Ze hebben het wel een flink stuk kleiner gemaakt zeg..
Industrial en Frenchcore/Terror bij elkaar in, Hardtechno en Hardtrance stage zijn beide verdwenen. Maar aan de andere kant, de hardtrance tent was vorig jaar ook wel hopeloos leeg, op sommige momenten stond je er met hooguit 10 man in ofzo en dat in zo'n enorme tent.
Ik zal er eens goed over nadenken, wil Wavolizer eigenlijk wel heel erg graag zien en Mark EG kwam vorig jaar met de set van het jaar. Verder zijn Geck-o live, Phrantic en Deetox ook zeker de moeite waard en kan ik me de rest van de tijd wel vermaken op wat artiesten als Clock Kid, Digital Punk, Titan, Prefix & Density. Aan de andere kant is het dit jaar wel 's nachts, en dat is echt een hel voor mij (flauwvallen, misselijk/kapot zijn etc.) en moet ik 1-2 weken ervan herstellen

Misschien dat er iets mogelijk is qua het aanpassen van mn bioritme ofzo, ik zal het eens goed moeten bekijken.