Wegens zijn ziekte..wrote:Waarom kun je er niet naar toe als het 's nachts is?wrote:Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
wrote: 06:00 - 06:05 - The Prophet
a la Qlimax 2011 misschienwrote:The Prophet afsluiter![]()
![]()
Misschien? Ik ga er zelfs van uit, hij doet al een tijdje niets anders. Ik twijfel zelf nog tussen er niet staan, of vooraan staan en hem uitlachen. Wie doet mee?wrote:a la Qlimax 2011 misschienwrote:The Prophet afsluiter![]()
![]()
Waarschijnlijk lekker om 6 uur naar huis, word een veels te grote anticlimax na Wavo..wrote:Misschien? Ik ga er zelfs van uit, hij doet al een tijdje niets anders. Ik twijfel zelf nog tussen er niet staan, of vooraan staan en hem uitlachen. Wie doet mee?wrote:a la Qlimax 2011 misschienwrote:The Prophet afsluiter![]()
![]()
Ik ga om 6 uur nog ff naar Mr Madness
Mijn bus rijdt volgens mij pas om 8 uur aan, dus moet daarna nog ff een uurtje zien te doden 
Na Wavo pak ik sowieso nog het 2e half uurtje Hellfish. Daarna...tja.
Daarna lekker snel richting de auto om voor de drukte weg te zijn, waardoor ik om half 8 lekker in mijn bedje ligwrote:Na Wavo pak ik sowieso nog het 2e half uurtje Hellfish. Daarna...tja.
Kun jij niet na Wavolizer ons nog een uurtje vermaken?wrote:Ben dr ook bij en dan ff op en neer naar Takens
Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Normaal doen, wij gaan naar the prophetwrote:Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.
wrote:Normaal doen, wij gaan naar the prophetwrote:Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Loudness-stylewrote:wrote:Normaal doen, wij gaan naar the prophetwrote:Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.Alleen als ik het heel gezellig gehad heb met je!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Potverdikkie, wat kijk ik uit naar Deetox & Phrantic zeg 
Doe eens normaal man kalf.wrote:Normaal doen, wij gaan naar the prophetwrote:Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.
wrote:Normaal doen, wij gaan naar the prophet
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
heel volwassen ookwrote:Misschien? Ik ga er zelfs van uit, hij doet al een tijdje niets anders. Ik twijfel zelf nog tussen er niet staan, of vooraan staan en hem uitlachen. Wie doet mee?wrote:a la Qlimax 2011 misschienwrote:The Prophet afsluiter![]()
![]()
-
K
Hij durft niet alleen
Als hij dat wat er uit zijn studio komt muziek mag noemen, mag ik dat volwassen noemenwrote:heel volwassen ook
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Je hebt ook de keuze om het niet te luisteren, ben je meteen van al je stress en haatgevoelens af. Zelf zou ik niet een duur festival kaartje kopen om vervolgens een dj uit te gaan lachen, maargoed ieder zijn/haar ding natuurlijk.wrote:Als hij dat wat er uit zijn studio komt muziek mag noemen, mag ik dat volwassen noemenwrote:heel volwassen ook
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik ga liever een uur remuxxen dan eerder naar huis toe.wrote:Doe eens normaal man kalf.
Ach, gelukkig ga ik gratis en heb ik daarvoor al 8 vette uurtjes achter de rug, dus een beetje luchtige ontspanning is dan ook niet erg, of welwrote:Je hebt ook de keuze om het niet te luisteren, ben je meteen van al je stress en haatgevoelens af. Zelf zou ik niet een duur festival kaartje kopen om vervolgens een dj uit te gaan lachen, maargoed ieder zijn/haar ding natuurlijk.wrote:Als hij dat wat er uit zijn studio komt muziek mag noemen, mag ik dat volwassen noemenwrote:heel volwassen ook