Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:28 

Donateur

Ja het is terecht, maar ik zal wel in de stress toen ik er langs ging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Jolle schreef:
roberttt schreef:
Ik ben hier met nog 2 van Hardtraxx echt snoeihard los gegaan weet alleen niet meer wie( sorry ).

Dat waren ik en E-Q Lizer dus. :P

Nee er waren 2 andere XD

squirry ofzo en nog 1 xd

Oh weet ik veel. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:39 

heb redelijk veel met Chukkels en Intervention staan stampen.. ook nog ff met Olijfboompje.. heb echt genoten en kon nauwelijks fietsen na Ground Zero :P
vond de Mainstage trouwens wel dik! en de stage in de hardcore zag er ook bruut uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Iemand die me trouwens beetje kan vertellen hoe Zany draaide? Dan weet ik al een beetje of ik op Wish een uitstapje naar de main ga maken voor hem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:48 

Hardtraxxer

ik heb ene klein dele gezien , hij draaide wel lekker, ghoulish delight , dead of the night , acid dream remix ofzo widowmaker remix uhm Future shock heb ik voorbij horen komen en tja fack ik kan er niet helemaal meer opkomen :P
ik vondt het wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Maar waar waren nou die evangelie mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Jolle schreef:
roberttt schreef:
Ik ben hier met nog 2 van Hardtraxx echt snoeihard los gegaan weet alleen niet meer wie( sorry ).

Dat waren ik en E-Q Lizer dus. :P

Nee er waren 2 andere XD

squirry ofzo en nog 1 xd

Lucas(Velocity) & Ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:15 

Donateur

oke leuk.. er heeft gister blijkbaar iemand op me motorkap gezeten... zit me toch een deuk in :') kennen ze nou nooit van je spullen afblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:19 

Aan het typen...

Ik wilde graag naar prefix en density, maar de kameraad waarmee ik erheen reed, wilde pas om kwart over 12 bij mij zijn. Uiteindelijk was hij er om 1 uur eindelijk, maarja hij rijdt, dus hij bepaald. Om 2 uur waren we binnen en zijn we naar Degos & Re-Done gelopen, was niet echt onder de indruk van de platen die ze draaiden, weet ook niet eens meer welke platen het waren en het tempo lag erg laag. Dus zijn we maar naar Montorsi vs Sa.Vee.Oh gelopen. Die draaiden best aardig met o.a. Automatic Audio Overload (Sa.Vee.Oh remix). Maar ook hier lag het tempo laag en was ik niet echt onder de indruk.

Om half 3 naar Beholder & Balistic gelopen, hopend op een dikke early set van hun. Daar aangekomen hoor ik Blue Horizon >.< , dus zijn we direct doorgelopen naar Frequencerz, een set waar ik eigenlijk niet veel van verwachtte maar het was eigenlijk best goed. Vooral Trapped was weer eens vet om te horen. Halverwege de set eens richting de mensen van hier gelopen. Heb redelijk wat mensen gesproken: Rik, PNXRMX, Jolle, Sainen, Thera (iets later op de dag), Dawasiknie, Tel, Piaaa en Edwinn. De goede platen wisselden af met wat mindere platen dus we zijn weer richting de hardtrance tent gelopen, want mijn kameraad wilde Scot Project zien. Toen we bij de tent aankwamen stond er maar een man of 20, en kwam dawasiknie nog even buurten (hoeveel kilometer heb je afgelegd? :P), 5 minuten nadat hij wegging, omdat zo rustig was, stroomde de tent helemaal vol precies op het moment dat Scot Project moest beginnen. Die stond er volgens mij echt van te kijken, maar wat bleek, het was buiten keihard gaan regenen xd , dus na die bui stroomde de tent al gauw weer leeg. Mijn kameraad wilde graag Cockroaches (Scot Project Remix) horen, maar dat zat er niet in, het was veelal nieuwer spul en dat vind ik niet echt wat aan. Volgens mij nog T (Techem) gehoord. We zijn vervolgens wat gaan eten. Daarna het laatste half uur van van Phrantic & Intractable One wezen checken. Ik hoorde Realization of a Nightmare, Train to Nowhere, Never Enough, The Hard Way en mijn favoriete Alphaverb plaat: Stimulate Your Curiosity voorbijkomen. Ze sloten af met GTP (Technoboy Remix, denk ik) :worship:

Op dat moment zegt mijn kameraad of ik meega naar D-Block & S-te-Fan, ik kijk hem zo aan van uhh.. Noem eens 2 goede platen van D-Block & S-te-Fan van de laatste tijd en in de tijd dat je er overna aan het denken bent, blijven we gewoon hier. :P Want ik had grootse verhalen gehoord over Mark EG en dat wilde ik voor geen goud missen. Wat een gast is dat zeg :worship: Hij opende echt snoeihard met kicks die alle vorige kicks die ik die dag gehoord had compleet wegbliezen. Mijn kameraad zei op dat moment fuck DBSTF we blijven hier :woot: . Ookal waren de eerste paar nummers onbekend, het ene nummer verbaasde me nog meer dan het andere nummer. En wat die gast op het podium doet, niet normaal xd Het gaat hier vaak over het losgaan van Thera, wat hij overigens weer eens goed deed :thumbsup: , maar deze gast sloeg echt alles. Ik weet niet waar die EG in Mark EG voor staat, maar volgens mij voor extreem gek. Hij stond meer op de booth en ervoor dan erachter allerlei rare bewegingen te maken. Het was een groot spektakel om naar te kijken en vooral Enorm Grappig (EG?). Op het eind stond hij op de booth met zijn armen tussen de benen de laatste plaat erin te gooien :oh: :woot: . Halverwege de set werden de platen voor mij wat bekender, heb o.a. Thera - Tunnel Vision en Wavolizer - Done voorbij horen komen, wat blijft die laatste plaat toch ziek. Niet te vergeten de tracks van Delete :yay: , wat Een Geweld (EG xd ). Piaaa kwam naar mij toe en zei: "Jij vond dit holle kicks?", haha gelukkig zat hij ernaast, want dat was skedoedele die dat hier zei. Ik wou dat je erbij was skedoedel, want je uitspraken als live is alles hard waren op dat moment gewoon lachwekkend xd Helaas bouwde hij zijn set na 3/4 af, hopelijk bewust voor Digital Punk, anders best wel jammer met Pure (BH Remix) :x . Ach mijn dag kon al niet meer stuk na het horen van deze set en zijn performance was zo geweldig dat ik die laatste paar platen ook nog wel door kon komen.

Na deze heldige set zijn we naar de Donkey Rollers gelopen met de hele groep. Het scheen (volgens dawasiknie) dat het exact dezelfde set was als vorige week. En het geluid was ook niet al te best. De set is compleet langs me heen gegaan en heb bijna alleen maar staan praten met edwinn, pnxrmx, dawasiknie en piaaa. Normaal ben ik best wel fan van de Donkey Rollers, maar na Mark EG was het echt een domper. Daarna ben ik met piaaa en tel naar ASYS gelopen. Edwin kwamen we daar ook weer tegen. De set was op zich wel aardig, met platen als Acid Nightmare (Zany Remix), Walt - Let The Music Play en Southstylers - Jazeker (Johnny Quail Remix). Na die set ben ik even aan het strand gaan zitten, er stond op dat moment toch niets boeiend op het programma. Vervolgens zijn we nog even een minuut of 20 bij de hardcore geweest, maar dat vond ik weinig aan.

Toen rustig aan terug gelopen richting de Theracords stage voor Thera vs Geck-o. Het begon rustig met platen als Dancing Machine, waar ik helaas niet zoveel mee heb. Maar dat veranderde al snel. De helden gooiden tussen hun eigen werk de een na de andere early plaat erin. Tatanka - Insane (Gesko Remix), de mashup van My Little Stalker, Miss Kidman on a Cruise :worship: en Warptool :drool: en niet te vergeten X2X (Deepack Remix) :love: . Was nog even zo vriendelijk om dawasiknie's drinken vast te houden zodat hij uit zijn plaat kon gaan op die track :whistle: . Verder nog Two and half Kings, Kill The Trespassers, Ding Dong, Do The Happy Face, die nieuwe Geck-o vs Thera die lekker vaag was en afgesloten met Trespassing. Wat een geweld allemaal. Ik vind de theracords platen thuis al te gek, maar live is het nog 10x beter. Op Mark EG na de beste set van de avond :thumbup:

Daarna nog even gebleven voor Catatonic Overload. Heb thuis niet zoveel met hun platen, maar live klapt het er wel aardig op. Onder andere een edit van The Sexual Thrill, waarbij iedereen de mist inging bij de 2e climax :P , de remix van Delete - Pulse en nog wat platen van hun laatste 2 releases. Waarvan Piaaa telkens de hele release uit de kop kende, behalve de plaat die er op was xd Was op zich een prima afsluiter voor de theracords stage. Na 10 uur gingen ze nog even langer door met 2 of 3 hardcore platen, ik vond het weinig aan, maar het was in ieder geval beter dan Tatanka die op dat moment aan het daaien was. Toen ik even naar de wc's was hoorde ik Breathe en First Match 2011 (alweer?) voorbij komen. Jezus kunnen ze die toiletten niet isoleren? Die pitchkicks waren niet om aan te horen :sick: :P . Na de set van CO2 zijn we dan ook maar even gaan zitten en hoorden we op een afstandje MMA remix, Gangsta, Hardstyle Family en Feel My Fire voorbij komen :') Wat een drama. Zulke platen ga je toch niet draaien 20 minuten voor de closing act. Die closing act viel me ook flink tegen. Thera draaide nog wel Doggy Style, Do The Happy Face (2e keer) en het anthem. Maar de rest waren ontiegelijk saaie breaknummers en wat hardcore. Ik had eerlijk gezegd ook nog wel wat vuurwerk verwacht, maar dat bleef uit. Naja, snel naar de kluisjes en naar huis dan maar om de drukte voor te zijn. En ik moet zeggen dat ging redelijk rap. Me kameraad moest nog wel even blazen, maar we waren voor 12 uur alweer thuis.

Plus en Minpunten:
+++ Mark EG
++ Thera & Geck-o
+ De overige setjes waar ik langer dan 5 minuten ben geweest
+ Meeting Hardtraxx
+ Korte loopafstand tussen de areas.
+ Bars
- Prijs van een muntje 2,80..
- Aankleding van de stages waar ik geweest ben, hoewel de aankleding van de stages waar ik niet was wel vet was.
- Matige afsluiting
- Vrijwel elke act op de mainstage, toen ik er langs liep was niet om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Even een kort verslag.

Ik zou 's ochtends de trein van kwart voor 10 nemen naar Gramsbergen, waar ik met Julius (Sainen) mee zou rijden. Wil ik inchecken, saldo tekort. Ik zeg dus tegen de conducteur: 'Ik heb onvoldoende saldo, maar kan wel een kaartje kopen, is dat goed?' Krijg ik als antwoord: 'Ja doe maar, anders krijg je een boete van 35 euro.' Dus snel een kaartje kopen, rijd de trein weg. Toen maar naar huis gebeld en gelukkig was m'n moeder wakker, dus die kon me even brengen. En toen dus eindelijk met de auto naar GZ, maar eerst nog even Rik en twee maten van Julius/Rik opgepikt.
Om iets voor 12'en waren we daar, maar de hekken gingen alsmaar niet open en het duurde echt verschrikkelijk lang. Uiteindelijk waren we pas na half 1 op het terrein, dus hadden we Prefix & Density gemist, zonde. Meteen maar een vesten/jassen in het kluisje gedaan en toen langs Jowan richting Deetox gelopen. Helaas viel het geluid daar twee keer weg, maar verder opende ze wel heel erg hard vond ik. Toen van half 2 tot 2 uur nog even Degos & Re-Done gehoord, was niet heel bijzonder, maar ook niet vervelend. En om 2 uur ging ik richting Montorsi & Sa.Vee.Oh. Ze draaide zeker een leuke set, met veel nummers die ik niet kende. Nog wel Automatic Audio Overload (Sa.Vee.Oh remix), maar geen Electro Bass bijvoorbeeld. Tussendoor even naar Beholder & Balistic geweest, maar die draaiden op dat moment Throw A Diva (Isaac remix), dus snel weer richting de Montorsi & Sa.Vee.Oh gegaan, waar toen nog drie Hardtraxxers stonden. Dat waren DP, Lowrenz en nog iemand die niet echt actief is. Daar even mee gepraat, aardige kerels! Maar uiteindelijk waren de twee heren uit Italië klaar en was het de beurt aan Scot Project. Op dat moment begon het heel hard te regenen en waren er in plaats van 30/40 man opeens 300/400 man in de tent of misschien wel meer.
Scot Project draaide veel Tech Trance, opzich wel leuk, maar niet helemaal mijn ding. Na 40 minuten ben ik dus weer richting de Theracords stage gegaan waar IO & Phrantic draaide. Wel een leuke laatste twintig minuten, maar niet heel speciaal. Daarna kwam er wel wat speciaals, want het was de beurt aan Mark EG! Man, wat een gek en wat heb ik daar van genoten. Die kerel spoort echt niet, maar geniaal om te zien! Dikke plus overigens dat hij Eden draaide, maar weer een min voor Pure (BH remix).
Hierna richting de main voor Donkey Rollers live gegaan. Ik was wel benieuwd, want de vorige keer bij Indicator vond ik het niet echt wat. Dit keer had ik tenminste nog wel energie om los te gaan, dus was benieuwd. Uiteindelijk vond ik het deze keer nog minder. De kicks klonken echt niet fijn en of dat nou door het geluidssysteem komt, of dat ze er iets mee hadden gedaan, maar thuis klinken ze in ieder geval (gelukkig) een stuk beter. Na twintig minuten dus maar iets te eten gaan halen en toen ik terug kwam draaide ze The Sound of the Beast en eindelijk, die had wel normale kicks! Maarja, toen waren ze alweer bijna klaar en toen ben ik richting ASYS gelopen.
Ik kwam binnen en toen klapte Derb-Derb er gelijk op, dus dat was zeker een mooie binnenkomer! Had nog gehoopt op wat meer oude Duitse Hardstyle klappers, maar hij draaide daarna weer meer Hardtrance, maar zeker niet verkeerd. Hij sloot af met Acid Nightmare, maar dan helaas de Zany remix..
Na ASYS was er eigenlijk niks waar ik heen wou. Toen zijn we maar even rustig gaan zitten bij de Freestyle area, waar je ook eten kon halen en dit was wel even goed voor de beentjes. Uiteindelijk richting Chain Reaction gegaan, waar ik denk ongeveer 25 minuten ben geweest. Maar ook deze kicks waren niet lekker, alleen van de laatste plaat en dat was volgensmij Victime (Thera remix) waren de kicks prima te doen!
Daarna was het de beurt aan eindbazen Thera & Geck-o, die weer een gigantisch dikke set neer zetten. Die 2-1 tool is erg vet! Dikke plus, overigens ook voor het draaien voor X2X. En trouwens, wat blijft die Tresspassing een ontzettend harde plaat, echt ongekend! Tussendoor trouwens nog 2 minuten bij Pavo geweest, puur omdat ik hem even wou zien, haha.
Toen kregen Catatonic Overload de onmogelijke taak om eroverheen te gaan, want wat moet je nou doen als Tresspassing net gedraaid is? Ze openden dus wat rustiger om daarna weer hard te knallen. Best veel eigen tracks gehoord. Hardstyle Rockers (Co2 remix), Goddamn, Futile, The Sexual Thrill en volgensmij ook nog Peace of Mind. Nadat eigenlijk hun draaitijd erop zat, gingen ze nog 10 minuten verder met dikke terror ofzo, maar dat vond ik totaal niks. Tussendoor nog 10 minuten bij Proteus geweest en die draaide ook heerlijk. Trouwens: die gast ik bijna even gek als Mark EG. Na 10 minuten wel weer terug gegaan, omdat ik daar maar zo alleen stond, maar eigenlijk had ik het wel langer willen zien.
Toen even vesten/jassen gaan halen omdat het kouder werd en Tatanka toch geen drol aan was. Gansta, MMA, wat een drama. Maargoed, daar ga ik geen woorden aan vuil maken. Nadat ik terug kwam nog even wachten op de closing act. Naja, ik vond het niks eigenlijk, veel te veel terror of wat het ook was. Doet me totaal niks en het geluid stond wel heel erg hard moet ik zeggen.
Daarna snel richting auto en richting huis. We waren rond half 1 in Gramsbergen en toen kon ik nog de trein van 1 uur naar huis pakken en lag ik om half 2 in bed. Al met al geslaagd feestje.

Plus en minnen:
+ Mark EG (& Proteus)
+ Thera & Geck-o
+ Sa.Vee.Oh & Montorsi
+ Snelle service bij eten/drinken
+ Alleen maar aardige mensen van HT gesproken

- Muntjes: 2,80
- Closing act
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand sites waar je de foto's terug kan zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Weet iemand sites waar je de foto's terug kan zien?

albums.johanvdgeest.net/groundzero
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 14:19 

Aan het typen...

Oja Die Jack van Gelder Tool :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 14:44 

Hardtraxx Elite

Heb een leuke dag gehad gisteren. We gingen mooi op tijd weg want ik/we wilden Prefix & Density graag meepakken. We stonden rond 5 voor 12 bij de ingang, dus we dachten mooi op tijd te zijn. Bleken de hekken pas rond 5 over los te gaan en daarbij ook nog maar eens drie kwart van alle hekken, wij stonden dus precies aan de kant die niet los ging :/ . Om half 1 waren we binnen, dus de set waarvoor we eigenlijk zo vroeg gekomen waren was alweer voorbij.

We zijn dus begonnen met de set van Deetox. Nouja, de set. De set zou een uur moeten duren maar ben bang dat het al met al nog geen half uur geduurd heeft, het geluid veel namelijk 2 (of 3) keer uit. Jammer voor Deetox, gelukkig was het geluid daarna weer in orde. Daarna de set van Degos & Re-done meegepakt. Vond het een goede set, ben ook wel fan van hun sounds :). Vond het mixwerk wat apart, rare overgangen en teasen met for the girls en hem dan toch niet draaien. Daarna Frequencerz meegepakt. Was een leuke set maar vond de hardheid van de tracks toch wat tegenvallen. Tracks als Midnight Colours Black en Midnight Freaks gingen een stuk minder hard dan dat ik me kon herinneren. Vond het des al niet te min geen slecht set :).

IO en Phratic draaiden ook een leuke set, maar kan me er nog weinig van herinneren. Wat ik nog wel weet is dat er een enorme plens bui was. Heb me gelukkig weten te verschuilen in een toilet, waardoor ik zo goed als droog ben gebleven. Na die bui gelukkig geen regen meer gehad en de zon heeft zich ook nog een hele tijd laten zien :). Tijdens Mark EG zijn we een rondje gaan lopen (als ik de verhalen zo lees misschien geen beste keuze geweest). Nadat we even wat gegeten hadden zijn we alle area's even langs geweest. Hieruit bleek al snel dat het toch behoorlijk rustig was. De hardtechno en hardtrance waren echt zo goed als leeg, erg zonde.

Daarna zijn we naar Donkey Rollers gegaan. Vond het een aardige set, ik ging los maar had toch het gevoel dat er iets miste. We hebben de eerste paar tracks van Showtek nog even meegepakt, dacht dat ze geen hardstyle meer draaiden? We zijn maar weer snel naar de Theracords Stage gelopen, waar we nog net even het eind van DP meepakten. Chain Reaction draaide daarna een standaard set, leek erg op de van Fusion of Dance.

Eindelijk waren Thera & Geck-o aan de beurt. De heren zetten een dikke set naar met als hoogtepunten 2-1 tool, live hard now, x2x, two and half kings en trespassing. Mn benen waren na deze set al helemaal op dus heb tijdens CO2 behoorlijk rustig aan gedaan. Vond het een prima afsluiter voor de Theracords stage, tracks als Goddamn, edit van Sexual thrill en Pulse remix waren erg lekker. Op het eind werd er nog even hardore (?) gedraait, dit deed me weinig, vond het maar hersenloos gebeuk.

Toen we richting de main liepen voor de eindshow hoorden we mma nog voorbijkomen, om 20 over 10. Tatanka snapt er volgens mij helemaal niks van, op Fusion of Dance sloot hij ook al af met een dbstf track :lol: . Tel & Piaaa gaven nog een mooie show tijdens de laatste paar tracks van Tatanka, waardoor ik me toch nog kon vermaken. Vond de eindshow niet echt bijzonder. Dano zat volgens mij achter een sonar, maar dat stelde allemaal niet veel voor. Ook de lange breaks afgewisseld door eentonige basslines waren niet heel bijzonder.

Heb al met al een leuke dag gehad. Er werd goed gedraaid (op de Theracords Stage dan) en het weer werkte voor het grootste deel van de dag gelukkig ook mee :).

Min- en pluspunten.

+++ Thera & Gecko
++ CO2
+ Degos & Re-Done, IO & Phrantic, Frequencerz Chain Reaction en Donkey Rollers
+ Voldoende Toiletten en goede Catering
+ De meeste regen trok voorbij aan Bussloo
+ Weer veel mensen van HT gesproken, ook leuk om Lyst een keer in levende lijfe te zien. Verder heeft Wootum ons het grootste deel van de dag vergezeld :).

+/- Geluid was niet overal even goed had ik het idee. Ook jammer dat het in het begin een paar keer uitviel

--Muntjes €2,80 per stuk
- Aankleding van het festival
- Eindshow, had toch wel een vuurwerkshow verwacht
- Behoorlijk rustig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 14:50 

Hardtraxxer

Nagenieten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:10 

Donateur

Zeker een dik feestje. Straks ook maar weer een uitgebreid verslag typen van de dag. Dan ga ik maar weer de Theracords-area de hemel in prijzen en Donkey Rollers en Tatanka afzeiken. Gewoon omdat dat moet.

Was iig zeer gezellig met de aanwezige leden van hiero, bedankt jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:16 

Hardtraxx Crew

Ook maar een verslag geschreven.

Was echt een geslaagd feest, een van de betere waar ik geweest ben. Was rond kwart voor 1/1uur op het terrein, duurde allemaal iets langer dan gepland, dus heb helaas Prefix & Density moeten missen. Even wat muntjes gehaald en wat drinken en ondertussen draaide Deetox al. Het geluid viel alleen uit waardoor er een tijdje een stilte was, Julius vertelde me later dat het helaas niet de eerste keer was tijdens haar set. Toen Degos & Re-Done draaide herkende ik hem ergens van zonder hem ooit gemeet te hebben (geen idee waarvan, van een foto op de site ofzo). Daar ook Rik voor het eerst gesproken, aardige kerels. Later ook nog een hoop andere HTers gesproken! D&R draaide opzich heel vet, gave nummers als Evolve, Outside The Box (L) Pattern 2 etc.
Toen begonnen Frequencerz, draaide ook echt supervette nummers: Night Colours Black, Midnight Freaks :bomb: en nog een aantal vette nummers die ik nog niet kon (nieuwe?). Ook goed vermaakt tijdens deze set. Daarna was het tijd voor Phrantic & Intractable one. Klonk opzich ook wel lekker alleen tijdens deze set begon het zo ontieglijk hard te regenen/hagelen, was ook nergens meer plek om te schuilen. Echt zeik en zeik nat geworden. Daarna een rondje wezen lopen, bij verschillende stages wezen kijken en wat wezen eten. Hierdoor hebben we Mark EG moeten missen, schijnt heel vet te zijn geweest als ik de reacties hier mag geloven. Daarna naar Donkey Rollers geweest, was weer heerlijk, had ze een tijdje niet meer gezien. Lekker oudere nummertjes afgewisseld met tracks als Justice 4 All & D.O.N.K.E.Y, die het toch altijd goed blijven doen bij mij. Daar ook nog een kerel uit me klas tegen gekomen, geen idee van elkaar gehad dat we er ook heen gingen. Stonden elkaar aan te kijken van WTF doe jij nou hier :lol: Toen nog de laatste nummers van Digital Punk meegekregen, draaide volgens mij nog The Chosen Path, klonk heerlijk daar.
Daarna was het tijd voor Chain Reaction. Naar hem keek ik al de hele dag uit, na zijn meesterlijke set op Loudness en hij maakte het weer waar. De ene klapper na de andere :worship: Voor mij de beste set van de dag (alweer!!). Toen was het tijd voor Thera & Geck-O. Was ook weer echt heldig, wat klappen die nummers er live op zeg, en wat waren ze weer maf aan het doen achter die draaitafels. Nummers als Two And A Half Kings, Live Hard Now :loving: Do The Happy Face en Ding Dong kwamen langs, en gewoon afsluiten met Tresspassing :worship:
Daarna CO2 wat ook echt vet was, heerlijk raggen nog op het eind. Wat was ik blij toen Attitude gedraaid werd :D Jammer dat ik For The Girls niet heb gehoord gisteren, iemand (weet niet meer wie) was wel bezig met inmixen van dat nummer maar werd daarna niet meer gedraaid. Of ik moet iets gemist hebben. Toen die kerel uit me klas nog tegen gekomen en daar een tijdje mee staan te lullen, maar hoorde ondertussen Tatanka op de main MMA remix draaien en dacht, hier ga ik me na dit geweldige feest niet nog staan te ergeren. Dat soort nummers draai je toch niet als je zo laat staat. Toen maar rustig richting de bussen gegaan, werd ik nog aangesproken door van die wazige gasten met kutvragen of ik wel eens naar de kerk ging etc. Wilde ze me nog een banaan mee geven, wtf ga toch niet gezond eten :P Maar heb me echt super vermaakt op dit geweldige feest. Volgend jaar zeker weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Zag net ook een filmpje van Donkey Rollers van totofviking, en het was serieus op 1 nummer na exact hetzelfde als hun set op Intents (iig van de 15 min. wat het filmpje duurde). Erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

@wootum Degos & Re-Done deden de eerste 32 beats van For The Girls in een break en haalden hem er daarna weer uit zonder hem in te mixen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:31 

Hardtraxx Crew

Jolle schreef:
@wootum Degos & Re-Done deden de eerste 32 beats van For The Girls in een break en haalden hem er daarna weer uit zonder hem in te mixen. :P

Ohja dat was het, naja vond het erg jammer dat ik die niet gehoord heb gister. Dan maar wachten tot op Wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:35 

Hardtraxxer

For The Girls werd wel gedraaid door Zany in het eerste half uur ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:37 

Donateur

Ben benieuwd wanneer de filmpjes online komen .. van die lui die met camera liepen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

En door Digital Punk zelf heb ik gehoord. Ik stond toen alleen bij Donkey Rollers te beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:45 

Hardtraxx Crew

b-ram schreef:
En door Digital Punk zelf heb ik gehoord. Ik stond toen alleen bij Donkey Rollers te beuken

Ahja tuurlijk. Stond toen zelf ook bij Donkey Rollers inderdaad.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten