Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:46 

Donateur

wootum schreef:
b-ram schreef:
En door Digital Punk zelf heb ik gehoord. Ik stond toen alleen bij Donkey Rollers te beuken

Ahja tuurlijk. Stond toen zelf ook bij Donkey Rollers inderdaad.

Wie was jij dan, want moet jou vast wel hebben gezien of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:50 

Hardtraxx Crew

roberttt schreef:
wootum schreef:
b-ram schreef:
En door Digital Punk zelf heb ik gehoord. Ik stond toen alleen bij Donkey Rollers te beuken

Ahja tuurlijk. Stond toen zelf ook bij Donkey Rollers inderdaad.

Wie was jij dan, want moet jou vast wel hebben gezien of niet xd

Ehm, ik heb jou wel van afstandje keer zien lopen, maar verder heb ik je niet gezien. Heb eigelijk hele tijd bij Sainen gestaan, zwart shirtje aan. Verder moeilijk uit te leggen zo :P Heb wel al een keer tijdje met je gesproken (op Loudness), maar daar zal je wel niks meer van herinneren he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Backstab schreef:
For The Girls werd wel gedraaid door Zany in het eerste half uur ergens.

Godver, heb ik 'm gewoon 3x gemist dus? :P Intractable One Vs Phrantic, Digital Punk draaiden 'm ook had ik gehoord...
Wat lelijk zeg :P

Mijn verslag:
Dit wordt echt moeilijk te overtreffen als festival. Zo'n diversiteit aan harde muziek en zo'n vet publiek :D

12:30-13:00 Binnen/rondlopen
Kluisje gepakt, eten gehaald, muntjes gehaald (2,80?!? geef dan tenminste iets grotere bekers of doe water voor 1,5), beetje rondgekeken

13:00-13:15 Jowan
Wat oude fusion plaatjes waarvan ik de naam niet zo weet, en Raine - Dominating (heerlijk). Helaas maar een kwartiertje gezien. Was ook nog niet zo druk toen.

13:15-13:30 Deetox
Ook maar een kwartiertje van gezien. Draaide veel te veel platen waar het echt te vroeg voor was. Platen zoals Substream horen echt niet om 10 voor half 2 :P

13:30-14:20 Degos & Re-done
Veel eigen werk, een hoop tracks gehoord waarvan de kicks me wat tegenvielen, maar ook een hoop tracks die aardig ramden. Paste een stuk beter op dat tijdstip dan de tracks van Deetox, misschien omdat ik de D&R platen wat minder goed ken.

14:20-15:00 Peaky Pounder / Beholder & Balistic
Wou even bij de industrial gaan kijken en vind wel een paar tracks van PP vet, dus ging even kijken. Klonk allemaal wel lekker. Vind Industrial toch een hele interessante muzieksoort... vind het lage tempo heel fijn icm de hardheid van de platen, waar gewone hardcore eigenlijk te snel gaat voor mij. Ook een kijkje genomen bij Beholder & Balistic, die Punk From The Block, Give It Up en Throw a Diva Isaac Remix draaiden, waarbij ik van de laatste de intro en break wel fijn vind en de rest de hele track. Weer teruggegaan naar PP voor het einde van z'n set.

15:00-16:00 Rude Awakening
Heb eigenlijk al heel erg lang Rude Awakening willen zien draaien. Heb wel eens een industrial set van Promo gezien, en ben niet genoeg verdiept om te weten of er een groot verschil tussen zou zitten, maar goed. Vond het een ENORM vette set. Elke track knalde zo heerlijk door, met steeds een heerlijke opbouw en heerlijke patronen aan percussie in de tracks. En het mooie is dat het tempo helemaal niet zo hoog ligt, dus je kunt net als bij hardstyle zonder drugs een uur vrij hard losgaan zonder dat je bij de ehbo langs moet :P Ik kende welgeteld 1 nummer uit heel de set (Step Into The Light - klik voor preview), toen het net begon te regenen. Heerlijk vol gas op gegeven terwijl driekwart van de area schuil was gaan zoeken onder het overdekte gedeelte :D Was zeker 1 van de hoogtepunten van de dag. Rest van de set was ook erg dik, met 1 track waar een melodie in zat die erg vet werd verwerkt in de rest van de track. Zou alleen geen idee hebben hoe ik erachter moet komen welke track het is :/ Wil me echt gaan verdiepen in deze stijl :) Zou het ook iedereen aanraden die van de wat industrielere hardstyle houdt om Rude Awakening te checken :D

16:00-16:30 Intractable One vs Phrantic
Niet veel van gezien, maar wat ze draaiden was allemaal wel prima

16:30-17:30 Mark EG + eten
Begon met wat rustigere tracks, als je ze rustig kunt noemen. Rustig en hard tegelijk. Erg diepe kicks en toch aardig wat energie voor iets wat vrij rustig klinkt. Na wat lekkere tracks te hebben gehoord maar de maag wat gaan vullen. Toen we terugkwamen een paar Delete platen gehoord (voor het eerst), die me echt verrasten. Vind een paar Spoontech platen leuk, maar had eigenlijk wel het idee dat het allemaal wat overhyped was. Fout dus :P. Ook Done gehoord, wat voor mij het 2e hoogtepunt was. Die plaat is zo geniaal als je 'm kent, en met dat geluid op de Theracords stage ging gewoon alles kapot. Vond het erg mooi om te zien hoe degene die stilstonden keken naar degene die losgingen. Zij vonden het bij de Theracords stage wel een mooi gezicht denk ik, itt de blikken die je op een mainstage op Defqon of in een discotheek oid wel eens krijgt. Gelukkig was het aantal stilstaanden ook vrij laag.

17:30-18:00 Donkey Rollers
ALWEER slecht geluid. Erg zacht en dof en het kwam gewoon niet over. Heb ze ook al te vaak gezien met een soortgelijke tracklist. Kwam later Zany nog tegen en heb t m laten weten over het geluid, waar hij natuurlijk niks van af wist aangezien hij aan de andere kant van de booth staat. Hij vond het wel een belangrijk punt en ging er zeker naar kijken in de toekomst of er iets aan gedaan kon worden. Hopelijk gebeurt dat ook, want anders ga ik echt niet meer naar DR totdat ze met wat nieuwe knallers komen (dat gezegd, zal dat vast heel gauw zijn ;) )

18:00-18:30 Digital Punk
Wat leuke platen gehoord, verder niet veel over te zeggen. Welcome The Darkness klinkt bruut.

18:30-19:30 Eten / Chain Reaction / Miss Djax Vs Human Resource
Na een paar nummers waren we geloof ik al gaan eten om een goede bodem te leggen voor het geweld dat een uur later zou beginnen. Heb volgens mij niet zo heel veel van Chain Reaction gezien / gehoord, maar het klonk allemaal wel goed. We zijn nog 10 minuten Djax Vs HR gaan checken als voorbereiding op Awakefest over 2 weken, waar we best wat langer op Miss Djax zullen staan te knallen. Klonk allemaal wel goed iig :)

19:30-21:00 Thera Vs Geck-o
Set van de dag, punt. Geweldige opening en echt veel heerlijke platen gehoord. Had graag Root Down nog gehoord, maar goed... ik ga echt niet klagen over een set die het voor mekaar krijgt om 90 minuten lang non-stop te knallen.

21:00-22:00 Catatonic Overload
Wat kan ik zeggen, na Thera Vs Geck-o kom je natuurlijk een stuk minder goed over dan anders, maar toch heb ik echt genoten van deze set. Was goed hard beuken, en de afsluiting voor de hardcore was geweldig, Goddamn en Everything Changes. Vaak heb je bij tracks een bepaald moment (meestal live) vanaf wanneer je ze echt gaat waarderen. Voor mij was dit CO2 op GZ met de track Everything Changes. Het is echt 1 van de beste breaks allertijden, met een heerlijk diepe intro en een goed stevige climax.

22:00-22:30 Eten
Tatanka zuigt

22:30-23:00
Mandi was moe dus we hebben vanaf t strand naar de afsluiting gekeken. Begon erg sfeervol met een dikke dubstep remix van I'm Not Your Toy. Vond het ook mooi dat Doggystyle en Do The Happy Face nog langskwamen. Ben voor de laatste plaat nog ff t publiek in gelopen om nog 1x ff keihard los te gaan tussen een hoop lafaards :P Die breaks waren wel jammer, maar wat wil je bij een mainstage afsluiting. Ook jammer van geen vuurwerk, maar goed, zo geweldig vind ik vuurwerk ook weer niet.

Al met al vind ik Ground Zero gewoon het beste 'harder styles' festival wat er is. Vorig jaar was al fantastisch, maar dit overtrof het 100x. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, waar Theracords hopelijk weer een stage mag hosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:05 

Hardtraxx Crew

En ook gister merkte ik het weer. Thuis luister ik echt graag naar Showtek nummers, maar live erger ik me er echt aan. Niet aan de nummers, maar als dan net Donkey Rollers klaar zijn met draaien en je krijgt daarna nummers als Freak en Beats Of Life. Vind ik gewoon niet passen en hoef er dan ook niet bij aanwezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Heb eigenlijk alleen de eerste helft van het feest meegemaakt en daarna was ik zo misselijk dat ik niks kon doen welke pas na het nodige kotsen om 3 uur in de nacht over was. Lang heb ik bij de hardcore gestaam waar echt een hoog losgaansgehalte was. Was leuk met chukkels, squirrie en robert :D , jezus wat een goede sfeer was daar heb nu al zin in project :D

Ben benieuwd of ik nog op een filmpje sta want ik ging best lekker :D Herkansing voor mij op wish, want ik heb echt teveel moeten missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:23 

Hardtraxx Addict

Mooi feestje zo te zien :) Jammer dat ik het gemist heb... Stond in de nacht bij Don Diablo te dansen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:37 

Hardtraxx Elite

Nog een minpuntje waren de mc's, echt wat een drama :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:50 

Hardtraxx Veteran

Haha die Jack van Gelder tool! Geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 18:12 

Aan het typen...

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een beetje een debiel zo. Je kan ook overdrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Helemaal mee eens. Vind het er een beetje zielig uitzien eerlijk gezegd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 18:38 

Aan het typen...

Naja je moet het natuurlijk wel live meemaken :P Ik kan me wel voorstellen dat het zo op de filmpjes er een beetje gek uitziet, maar met de muziek goed hard is het echt heel anders :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Was echt een vet feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:12 

Donateur

Lyst schreef:
Naja je moet het natuurlijk wel live meemaken :P Ik kan me wel voorstellen dat het zo op de filmpjes er een beetje gek uitziet, maar met de muziek goed hard is het echt heel anders :worship:

Inderdaad. Was gewoon genieten. Toen ik m even later aansprak was ie net zo gestoord als op het podium. Eeuwige held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:19 

Artiest

Lyst schreef:
Tatanka - Insane (Gesko Remix)

Niks ervan! Gewoon original :cool:

GZ was een geweldig verjaardagsfeestje! Thanks mensen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Lyst schreef:
Tatanka - Insane (Gesko Remix)

Niks ervan! Gewoon original :cool:

GZ was een geweldig verjaardagsfeestje! Thanks mensen :worship:

Zoals ik ook al op GZ zei :P

Top gedraaid met Thera man! :yay:
Echt te gek dat jullie ook telkens rondliepen terwijl jullie collega's draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:31 

93Wesley93 schreef:
Iemand die me trouwens beetje kan vertellen hoe Zany draaide? Dan weet ik al een beetje of ik op Wish een uitstapje naar de main ga maken voor hem. :P

heb niet de hele set gezien maar hij draaide nummers als: Psychadelic Trip, Remember Me, Again We Will Raise, Everything Changes.. dit soort tracks draaide zany gisteren op Ground Zero.. ging wel tering hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:33 

Artiest

Mooie dag gehad! :D
Erg jammer alleen dat er nauwlijks mensen bij onze set stonden.
Tuurlijk ook naar aanleiding van de hekken die pas laat open gingen.
Daarom niet een mindere set gedraait. :)

De nieuwe tracks klonken live lekker. :cool:
Afbeelding
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:49 

pecola-tje schreef:
Kepro schreef:

Helemaal mee eens. Vind het er een beetje zielig uitzien eerlijk gezegd. :/

Idd zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:06 

Donateur

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Inderdaad. Was gewoon genieten. Toen ik m even later aansprak was ie net zo gestoord als op het podium. Eeuwige held :worship:

Serieus wat was hij geweldig :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:06 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Was top :thumbsup:

Heb me goed vermaakt :P

Je hebt je naam eer aangedaan! Wat een :love:

En jij hebt je naam nog meer in de vernieling gebracht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:08 

Donateur

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Was top :thumbsup:

Heb me goed vermaakt :P

Je hebt je naam eer aangedaan! Wat een :love:

En jij hebt je naam nog meer in de vernieling gebracht :lol:

Ik heb me naam weer wat ten goede gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:18 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Ik heb me naam weer wat ten goede gedaan xd

Ja en je ging ook nog eens lekker los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:19 

Donateur

haha inderdaad, maar bij de hardcore.. ben ik echt vet lang gefilmd omdat ik er als een malloot bij stond.. bij dat hek vooraan ...

Hoop dat die nooit online komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:21 

Artiest

Jammer dat het geluid uitviel tijdens mijn set, niks aan te doen, bij het soundchecken was alles nog goed, dus kun je dit ook niet verwachten dan denk ik. Wel jammer dat het mij dan weer net moet overkomen :P Want k begon zenuwachtig, toen ik net een beetje los kwam, BAM weg geluid, dan moet je weer overnieuw.
Wel lastig, maar weer een ervaring rijker :-) En heb er toch van genoten! En nog heel veel leuke reacties gehad als ik op het terrein rond liep :-)

Verder was er een goede sfeer aanwezig, en persoonlijk vond ik het Theracords stage echt heldig!! Heerlijk muziek zoals ik dat graag hoor! Mijn favo's zijn dan ook Thera & Geck-o en Mark EG die ondanks zen gekte toch erg strak mixt en ook een lekkere diverse set had.

Hoop in de toekomst nog een x zo'n kans te krijgen want ik heb gewoon niet kunnen laten zien wat ik wou laten zien :-) Maar wel HEEL vet om t een keer van de andere kant mee te maken :-)

Ik zeg tot het volgende feessie!!
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten