Ja ik vind m met dat stuk van sneijder er bij nog mooier :pwrote:Hij is ook een de set van Thera te vinden van vorig jaar Ground Zero. Daar heb je ook de langere versie, laatst werd de track door gemixtwrote:Ik ook wel. Wil die 2-1 track nog wel een keer horen, die was gruwelijk. Het mag snel Wish zijn.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maarja dat was ivm het WK vorig jaar, vond het er nu niet meer bij passenwrote:Ja ik vind m met dat stuk van sneijder er bij nog mooier :pwrote:Hij is ook een de set van Thera te vinden van vorig jaar Ground Zero. Daar heb je ook de langere versie, laatst werd de track door gemixtwrote:Ik ook wel. Wil die 2-1 track nog wel een keer horen, die was gruwelijk. Het mag snel Wish zijn.
@ Geck-o, ja snap ik wel
, lijkt me echt geniaal om daar toen bij te zijn geweest in die WK-sfeer.
Wat een fijn feestje zeg, ben benieuwd of Defqon er over heen komt, wordt moeilijk.
Vooral met de armen beuken nu ipv de beentjes he! Aardig opkomst van Hardtraxx, veel van jullie f gezien.
Vooral met de armen beuken nu ipv de beentjes he! Aardig opkomst van Hardtraxx, veel van jullie f gezien.
Piaa is toch in het gele t shirtje?
-
D
hoe Piaa altijd losgaat 
-
D
yup!wrote:Piaa is toch in het gele t shirtje?
Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
Rotten From The Inside
Die móet ik nog een keer live horen. Beestenplaat!
Geinig hoe Piaa dat stukje opbouw mee doet
Wel om bang van te worden inderdaad, vooral met de wetenschap dat hij daar nuchter staat.
Mooi om te zien hoe mensen van de muziek kunnen genieten.
Losgaan zelf valt wel mee
Die móet ik nog een keer live horen. Beestenplaat!
Geinig hoe Piaa dat stukje opbouw mee doet
Wel om bang van te worden inderdaad, vooral met de wetenschap dat hij daar nuchter staat.
Mooi om te zien hoe mensen van de muziek kunnen genieten.
Losgaan zelf valt wel mee
Misschien in dit filmpje niet, maar je moet is een uur naast hem staan dan weet je genoeg.wrote:Losgaan zelf valt wel mee
Ik heb hem al wel eens gezien hoor
Alleen op verkeerde momenten denk ik.
Achja, boeit ook niks.
Ik weet dat hij hard los gaat bij wat hij mooie nummers vindt
Alleen op verkeerde momenten denk ik.
Achja, boeit ook niks.
Ik weet dat hij hard los gaat bij wat hij mooie nummers vindt
Ja davey we weten wel dat jij echt het opperbeest bent qua losgaan...
Het spijt me als ik je bang heb gemaakt, niet de bedoelingwrote:Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
We zijn niet boos hoor!wrote:Het spijt me als ik je bang heb gemaakt, niet de bedoelingwrote:Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
Nou gelukkig maar!wrote:We zijn niet boos hoor!wrote:Het spijt me als ik je bang heb gemaakt, niet de bedoelingwrote:Om bang van te worden, vooral dat stukje bij 2.40.
Haha
Piaa, ga je ook naar Defqon?
Nee helaas, vind em toch echt te duur ...wrote:HahaPiaa, ga je ook naar Defqon?
Jou moet ik sowieso nog een keertje meeten
Juistwrote:Nee helaas, vind em toch echt te duur ...wrote:HahaPiaa, ga je ook naar Defqon?
Jou moet ik sowieso nog een keertje meeten
Ja, want dat bedoel ik ook echtwrote:Ja davey we weten wel dat jij echt het opperbeest bent qua losgaan...
Zelf sta ik ook wel stil hoor.
Als ik iets zeg over een ander, wil het nog niet zeggen dat ik mezelf 'beter' vind of zo.
Beetje rare opmerking vind ik dit van jou
Als de tijd rijp is komt dat vast goedwrote:Juistwrote:Nee helaas, vind em toch echt te duur ...wrote:HahaPiaa, ga je ook naar Defqon?
Jou moet ik sowieso nog een keertje meetendaarom en op Loudness heb ik iedereen gemist op 3-4 personen na
Piaa is wel eng
nachtmerries van gehad, steeds kwam ze gezicht naar voren hoe hij los ging.. heel eng 
Maar hij gaat wel los als een beest
Maar hij gaat wel los als een beest
-
D
wrote:Piaa is wel eng![]()
![]()
nachtmerries van gehad, steeds kwam ze gezicht naar voren hoe hij los ging.. heel eng