Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Lyst schreef:
Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt :thumbdown:

Waarom kun je er niet naar toe als het 's nachts is?


Wegens zijn ziekte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
06:00 - 06:05 - The Prophet

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet afsluiter :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Prophet afsluiter :lol: :lol: :lol:

a la Qlimax 2011 misschien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
urbandesigner schreef:
The Prophet afsluiter :lol: :lol: :lol:

a la Qlimax 2011 misschien >.<

Misschien? Ik ga er zelfs van uit, hij doet al een tijdje niets anders. Ik twijfel zelf nog tussen er niet staan, of vooraan staan en hem uitlachen. Wie doet mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
b-ram schreef:
urbandesigner schreef:
The Prophet afsluiter :lol: :lol: :lol:

a la Qlimax 2011 misschien >.<

Misschien? Ik ga er zelfs van uit, hij doet al een tijdje niets anders. Ik twijfel zelf nog tussen er niet staan, of vooraan staan en hem uitlachen. Wie doet mee?


Waarschijnlijk lekker om 6 uur naar huis, word een veels te grote anticlimax na Wavo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga om 6 uur nog ff naar Mr Madness :D Mijn bus rijdt volgens mij pas om 8 uur aan, dus moet daarna nog ff een uurtje zien te doden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Wavo pak ik sowieso nog het 2e half uurtje Hellfish. Daarna...tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Na Wavo pak ik sowieso nog het 2e half uurtje Hellfish. Daarna...tja.

Daarna lekker snel richting de auto om voor de drukte weg te zijn, waardoor ik om half 8 lekker in mijn bedje lig ^^

DjThera schreef:
Ben dr ook bij en dan ff op en neer naar Takens ;)

Kun jij niet na Wavolizer ons nog een uurtje vermaken? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.

Normaal doen, wij gaan naar the prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.

Normaal doen, wij gaan naar the prophet

:loving: Alleen als ik het heel gezellig gehad heb met je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.

Normaal doen, wij gaan naar the prophet

:loving: Alleen als ik het heel gezellig gehad heb met je!

Loudness-style :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Potverdikkie, wat kijk ik uit naar Deetox & Phrantic zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Mijn eerste trein gaat om 3 voor 7 sochtends. Dus dan kan ik om 6 uur mooi op m'n gemakje terug naar het station gaan, er draait dan toch niks boeiends meer.

Normaal doen, wij gaan naar the prophet

Doe eens normaal man kalf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Normaal doen, wij gaan naar the prophet


:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doe eens lief tegen elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet, sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
b-ram schreef:
urbandesigner schreef:
The Prophet afsluiter :lol: :lol: :lol:

a la Qlimax 2011 misschien >.<

Misschien? Ik ga er zelfs van uit, hij doet al een tijdje niets anders. Ik twijfel zelf nog tussen er niet staan, of vooraan staan en hem uitlachen. Wie doet mee?


heel volwassen ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:20 
 

Hij durft niet alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
heel volwassen ook


Als hij dat wat er uit zijn studio komt muziek mag noemen, mag ik dat volwassen noemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Millard Fillmore schreef:
heel volwassen ook


Als hij dat wat er uit zijn studio komt muziek mag noemen, mag ik dat volwassen noemen :thumbup:


Je hebt ook de keuze om het niet te luisteren, ben je meteen van al je stress en haatgevoelens af. Zelf zou ik niet een duur festival kaartje kopen om vervolgens een dj uit te gaan lachen, maargoed ieder zijn/haar ding natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Doe eens normaal man kalf.

Ik ga liever een uur remuxxen dan eerder naar huis toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Steffnov schreef:
Millard Fillmore schreef:
heel volwassen ook


Als hij dat wat er uit zijn studio komt muziek mag noemen, mag ik dat volwassen noemen :thumbup:


Je hebt ook de keuze om het niet te luisteren, ben je meteen van al je stress en haatgevoelens af. Zelf zou ik niet een duur festival kaartje kopen om vervolgens een dj uit te gaan lachen, maargoed ieder zijn/haar ding natuurlijk.

Ach, gelukkig ga ik gratis en heb ik daarvoor al 8 vette uurtjes achter de rug, dus een beetje luchtige ontspanning is dan ook niet erg, of wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou een sitdown doen en gewoon de hele set niet meer overeind komen. ^^
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten