooraf was ook erg leuk met Bas/ Jurrien/ Dominic/ Peter/ Janus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje, setjes die er boven uit staken waren Deetox vs Phrantic en Wavolizer :worship:

+ Geluid toch wel
+ Setjes
+ Bekenden

- Entree
- Toiletten bij de Hardcore
- Moeilijke accenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn leuk feestje :D

Titan was gewoon eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe waren de nieuwe tracks van TOA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top feest, veel mee r dan voorheen gedacht! :thumbsup: en natuurlijk leuk weer wat nieuwe gezichten gezien! Thehardstyleholland, was jij die lange met allstars shirt??

Al met al een mooi feestje! Leuke plaatjes gehoord! Gecko live was erg vet zeg samen met avio helden vd dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 14:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geck-O LIVE, by far de set van de dag voor mij :loving:

Af en toe wel mooi om de gezichten van het volk op de main te zien, die wisten niet wat ze overkwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Hoe waren de nieuwe tracks van TOA?


Nice, begin was lekker traag en diep, kende maar weinig nummers. Album wordt wel geniaal denk ik.

Hoe vond Hardcoresjors TOA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Joykill schreef:
Hoe waren de nieuwe tracks van TOA?


Nice, begin was lekker traag en diep, kende maar weinig nummers. Album wordt wel geniaal denk ik.



Oké :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik hoop dat ik nu wel zo'n BOB-sleutelhanger krijg


:yay: :yay: :yay: Ik heb hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Chukkels schreef:
Ik hoop dat ik nu wel zo'n BOB-sleutelhanger krijg


:yay: :yay: :yay: Ik heb hem :D

Ik ook! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:50 
 

:thumbsup:


zooooooooooooo dan

heb wel ff goed laten zien hoe het moet onder TOA, ben gesloopt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
:thumbsup:


zooooooooooooo dan

heb wel ff goed laten zien hoe het moet onder TOA, ben gesloopt :lol:

Stoere man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:12 
 

Henk-Jan schreef:
kaboem schreef:
:thumbsup:


zooooooooooooo dan

heb wel ff goed laten zien hoe het moet onder TOA, ben gesloopt :lol:

Stoere man.


ben ik tog, daar voor deed ik het ook al op frenchkore tog
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zoo, erg geslaagd feestje gehad. Hoogtepunt voor mij was Geck-O Live, Trespassing :drool: . Verder ook heel wat leuke plaatjes voorbij horen komen zoals Pounding Senses en Who Wants This.

Geluid in de Raw tent stond wel aan de zachte kant vond ik. Als je 1 meter voor de tent stond, werd het geluid van de Raw al bijna overstemd door de Early Hardcore. Geluid bij de main was een stuk beter, vandaar dat ik daar ook meer stond dan vooraf gepland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Voor de liefhebbers: Tymon is omgedraaid met The Speedfreak (dus draait nu vanaf 4:30 ipv 2:30)

Aah dat verklaart een hoop, vond het al zo gruwelijk lomp gaan voor Tymon
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Korte samenvatting, uitgebreidere versie komt misschien nog wel:
Geluid in de raw was over het algemeen niet geweldig, platenkeuze van de artiesten daar was prima (afgezien van het hoge aantal dubbel gedraaide platen).

Clock Kid opperbaas. Wát een geweldig mixwerk en wat een heerlijke platenkeuze :worship:
Mark EG die 5 Thera-platen achter elkaar draaide en verder fucking veel platen voor de 2e keee draaide. Leuk om naar te kijken die act, mixwerk was ook prima maar die dubbele platen konden echt niet.
Rest was prima!

Trouwens, het geluid op de main: teeeeering wat lekker! Dozer draaide op het einde van zijn set nog onder andere Formula, Who Wants This en Scary Noises.....genieten!

Was een heel vet feest! Bbq vooraf was ook erg leuk met Bas/ Jurrien/ Dominic/ Peter/ Janus


Dit omvat ook mijn verhaal. Met de toevoeging dat Geck-o Live voor mij de set van de dag was. Zijn sound in combinatie met dat gruwelijke geluidssysteem was top! Toen hij Trespassing erin mixte volgde een geniaal geluksmomentje bij mij, Jurrien, Peter en Joris :P. Wel erg zonde dat ik na Geck-o onmundige spierpijn had en daardoor de daaropvolgende sets veel minder goed beleefde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

moest kiezen tussen clock kid en Geck-O , moeilijkste beslissing van m'n leven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
moest kiezen tussen clock kid en Geck-O , moeilijkste beslissing van m'n leven. :P

Half uur Clock Kid, Half uur Geck-O :P
Was idd wel zonde dat ze tegelijk stonden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:58 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
moest kiezen tussen clock kid en Geck-O , moeilijkste beslissing van m'n leven. :P

Moet zeggen dat ik van de keuze eerste half uur clock kid en daarna Geck-o geen spijt heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie weten niet wat jullie gemist hebben :lol:
Geck-O zal vast en zeker supervet zijn geweest, maar wat Clock Kid liet horen was niet menselijk. Het werd ook steeds gekker naarmate de set vorderde.
Vocals van platen teasen die hij vervolgens niet inmixt, en alles viel perfect samen. Timing/ beatmatching/ platenkeuze :worship: :worship: Ik denk dat dit de beste set is die ik ooit heb meegemaakt, weet niet zeker of het de leukste was maar ik heb wel ongeveer een uur lang kippenvel gehad.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten