Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

kneiters veel zin in :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Licht is er iig genoeg, lijkt wel of die tent in de fik staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn ook boxen in iedere hoek van de tent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie doet er vanavond een Gangnam Style dansje met me mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wie doet er vanavond een Gangnam Style dansje met me mee? :P


Helemaal niemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:11 
 
Hardtraxxer

Goeie zin hierin, straks eerst paar biertjes doen in Zutphen en dan knappen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op deze pagina: mensen die niet weten waarom ik een filmpje plaats -.-

OT: ontzettend veel zin in, is alweer tijdje terug dat ik een feestje had (Dominator) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

time schedule for #groundzero has been changed; i DONT play from 06.00 till 07.00.. i play from: 00.00 till 01.00 c y'all there! -- The Prophet ツ (@djtheprophet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Op deze pagina: mensen die niet weten waarom ik een filmpje plaats -.-

Ik snap hem wel hoor, maar aangezien andere mensen al random filmpjes gingen plaatsen deed ik maar mee.
Mijn reactie met Gangnam Style was ook niet serieus, maar ik neem aan dat jij dat wel begrijpt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn al die aanpassingen, maar kunnen ze niet ff de nieuwe TT neerzetten? Ik denk dat Organ Donors dan van 23:00 tot 0:00 staat (Bass Chaserz dus maar tot 23:00), en Scope van 01:00 tot 02:15 dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pcies... want tonight heeft weliswaar andere vocals, maar het is slaat wel op de posts van Jurheinen en mij ;)

Ik had (even bijdeweg) The Preacher in mijn hoofd vanwege
Jurheinen schreef:
Vandaag is de dag :loving:


Dus leuk dat die er ook tussen staat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Fijn al die aanpassingen, maar kunnen ze niet ff de nieuwe TT neerzetten? Ik denk dat Organ Donors dan van 23:00 tot 0:00 staat (Bass Chaserz dus maar tot 23:00), en Scope van 01:00 tot 02:15 dan?


22:00 - 23:00 Bass Chaserz
23:00 - 00:00 Organ Donors
00:00 - 01:00 The Prophet
01:00 - 02:00 Scope DJ
02:00 - 03:30 Tuneboy
03:30 - 04:00 Geck-o LIVE
04:00 - 05:00 Avio
05:00 - 06:00 Digital Punk
06:00 - 07:00 Dozer

Heb ik doorgekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Op deze pagina: mensen die niet weten waarom ik een filmpje plaats -.-

Ik snap hem wel hoor, maar aangezien andere mensen al random filmpjes gingen plaatsen deed ik maar mee.
Mijn reactie met Gangnam Style was ook niet serieus, maar ik neem aan dat jij dat wel begrijpt :P

Jouwe bedoelde ik ook niet, want hoewel het erg grappig zou zijn, denk ik niet dat PSY een gastoptreden heeft xd Benieuwd trouwens wanneer de eerste bootleg ervan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen er wel een weddenschap van maken. Ik zeg dat Alusion of Tweekaz ermee aankomen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in :) De Organ Donors staan nu dus gelijk met Titan :corn: Misschien toch maar even een kiekje nemen bij de Organ Donors. Verder erg benieuwd naar TOA en Wavolizer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Begint toch echt te kriebelen hier, zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht!

Gaat heel gaaf worden, zo knus in het donker in de bossen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oppassen na afloop mensen: net als vorig jaar, drugscontroles na afloop. ^^

http://www.112oostgelderland.nl/2012/08 ... ound-zero/
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten