Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben hoe dan ook aanwezig ook al moet ik alleen gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Ik ben hoe dan ook aanwezig ook al moet ik alleen gaan :)

Meet je ons,daar toch? :P
Ik kan gewoon heerlijk op de fiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:19 
 
Hardtraxxer

Is dit feest 16+? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jarno schreef:
Is dit feest 16+? :$

Ja, en de controle is streng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:24 
 
Hardtraxxer

hoezo dan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De controle is streng ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 18:01 
 

Jarno schreef:
wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?



er is een legende, dat er iemand zoveel pillen heeft gegeten op GZ en dood is gegaan en nu elke GZ terug komt.
post dit onder 5 topics en je hoeft je nergens zonder over te maken. doe je het niet zal je een overdosis aan pillen krijgen bij de ingang


spooky hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 18:04 
 
Artiest

kaboem schreef:
Jarno schreef:
wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?



er is een legende, dat er iemand zoveel pillen heeft gegeten op GZ en dood is gegaan en nu elke GZ terug komt.
post dit onder 5 topics en je hoeft je nergens zonder over te maken. doe je het niet zal je een overdosis aan pillen krijgen bij de ingang


spooky hoor


Hier moest ik heel hard lachen. danku. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Jarno schreef:
wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?



er is een legende, dat er iemand zoveel pillen heeft gegeten op GZ en dood is gegaan en nu elke GZ terug komt.
post dit onder 5 topics en je hoeft je nergens zonder over te maken. doe je het niet zal je een overdosis aan pillen krijgen bij de ingang


spooky hoor


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zit nog steeds te twijfelen of ik hier heen ga. Kunnen Mark EG en Wavolizer niet nog even snel voor een ander festival (wat wel overdag is) geboekt worden, scheelt mij een paar keer flauwvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:26 
 
Hardtraxxer

Even serieus, wat is er strenger aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

valt wel mee hoe streng het vorig jaar was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.
Het is dus echt zo. Vet-te. Shit.

Oke, even kalm. Mijn vriendjes zijn Scantraxx-matties dus die krijg ik hier toch nooit heen.
Moet een poging doen. Zal een poging doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Was het vorig jaar ook al hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.
Het is dus echt zo. Vet-te. Shit.

Oke, even kalm. Mijn vriendjes zijn Scantraxx-matties dus die krijg ik hier toch nooit heen.
Moet een poging doen. Zal een poging doen.


dan blijven ze toch bij de mainstage ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.
Het is dus echt zo. Vet-te. Shit.

Oke, even kalm. Mijn vriendjes zijn Scantraxx-matties dus die krijg ik hier toch nooit heen.
Moet een poging doen. Zal een poging doen.


Laten we samen gaan, niemand van mijn vriendengroep gaat hier ook heen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Jarno schreef:
wat is er strenger aan dan tegenover andere feesten?



er is een legende, dat er iemand zoveel pillen heeft gegeten op GZ en dood is gegaan en nu elke GZ terug komt.
post dit onder 5 topics en je hoeft je nergens zonder over te maken. doe je het niet zal je een overdosis aan pillen krijgen bij de ingang


spooky hoor

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:38 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb de kaarten wel thuis liggen maar ik hoor nu verschillende verhalen dat het nu ineens 18+ is geworden terwijl op partyflock 16 staat
dus ik weet nu niet of ik me kaarten beter kan verkopen :?
of toch gewoon gaan ?
aan me uitstraling kan het niet liggen ik word altijd 18 of ouder geschat maar het is nu toch wel een twijfel geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...anders kijk je gewoon ff op de site van GZ zelf, vrind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heb je gehoord dat het van 16 naar 18 ging? De leeftijdsgrens wordt niet zomaar opeens omgegooid hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 15:44 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Waar heb je gehoord dat het van 16 naar 18 ging? De leeftijdsgrens wordt niet zomaar opeens omgegooid hoor ;)

een kameraad van mij zei omdat het nu weer snacht's was het daarom 18+ was. en het zou in een krant gestaan moeten hebben. alleen nu vraag ik het me af welke :?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stedendriehoek (Apeldoorn, Deventer & Zutphen) heeft een special gedaan, die heb ik zelf niet gezien. Maar de minimumleeftijd is gewoon 16, neem dat maar aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

16 jaar dus :)

Jolle schreef:
JVDM schreef:
HOLYFOCK. Dat dit 16+ is. Nooit, maar dan ook nooit gedacht.
Het is dus echt zo. Vet-te. Shit.

Oke, even kalm. Mijn vriendjes zijn Scantraxx-matties dus die krijg ik hier toch nooit heen.
Moet een poging doen. Zal een poging doen.


Laten we samen gaan, niemand van mijn vriendengroep gaat hier ook heen :cool:


Voor mij een serieuze optie, kunnen we het wel eens over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YESSSSSS ik heb mn kaartje :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten