Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:07 
 

DjThera schreef:
A = Marked

First I was like :huh: but then i was like :lol:

(tenminste als dat ook echt een MarkT is xd )


Morgen gaan we je ff opzoeken met zen 3 ontzettend bedankt pieter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Present! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:24 
 
Hardtraxxer

Ik wil ook gaan, maar niemand van mijn vrienden wilt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

22:00 – 22:45 Lunatic & Miss Hysteria
23:00 – 23:30 TimeTwister Live
23:30 – 00:30 Tommyknocker
00:30 – 01:30 Manu Le Malin
01:30 – 02:00 Petrochemical
02:00 – 03:30 Promo/Tymon
03:30 – 04:00 Geck-O Live
04:00 - 05:00 Enzyme X vs Insane DJ Mafia
05:00 – 06:00 Tieum
06:00 - 07:00 Ik zie wel welke stage het aantrekkelijkst is.

Word mijn Tijdtafel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Juized
23:00 - 00:00: Titan MEETING / Dozer
00:00 - 01:00: Deetox & Phrantic
01:00 - 02:00: Scope DJ / Mark EG / Rondjes Rennen
02:00 - 02:30: Promo
02:30 - 03:00: Tymon
03:00 - 03:30: Clock Kid
03:30 - 04:30: TOA MEETING
04:30 - 05:00: Prefix & Density
05:00 - 06:00: Wavolizer MEETING
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
05:00 – 06:00 Tieum

Hier wil ik wel is een dansje met Dennis doen :P
Vlammen op Tieeuuuummmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd van wie we A Different Kind Of Therapy en The Battle kunnen verwachten :D
2 platen die ik echt live wil horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dozer
Hello partybangers, here is a little time table update for UDC Events , Ground Zero festival the night project tomorrow! my set time is moved to 6 till 7 on the hardstyle mainstage! so HELLYEAH i will closingdown the party folks!!! are you ready for some hard raw all harderstyles set from me??? you better be! see you all there tomorrow!

Niet The Prophet als afsluiter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merged schreef:
Dozer
Hello partybangers, here is a little time table update for UDC Events , Ground Zero festival the night project tomorrow! my set time is moved to 6 till 7 on the hardstyle mainstage! so HELLYEAH i will closingdown the party folks!!! are you ready for some hard raw all harderstyles set from me??? you better be! see you all there tomorrow!

Niet The Prophet als afsluiter :thumbsup:


Dan blijf ik misschien wel een uurtje langer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm leuke ontwikkeling, in Dozer heb ik net wat meer vertrouwen. Al zal het alsnog een flinke schakel terug zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
D-Nemacyst schreef:
05:00 – 06:00 Tieum

Hier wil ik wel is een dansje met Dennis doen :P
Vlammen op Tieeuuuummmm


Gaat helemaal goedkomen, Tieum die vlamt alles af!

En dat verandert mijn timetable.
Ik ga lekker bij Dozer afsluiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

Positief Dozer als afsluiter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou remuxxen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik wou remuxxen :(


Hahaha :aww:

Nu kun je 2Dangerouzzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dozer als afsluiter :thumbsup: Gozer komt nog wel eens onverwachts lekker uit de hoek met platen als Delete - Formula.

Wel jammer dat ik nu weer een uurtje later kan slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dozer als afsluiter :thumbsup:

Heel blij mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer :( zie The Prophet liever afsluiten met z'n jarenlange ervaring en heerlijke mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb een gratis kaartje over voor iemand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik heb een gratis kaartje over voor iemand :)

Had net bij de andere ook gereageerd :P
jRn heeft volgens mij wel interesse, heb hem op FB al een bericht gestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Had net mijn maat aan de telefoon wie stage loopt bij UDC.. Marked is dus gewoon een gigantische spelfout geweest en moest dus Market zijn :P ... Verder ben ik erg blij met het feit dat Dozer afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Huh wat hoezo snaptniet.... Dozer sluit dus af? Dan blijf ik dus zeker tot 7 uur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Had net mijn maat aan de telefoon wie stage loopt bij UDC.. Marked is dus gewoon een gigantische spelfout geweest en moest dus Market zijn :P ... Verder ben ik erg blij met het feit dat Dozer afsluit


Daar ging iedereen ook al wel van uit denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag is de dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THIS IS THE DAY! :yay:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten