Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Firetrap schreef:
Probleem is dus dat ik Geck-O dus nog nooit live heb mogen aanschouwen :P

Kans krijg je nog vaak zat. TOA krijg jij als HSer niet vaak de kans voor. Maar goed, jouw keus he ;)

Hoezo dit? Naar de feesten waar ik ben geweest kon ik vaker TOA aanschouwen dan Geck-o live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 00:37 
 

toa is me veel te mainstream, wie gaat er mee naar de early?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 01:13 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vette tracks die steffnov hier geplant heeft. Halfuur Industrial bij Thera op decibel was ook gruwelijk,
Flux capacitor :worship:
Zit de Industrial ver van de Main? Wil namelijk wel graag naar geck-o om vervolgens het laatste halfuur TOA nog mee te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 05:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ de TOA reacties
No problemo, doe ik het voor ;) en natuurlijk gaan ze echt niet alleen eigen tracks draaien, verwacht sowieso nog tracks van oa Mindstries en Angel, en wie weet waar ze ons mee verrassen. Goed, het blijft samen met Ophidian mijn favo act dus ik ben er zeker te vinden, the choice is yours ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Wat een vette tracks die steffnov hier geplant heeft. Halfuur Industrial bij Thera op decibel was ook gruwelijk,
Flux capacitor :worship:
Zit de Industrial ver van de Main? Wil namelijk wel graag naar geck-o om vervolgens het laatste halfuur TOA nog mee te pakken.


Als het ongeveer dezelfde indeling is als vorig jaar niet echt, toen zat bijna elke stage op een paar minuten lopen afstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

sta voornamelijk bij de RAW.. Titan, Deetox Ft. Phrantic, Mark EG, Prefix & Density & Wavolizer.
Geck-o live wou ik ook graag heen en Tymon live ook! vorig jaar ook een fout gemaakt door naar andere stages te gaan want dit jaar dus niet.. heb een strakke planning :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschuwing voor mensen die nog geen kaartje hebben, we zijn bijna uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De indeling ziet er wel goed uit. Zo te zien is de Raw in een tent en staat ie dicht bij de toiletten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wordt mooi in de rechterhoek vertoeven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Niet ongunstig nee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't Wordt wel koud morgennacht :P 10 a 11 graden max
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
't Wordt wel koud morgennacht :P 10 a 11 graden max

Dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Staat toch vol met volk bij de raw, alleen hopen dat het niet gaat regenen, want dan wordt het niet normaal druk in die tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
't Wordt wel koud morgennacht :P 10 a 11 graden max

Dansen.

Dat dus, warm krijg je het toch wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn wel heel veel Food kraampjes tussen de raw en de early. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
?

Zie je het zelf nou niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Oh op die manier :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

A = Marked

First I was like :huh: but then i was like :lol:

(tenminste als dat ook echt een MarkT is xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bedankt aan de meneer hierboven.

Ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, is gewoon een markering :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
A = Marked

First I was like :huh: but then i was like :lol:

(tenminste als dat ook echt een MarkT is xd )

Markeg denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sigaretten. Moeilijk he Cigarettes
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten