Hoezo dit? Naar de feesten waar ik ben geweest kon ik vaker TOA aanschouwen dan Geck-o live.wrote:Kans krijg je nog vaak zat. TOA krijg jij als HSer niet vaak de kans voor. Maar goed, jouw keus hewrote:Probleem is dus dat ik Geck-O dus nog nooit live heb mogen aanschouwen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
-
K
toa is me veel te mainstream, wie gaat er mee naar de early?
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wat een vette tracks die steffnov hier geplant heeft. Halfuur Industrial bij Thera op decibel was ook gruwelijk,
Flux capacitor
Zit de Industrial ver van de Main? Wil namelijk wel graag naar geck-o om vervolgens het laatste halfuur TOA nog mee te pakken.
Flux capacitor
Zit de Industrial ver van de Main? Wil namelijk wel graag naar geck-o om vervolgens het laatste halfuur TOA nog mee te pakken.
@ de TOA reacties
No problemo, doe ik het voor
en natuurlijk gaan ze echt niet alleen eigen tracks draaien, verwacht sowieso nog tracks van oa Mindstries en Angel, en wie weet waar ze ons mee verrassen. Goed, het blijft samen met Ophidian mijn favo act dus ik ben er zeker te vinden, the choice is yours 
No problemo, doe ik het voor
Als het ongeveer dezelfde indeling is als vorig jaar niet echt, toen zat bijna elke stage op een paar minuten lopen afstandwrote:Wat een vette tracks die steffnov hier geplant heeft. Halfuur Industrial bij Thera op decibel was ook gruwelijk,
Flux capacitor![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
sta voornamelijk bij de RAW.. Titan, Deetox Ft. Phrantic, Mark EG, Prefix & Density & Wavolizer.
Geck-o live wou ik ook graag heen en Tymon live ook! vorig jaar ook een fout gemaakt door naar andere stages te gaan want dit jaar dus niet.. heb een strakke planning
Geck-o live wou ik ook graag heen en Tymon live ook! vorig jaar ook een fout gemaakt door naar andere stages te gaan want dit jaar dus niet.. heb een strakke planning
Waarschuwing voor mensen die nog geen kaartje hebben, we zijn bijna uitverkocht!
De indeling ziet er wel goed uit. Zo te zien is de Raw in een tent en staat ie dicht bij de toiletten.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
![Ground Zero Festival 2012 - Night Project [01-09-2012, Area Bussloo]](http://i49.tinypic.com/1531bb6.jpg)
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Dat wordt mooi in de rechterhoek vertoeven 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Niet ongunstig nee 
't Wordt wel koud morgennacht
10 a 11 graden max
Dansen.wrote:'t Wordt wel koud morgennacht10 a 11 graden max
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Staat toch vol met volk bij de raw, alleen hopen dat het niet gaat regenen, want dan wordt het niet normaal druk in die tent.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Dat dus, warm krijg je het toch welwrote:Dansen.wrote:'t Wordt wel koud morgennacht10 a 11 graden max
Er zijn wel heel veel Food kraampjes tussen de raw en de early. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Zie je het zelf nou niet?wrote:?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Oh op die manier :')
A = Marked
First I was like
but then i was like
(tenminste als dat ook echt een MarkT is
)
First I was like
(tenminste als dat ook echt een MarkT is
Bedankt aan de meneer hierboven.
Ook aanwezig
Ook aanwezig
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Nee, is gewoon een markering 
Markeg denk ikwrote:A = Marked
First I was likebut then i was like
![]()
(tenminste als dat ook echt een MarkT is)