Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zou een sitdown doen en gewoon de hele set niet meer overeind komen. ^^

Niet eens een heel gek idee :lol: met een HT groepje (wiedermal, who's in?) beginnen op een moment waarop het zou kunnen, en dan gewoon blijven zitten alsof het een bioscoopvoorstelling is. Benieuwd of we een paar mensen mee kunnen krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lyst schreef:
Ik zou een sitdown doen en gewoon de hele set niet meer overeind komen. ^^

Niet eens een heel gek idee :lol: met een HT groepje (wiedermal, who's in?) beginnen op een moment waarop het zou kunnen, en dan gewoon blijven zitten alsof het een bioscoopvoorstelling is. Benieuwd of we een paar mensen mee kunnen krijgen xd


Waarom zou je dat doen? Je valt volledig in het niet bij de massa die wel lopen te hossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Steffnov schreef:
Lyst schreef:
Ik zou een sitdown doen en gewoon de hele set niet meer overeind komen. ^^

Niet eens een heel gek idee :lol: met een HT groepje (wiedermal, who's in?) beginnen op een moment waarop het zou kunnen, en dan gewoon blijven zitten alsof het een bioscoopvoorstelling is. Benieuwd of we een paar mensen mee kunnen krijgen xd


Waarom zou je dat doen? Je valt volledig in het niet bij de massa die wel lopen te hossen.

Heb jij mainstages gezien dit jaar? Zit toch geen beweging in man...moet best kunnen. Denk dat we zo de halve stage aan hhet zitten kunnen krijgen.

Waar is toch de tijd gebleven dat men mij minder serieus nam...ik blijf tot 6:30 bij Hellfish rammen ffs
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou net zeggen, zou m'n tijd niet verneuken bij een kneusje terwijl ik ook ergens anders kan vlammen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
kneusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt een beetje van mijn energie niveau af... energie over: hardcore. Weinig energie: zitten met Steffnov ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hangt een beetje van mijn energie niveau af... energie over: hardcore. Weinig energie: zitten met Steffnov ;)

Na n uur Wavolizer klinkt zitten erg fijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeuwig zonde dat Geck-O en The Outside Agency samen vallen met Clock Kid en Prefix & Density. Blijf waarschijnlijk toch bij de raw staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
The Skribbler schreef:
Hangt een beetje van mijn energie niveau af... energie over: hardcore. Weinig energie: zitten met Steffnov ;)

Na n uur Wavolizer klinkt zitten erg fijn xd

Kom je er bij zitten dan, Pieter? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Eeuwig zonde dat Geck-O en The Outside Agency samen vallen met Clock Kid en Prefix & Density. Blijf waarschijnlijk toch bij de raw staan.


Inderdaad, dat zijn eigenlijk de enige moeilijke keuzes die dag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil sowieso Geck-O live zien... en TOA eigenlijk ook... maar het is wel een dilemma ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O zie je vaak genoeg :P Natuurlijk erg vet maar heb TOA nog nooit gezien dus de keuze is snel gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Probleem is dus dat ik Geck-O dus nog nooit live heb mogen aanschouwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Probleem is dus dat ik Geck-O dus nog nooit live heb mogen aanschouwen :P

Kans krijg je nog vaak zat. TOA krijg jij als HSer niet vaak de kans voor. Maar goed, jouw keus he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Firetrap schreef:
Probleem is dus dat ik Geck-O dus nog nooit live heb mogen aanschouwen :P

Kans krijg je nog vaak zat. TOA krijg jij als HSer niet vaak de kans voor. Maar goed, jouw keus he ;)


Ik ga morgen eens wat tracks van TOA beluisteren, mocht ik dat vet vinden dan ga ik die keuze wellicht nemen, of nog even snel TOA na Geck-o. Kan jij wat nummers noemen die jij het beste vindt van TOA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind als HS'er Perfect Organism, Headphone Wisdom en Primitive de vetste.

Moet ik er wel even bij vermelden dat ik niet hun hele discografie ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja je moet er wel van houden, raad je toch aan om zeker een kijkje te nemen :thumbsup: Vind zelf Headphone Wisdom het dikst. Verder zijn Primitive, The Insect Mind, Dissonant Poetry remixding, Pacifists & Perfect Organism ook erg dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Steffnov schreef:
Firetrap schreef:
Probleem is dus dat ik Geck-O dus nog nooit live heb mogen aanschouwen :P

Kans krijg je nog vaak zat. TOA krijg jij als HSer niet vaak de kans voor. Maar goed, jouw keus he ;)


Ik ga morgen eens wat tracks van TOA beluisteren, mocht ik dat vet vinden dan ga ik die keuze wellicht nemen, of nog even snel TOA na Geck-o. Kan jij wat nummers noemen die jij het beste vindt van TOA?


Pfffff...daar vraag je me iets onmogelijks xd lui produceren zo gevarieerd en op zo'n hoog niveau, dat ik met het noemen van een paar tracks, andere tekort doe. Maar goed, zal eens een paar sterke noemen:

Forsaken is Dead & Unnatural Selection - The Unconquerable Man (The Outside Agency Remix)
The Outside Agency - Headphone Wisdom
The Outside Agency & Ruffneck - Waste of Humanity
The Outside Agency & Tapage - Industrial Cooking Spray
The Outside Agency - Primitive
Mindustries - Facerocker (The Immobilizers VIP)[Immobilizers = TOA & Mindustries]
Dr. Strange Ft. Satronica - The Land Runs Red (The Outside Agency Remix)
Sinister Souls & The Outside Agency - Perfect Organism (helaas een mixcut, nog niet uit)
The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind
The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists
The Outside Agency - The Machinery of Death (Parts 1, 2 & 3)
The Outside Agency - Cross
The Outside Agency & Current Value - They Are Human

En dan zijn er nog zoveel meer...en dan noem ik niet eens hun Eye-D en Hidden tracks xd Thuis doet het trouwens geen eer aan hoe vet dit live klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Shocktower, The Next Storyteller, Machine Slavery, The Spooks, Clockwork Paralysis. Zooooooveel vette nummers.

Denk dat liefhebbers van echt rauwe hardstyle weinig moeite met TOA zullen hebben omdat ze een groot aanbod tracks hebben met laag tempo en cleane kicks. Dus niet dat overdreven overstuurde waar je vaak gelijk aan denkt bij hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vond ik juist het vette van hun Eye-D en Hidden act op TQ. Lekker schone, pure kicks op een hoog tempo. Tenminste, op het laatst draaiden ze een paar TOA tracks op een hoog tempo. Vind dat eigenlijk vetter dan laag tempo.

Inderdaad heel anders dan die hoge distortion van hardcore, 't is veel vetter dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Geck-O zie je vaak genoeg :P Natuurlijk erg vet maar heb TOA nog nooit gezien dus de keuze is snel gemaakt.

Ik zie TOA al vaak zat, binnenkort ook alweer op r_AW. Eigenlijk vind ik Geck-o ook gewoon vetter. Smaak :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Mr Lellebel schreef:
Geck-O zie je vaak genoeg :P Natuurlijk erg vet maar heb TOA nog nooit gezien dus de keuze is snel gemaakt.

Ik zie TOA al vaak zat, binnenkort ook alweer op r_AW. Eigenlijk vind ik Geck-o ook gewoon vetter. Smaak :$

Haha :kiss2: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
[/quote]

Thanks man! Nice om op deze manier een beetje wegwijs te worden. Heb even snel geskipped door de tracks. Primitive, Insect Mind en Perfect Organism vind ik erg vet. Ik ervaar het nu wel nog niet echt als thuisluistermuziek, maar ben er zeker van dat dit live gruwelijk is, zeker bij GZ in het donker. Wellicht ga ik het proberen :) en anders een keer avondje naar r_aw.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten