Korte samenvatting, uitgebreidere versie komt misschien nog wel:
Geluid in de raw was over het algemeen niet geweldig, platenkeuze van de artiesten daar was prima (afgezien van het hoge aantal dubbel gedraaide platen).
Clock Kid opperbaas. Wát een geweldig mixwerk en wat een heerlijke platenkeuze
Mark EG die 5 Thera-platen achter elkaar draaide en verder fucking veel platen voor de 2e keee draaide. Leuk om naar te kijken die act, mixwerk was ook prima maar die dubbele platen konden echt niet.
Rest was prima!
Trouwens, het geluid op de main: teeeeering wat lekker! Dozer draaide op het einde van zijn set nog onder andere Formula, Who Wants This en Scary Noises.....genieten!
Was een heel vet feest! Bbq vooraf was ook erg leuk met Bas/ Jurrien/ Dominic/ Peter/ Janus