Ik ben hoe dan ook aanwezig ook al moet ik alleen gaan 
Meet je ons,daar toch?wrote:Ik ben hoe dan ook aanwezig ook al moet ik alleen gaan
Ik kan gewoon heerlijk op de fiets
Meet je ons,daar toch?wrote:Ik ben hoe dan ook aanwezig ook al moet ik alleen gaan
Ja, en de controle is streng.wrote:Is dit feest 16+?
wrote:wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?
Hier moest ik heel hard lachen. danku.wrote:wrote:wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?
er is een legende, dat er iemand zoveel pillen heeft gegeten op GZ en dood is gegaan en nu elke GZ terug komt.
post dit onder 5 topics en je hoeft je nergens zonder over te maken. doe je het niet zal je een overdosis aan pillen krijgen bij de ingang
spooky hoor
wrote:wrote:wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?
er is een legende, dat er iemand zoveel pillen heeft gegeten op GZ en dood is gegaan en nu elke GZ terug komt.
post dit onder 5 topics en je hoeft je nergens zonder over te maken. doe je het niet zal je een overdosis aan pillen krijgen bij de ingang
spooky hoor
dan blijven ze toch bij de mainstagewrote:HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.
Het is dus echt zo. Vet-te. Shit.
Oke, even kalm. Mijn vriendjes zijn Scantraxx-matties dus die krijg ik hier toch nooit heen.
Moet een poging doen. Zal een poging doen.
Laten we samen gaan, niemand van mijn vriendengroep gaat hier ook heenwrote:HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.
Oke, even kalm. Mijn vriendjes zijn Scantraxx-matties dus die krijg ik hier toch nooit heen.
wrote:wrote:wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?
spooky hoor
een kameraad van mij zei omdat het nu weer snacht's was het daarom 18+ was. en het zou in een krant gestaan moeten hebben. alleen nu vraag ik het me af welke :?wrote:Waar heb je gehoord dat het van 16 naar 18 ging? De leeftijdsgrens wordt niet zomaar opeens omgegooid hoor
![Ground Zero Festival 2012 - Night Project [01-09-2012, Area Bussloo]](http://i45.tinypic.com/ixxnx3.png)
Voor mij een serieuze optie, kunnen we het wel eens over hebben.wrote:Laten we samen gaan, niemand van mijn vriendengroep gaat hier ook heenwrote:HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.