Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is overleggen of ik iemand mee krijg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier nu al zin in gewoon, wordt ook weer mijn eerste feest na Defqon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

1e feestje na Dreamfields pour moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst nog Qontinent en Decibel maar hier stiekum toch meer zin in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
1e feestje na Dreamfields pour moi

Met wie ga jij?

OT: Ik hoop zo dat Wavolizer veel van zijn eigen producties gaat draaien, die platen hoor je nooit/nergens :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
1e feestje na Dreamfields pour moi

Pour moi aussi :) Begin er nu toch ook wel heel veel zin in te krijgen, hoop alleen dat Wavolizer niet veel van z'n eigen producties draait hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
1e feestje na Dreamfields pour moi

Met wie ga jij?

OT: Ik hoop zo dat Wavolizer veel van zijn eigen producties gaat draaien, die platen hoor je nooit/nergens :(


Vroeg Peter ook al gisternacht :P in principe ga ik met Peter rijden, dat hij me ophaalt. En als Guido/Len nog gaan, dan gaan die gewoon mee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
1e feestje na Dreamfields pour moi

Met wie ga jij?

OT: Ik hoop zo dat Wavolizer veel van zijn eigen producties gaat draaien, die platen hoor je nooit/nergens :(


Vroeg Peter ook al gisternacht :P in principe ga ik met Peter rijden, dat hij me ophaalt. En als Guido/Len nog gaan, dan gaan die gewoon mee :).


We kijken wel gewoon met hoeveel we totaal zijn ;) Komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Is overleggen of ik iemand mee krijg


Als je alleen moet ga je ook wel mag ik hopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

1 of 2 dagen van te voren maar eens even zien Peter en Bas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa idd, tijd zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:18 
 
Hardtraxxer

Ook mijn kaartje binnen.. Mark EG en Wavolizer toch wel de artiesten waar ik na uit kijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 02:15 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Echt heel veel zin in!


ik ook word beste feesje van jaar denk ik!! :woot: :yay: !

Wavolizer en Mark EG :drool: :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme zeg, na die TC-aftermovies op Decibel heb ik me hier toch een partij zin in :loving: zo jammer alleen dat er een schoolweek tussen zit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:21 
 

Ik baal dat ik niet kan gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Verdomme zeg, na die TC-aftermovies op Decibel heb ik me hier toch een partij zin in :loving: zo jammer alleen dat er een schoolweek tussen zit :sick:

Zaterdag wordt episch! Van tevoren wordt ook gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat helemaal goedkomen ja :D de BBQ kan hier wellicht ook nog wel aan om een goed bodempje te leggen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God wat heb ik hier zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
God wat heb ik hier zin in!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:37 
 

Ik wil TOA EN HELLFISH! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 06:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Haha sjors, wist niet dat jij ook ging. Nu ga ik sowieso op zoek naar jou

& Nice H-J :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in Tymon, TOA en Wavolizer :cool:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten