Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de mainstage weer Hardstyle is en niet zoals twee jaar geleden en de jaren ervoor. Ook de Hardtrance/Early Hardstyle area is geschrapt. Erg jammer allemaal en daarbij komt het feit dat het 's nachts is, dus ik ben niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze hebben het wel een flink stuk kleiner gemaakt zeg..
Industrial en Frenchcore/Terror bij elkaar in, Hardtechno en Hardtrance stage zijn beide verdwenen. Maar aan de andere kant, de hardtrance tent was vorig jaar ook wel hopeloos leeg, op sommige momenten stond je er met hooguit 10 man in ofzo en dat in zo'n enorme tent.

Ik zal er eens goed over nadenken, wil Wavolizer eigenlijk wel heel erg graag zien en Mark EG kwam vorig jaar met de set van het jaar. Verder zijn Geck-o live, Phrantic en Deetox ook zeker de moeite waard en kan ik me de rest van de tijd wel vermaken op wat artiesten als Clock Kid, Digital Punk, Titan, Prefix & Density. Aan de andere kant is het dit jaar wel 's nachts, en dat is echt een hel voor mij (flauwvallen, misselijk/kapot zijn etc.) en moet ik 1-2 weken ervan herstellen :/ Misschien dat er iets mogelijk is qua het aanpassen van mn bioritme ofzo, ik zal het eens goed moeten bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:05 
 

Pep lyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik wil nog niet dood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:42 
 

Van pep ga je niet dood joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Pep lyst


Aangestoken door dit virus? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:51 
 

El Mare schreef:
kaboem schreef:
Pep lyst


Aangestoken door dit virus? :lol:


Het was gewoon een tip
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Pep lyst

sinds wanneer ben jij een druggie? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:54 
 

El Mare lust er trouwens ook wel pep van. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
El Mare lust er trouwens ook wel pep van. :whistle:


Jij toch ook? :D
Mja, maar weer ontopic gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb trouwens m'n kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer, Mark EG en AVIO :worship: De enige die ontbreekt is Thera of The Machine :( Wel een zeer dikke lineup ff kijken of ik er weer bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartjes binnen, dus ben zeker van de partij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:32 
 
Hardtraxx Elite

Bass Chaserz is beter dan je denkt hoor, hun kennen heel goed draaien, en hun eigen nummer is echt super beest;) onderschat hun niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

kaartje gekregen voor me verjaardag dus ben zowiezo aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Bass Chaserz is beter dan je denkt hoor, hun kennen heel goed draaien, en hun eigen nummer is echt super beest;) onderschat hun niet


Kunnen goed draaien, maar hebben niet echt een eigen stijl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Bass Chaserz ook al hier? Ik snap niet waarom de organisatie dan niet kiest voor Phuture Noize of iets dergelijks..

Zijn de Bass Chaserz niet gewoon over het paard getild?
Eens kijken trouwens of ik hier naartoe kan, alleen voor Wafelijzer al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ook de Hardtrance/Early Hardstyle area is geschrapt.


Vanwege dat niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Definitief aanwezig dankzij een maat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de beginpost niet even aan worden gepast trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens partyflock is dit 16+, in dat geval er is een kans dat ik aanwezig ben. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond Radiospecial op Fresh FM, met sets van Chosen Few, Digital Punk en Clock Kid :)

Van 21.00 tot 23.00!

Ook nog speciale acties om tickets te winnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik hier bij aanwezig ben!
Heb er in ieder geval gruwelijk veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was sws al aanwezig, nu ook nog 2 tickets gewonnen, dat word een geweldig (goedkoop) feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broeder schreef:
Grote kans dat ik hier bij aanwezig ben!
Heb er in ieder geval gruwelijk veel zin in.

Markie! :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten