Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:45 
 
Hardtraxx Elite

Raakt dit binnen nu en 1 maand uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Raakt dit binnen nu en 1 maand uitverkocht?

De tijd zal het leren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, gaat mooi feestje worden! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Raakt dit binnen nu en 1 maand uitverkocht?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ticket binnen :cool:


Nice! Lekker hartjes maken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Ticket binnen :cool:


Nice! Lekker hartjes maken (L)

Pff, nee. Hoe kom je daar nu weer bij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Ticket binnen :cool:


Nice! Lekker hartjes maken (L)

Pff, nee. Hoe kom je daar nu weer bij :/


Anticlimax :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier dus gewoon nu al zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Ticket binnen :cool:


Nice! Lekker hartjes maken (L)

Pff, nee. Hoe kom je daar nu weer bij :/

Oke, dan gaan we wel lekker VDK. Wat jij wil jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Heb hier dus gewoon nu al zin in :)

Ik ook! :D Iedere keer dat ik die teaser filmpjes en de line-up bekijk. :drool: Volgens mij wordt dit echt een geniaal feest, ook omdat het weer 's nachts is. Maar eerst The Qontinent nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als ik op dominator door dat donker pad liep met die rook krijg ik zo'n gevoel dat ik op ground zero was. Ben er zelf nog nooit geweest maar mij lijkt het echt een vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
als ik op dominator door dat donker pad liep met die rook krijg ik zo'n gevoel dat ik op ground zero was. Ben er zelf nog nooit geweest maar mij lijkt het echt een vet feest!

Ik krijg liep ook een donker pad gevoel.

p.s: kaartje binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

GZ of Qbaas, GZ of Qbaas, GZ of Qbaas .......






BEIDDDEEEEEN!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:17 
 
Hardtraxxer

bn hier nog nooit geweest.. en ht wordt tog Qbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! :D Kaartjes net besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

yeah kaartje binnen!! mij voorkeur gaat uit naar groundzero verplaats q-base vanwege line up en wil groundzero graag snachts mee maken! zin in!! :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay Tommie, ik ben er ook bij :D Gaan we bij iemand Boy's Interface aanvragen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 20:10 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Yay Tommie, ik ben er ook bij :D Gaan we bij iemand Boy's Interface aanvragen? :lol:


JA zeker! :$ :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hier echt heel vin zin, nu is het alleen nog afwachten of ik er als een baas ga rondlopen met een backstagebandje of gewoon als een kneus zonder bandje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik heb hier echt heel vin zin, nu is het alleen nog afwachten of ik er als een kneus ga rondlopen met een backstagebandje of gewoon als een baas zonder bandje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Peter! Vraagje, met hoeveel ga jij? Jij en Davey? Want ik en Dominic gaan ook met zijn 2en. Misschien dat we dan met 1 auto kunnen gaan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Peter! Vraagje, met hoeveel ga jij? Jij en Davey? Want ik en Dominic gaan ook met zijn 2en. Misschien dat we dan met 1 auto kunnen gaan? ^^

Ligt een beetje aan school, maar ik denk dat ik wel ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik gok dat we met z'n tweeen zijn toch Davey? .. als davey niet kan ga ik wel met jullie mee of jullie met mij ;) .

EDIT: Als davey wel kan en gaat dan ook :P Maar als er meer mensen gaan dan niet ;)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten