Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:30 

Donateur

We kwamen nadat we verdwaald waren met de auto rond een uur of kwart over 12 aan. Ingang verliep gelukkig heel erg vlot, we konden zo doorlopen. Aangekomen bij de muntjesverkoop wel een enorme domper. 2,80 voor een muntje. De volgende stap is 3 euro en over 5 jaar 3,50... triest. Alsof de drank nog niet genoeg winst oplevert.

Dan maar een rondje gelopen. Heerlijke locatie, waarin alles lekker dicht bij elkaar stond. Zoveel verschillende area's op zo'n klein oppervlak was heel erg chill. De mainstage vond ik op zich wel leuk gemaakt, maar wel erg triest dat ze maar iets van 5 planken hadden neergegooid en de rest het maar moest uitzoeken in het veel te diepe zand. Was niet erg relaxt iig. Jowan was rustig aan het draaien, voor mij te rustig. Dat vonden meer mensen blijkbaar want bij de Theracords-stage was het al drukker dan op de main. Deetox was al bezig met haar setje. Ook hier geen al te beste ondergrond, maar we moesten het er maar zo mee doen. Het geluid stond hier wel snoeihard, hoewel ik de bass een beetje miste. Helaas voor Deetox ging er aardig wat mis met het geluid tijdens haar set. Iets met teveel stroom op de kabel ofzo. We hebben in totaal zeker een kwartier zonder geluid gestaan. Sneu voor haar want ze was echt lekker aan het draaien, lekker ruig maar niet overdreven hard of snel. Hoop dat ze gauw een betere herkansing krijgt om zich te bewijzen. Leuke meid trouwens :)

We bleven staan voor Degos en Re-Done. Heb deze heren nog nooit horen draaien (ook niet thuis) dus wist niet echt wat ik moest verwachten. Het werd uiteindelijk een snoeiharde set vol met platen die je eigenlijk niet om half 2 's middags moet draaien. Maar op een Theracords-stage moet je schijt hebben aan regels :D Aardig wat harde platen langs horen komen, o.a. Pattern 2, Salsa, Outside The Box en nog meer van dat soort spul gehoord. Nadat er bij Deetox te weinig bass in het geluid zat was daar met de overstuurde bassen van D&RD geen sprake meer van, vond het wel lekker! Af en toe wel een beetje eentonig.
Onwijs vet trouwens dat ze hun set verrassend afsloten met Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked! Ik kende dit nummer al van thuis maar fuck wat klapte die er hard op live :worship: Geniale kicks. En dan te bedenken dat dit uit 2002 komt... Puntaftrek voor het mixwerk, paar vreemde overgangen en rare teasers gehoord. Puntoptrek voor die ene van die 2 die a la Thera behoorlijk hard uit z'n dak stond te gaan.

Stokje werd doorgegeven aan de Frequencerz, maar ik besloot toch maar even om de main op te gaan zoeken waar Abyss en Judge afsloten met On The Go. We kwamen voor Beholder en Balistic, hopende op een early-minded setje. Toen ze begonnen met Blue Horizon hoefde het van mij al niet meer, snel weer teruggelopen naar Frequencerz. Na zo'n harde Degos en Re-done set is het natuurlijk even de knop omzetten en dat ging wat moeilijk. Paar fijne platen gehoord ondanks dat de opbouw niet echt geweldig was. Hoogtepuntje van wat wij hebben meegemaakt: Trapped van Dark Oscillators. Deze hoorde ik vorige week al op Intents maar daar was het geluid zaad. Maar gisteren sloeg Trapped alles. Alsof m'n lichaam in tweeën gespleten werd, wat een brutale kicks! Heb hier echt volop van genoten. Kan me verder nog X-Pand, Crossin' Over en Phaser herinneren en enkele onbekende platen met bij de ene een nergens heengaande melodie en de andere belachelijk hoge pitchkicks :P

Lyst en Edwinn waren al een tijdje weg omdat ie was wezen kijken bij Beholder en Balistic. Dus wij denken: die komen niet meer... EARLY. Kom ik aanlopen met Jamie en Luc: Gold. Oké doei. Ben toen maar met m'n aanhang een rondje gaan lopen. Even bij Saaveeoh en Montorsi gekeken, waar ik in de extreme drukte nog maar net Lyst en Edwinn had gevonden. Lekkere muziek. Daar was dan ook alles mee gezegd. Wat een zielige bedoeling. Geen aankleding, zwak geluid, maar 20 mensen die kwamen kijken (kijken inderdaad want echt bewegen deed ook niemand). Even een praatje gehouden met Lyst en daarna besloten om richting de hardcore te trekken, want had wel ff zin in wat harders.

De hardcore-tent stond wel bomvol, hing een heerlijk sfeertje. Paul Elstak was net bezig met het afsluiten van z'n set. Lekker binnenkomen met de uitgemolken-Paul-hitjes-mashup Offensive Thrillah en de nog meer uitgemolken hit 98 to your mind :') Geluid stond toen nog wel in orde. Hoge verwachtingen voor Tommyknocker vs Mad Dog, maar was wel een beetje bang dat het te voorspelbaar ging worden omdat ik deze mannen vorige week al heb gezien (los van elkaar). Echt geweldig was het uiteindelijk ook niet, mede omdat het geluid ineens een heel stuk omlaag ging. Ook verder vooraan was er weinig power meer. De MC kwam toen ook nog zijn excuses aanbieden "want we mogen maar 103 decibel". Ik mag echt niet hopen dat dat de nieuwe norm gaat worden. Ik wil weggeblazen worden door de muziek en niet op 5 meter afstand nog normaal met iemand kunnen praten. Tracklist was verre van bijzonder, draaiden allebei veel hetzelfde als vorige week, vooral veen input van Mad Dog. Openen met Refly (die begin ik nou echt zat te worden), verder nog Lack Of Existence, The Hardest, Bassdrum Bitch en Live & Loud gehoord (die laatste is écht zo'n geile plaat!). Daarna even wezen chillen langs de kant en wezen lullen met Beholder & Balistic.

Daarna doorgelopen naar de enige echte D-Block & S-te-fan! En jawel: ik vond het zowaar best vet. Ik ben los gegaan op Rockin' Your Mind. Vond ik leuk. Verder draaiden ze nog Gimme Love en een onbekend nummer waar een ontzettend dikke reverse bass in zat.
Daarna weer verder gegaan naar Theracords-area waar Mark EG aan het draaien was. Hier had ik nog nooit van m'n leven wat van gehoord dus had geen idee wat ik ervan moest verwachten. Maar al na een halve minuut zou ik deze man nooit van m'n leven meer vergeten. Mark EG is niet alleen DJ, hij doet er ook nog eens 6 circusacts per minuut bij. En de muziek die hij draaide was bijna net zo gestoord als zijn hele optreden. De ene bizarre kick volgde de ander. Heb wat Spoontech-platen langs horen komen. Die platen van Delete... wat een kicks man. En om het nog ff af te maken gooide meneer Done van Wavolizer erin! Deze man is een ongelofelijke held, alleen jammer dat hij z'n set afsloot met Pure BH-remix. Voor de rest echt niets meer dan lof! Ik hoop dat deze gast vaker geboekt gaat worden in Nederland, want voor hem alleen al zou ik naar een feest gaan :D

Toen werd het tijd voor mijn alltime-favoriete act, de Donkey Rollers. Had ze vorige week al gezien dus was benieuwd wat ze deze keer zouden verzinnen om het te evenaren. Openen met Motherfuck... hmm doen ze wel vaker. Gelijk daarna een overgang op LMPSJNK die wel verdacht veel leek op die van vorige week... En helaas na 4 platen wist ik het zeker: Een schaamteloze kopie van hun set van vorige week. Zelfde platen, zelfde volgorde, zelfde overgangen, zelfde sampletjes op dezelfde plek. Sorry hoor, al kost een live-set nog zoveel voorbereidingstijd: dit vind ik gewoon minachtend ten opzichte van je publiek en verschrikkelijk lui. Of kost het nou echt zoveel moeite om even een en ander aan te passen zodat je een iets andere live-set hebt? En dit bewijst ook nog maar eens wat er allemaal live is aan zo'n act tegenwoordig. Namelijk helemaal niks. Cd'tje erin en klaar is kees. Maar aan de andere kant als dat echt zo is, waarom konden ze dan geen live-set pakken van een paar maanden geleden ofzo? Heel erg teleurstellend dit, ondanks dat ik me er wel op vermaakt heb want hun nummers blijven eeuwige goudplaten.

Even blijven staan voor Showtek. Aan de ene kant natuurlijk kwalijk dat ze schijt hadden aan alles en hun eigen ding deden (lees trage heppiedepeppiehardstyle draaien), aan de andere kant ook niet zo snugger van de organisatie. Dat gezegd hebbende: ik hoop echt dat deze gasten weer vaker op een feest staan, maar a.u.b. niet zo laat en na een act als de Donkey Rollers. Want wat ze draaiden was op zich best wel leuk :) Vond het na een tijdje wel goed geweest en ben toen tot half 8 bij Chain Reaction geweest. Althans... volgens mij :') Dit is de allereerste keer dat ik gewoon een zwart gat heb. Ik zou gewoon niet meer weten wat ie draaide, volgens mij wel Times Like These, Nackt en Pattern 2. Was denk ik drukker om met mensen te praten dan dat ik oplette op wat er gedraaid werd. Nu ik het opschrijf weet ik wel weer het een en ander haha. Tijdsbesef doei.

Toen van half 8 tot 9 heel de tijd heen en weer gelopen tussen Thera vs Geck-O en Zany. Heb het begin van Zany meegepikt, o.a. Ghoulish Delight en die remix van Acid Nightmare (heeeeeeele dikke plaat!). Toch maar weer terug naar Thera & Geck-O, intussen wist ik van gekkigheid ook niet meer wat ik allemaal moest doen. Hoewel me deze keer niet alles altijd even goed aan sprak was dit wel weer een gruwelijk dikke set. Early-mash up klapte er heerlijk op! Hoogtepunt van de set was echter X2X Deepack-remix. Het overkomt mij ook altijd dat ik drinken haal terwijl er een zwaar geil nummer gedraaid wordt. Gelukkig stond Lyst in de buurt om het even van me over te nemen en kon ik gruwelijk hard uit m'n stekker :love: Ook 2 and a half kings gehoord, zieke plaat! Tegen het einde van de set weer teruggelopen naar Zany, die sloot af met Again We Will Rise en Remember Me. Niet dat Zany slecht was maar wel een beetje dom om steeds heen en weer te lopen, nou weet ik van beide sets eigenlijk weinig meer in hun geheel.

De vermoeidheid en vaagheid werd naarmate het later werd steeds erger, met als gevolg dat ik me van CO2 ook niet meer zo heel veel kan herinneren. Wat ik me nog kon herinneren: Sexual Thrill, Goddamn, Futile (gruwelijk nummer!) en meer weet ik ook ff niet op te noemen... was wel vet maar niet zo vet als die anderhalf uur daarvoor. Na een tijdje naar de main gelopen, waarom weet ik ook niet meer. Tatanka deed mee om de award "set met de meest uitgemolken nummers". Gangsta, Music Made Addict, Feel My Fire... Geef deze man per direct een reisverbod naar Nederland. Unglaublich. Enige leuke was die lompe BPM-tool.

De afsluit-act Thera vs Dano vond ik helaas helemaal niks aan. Het begon donker te worden en de lichten op de mainstage gingen helemaal tekeer, ik werd knettergek van die stroboscopen en zat er helemaal doorheen. Voelde me verder wel prima maar dit werd me gewoon teveel. Alleen maar vage herrie waar ik op dat moment ook niet echt op zat te wachten, ik zat eigenlijk alleen nog maar te wachten tot het klaar was. Denk als ik fit en normaal was geweest het vast had kunnen waarderen. Nou het eindigde wel geweldig maar niet heus. De laatste plaat was Dano - 120-900 bpm. De MC zegt "dit was Ground Zero, leuk dat je er was, wel thuis" en....... klaar is kees. Wat een gigantisch zielige afsluiting :') Een beetje show o.i.d. mag ik toch wel verwachten voor al dat geld? Nou ja tenzij je die giga-irritante stroboscopen als show beschouwt. En die paar half naakte chica's.

Uitlopen verliep verder prettig en probleemloos (is bij een hoop feesten wel eens anders), alleen jammer dat onze chauf het niet kon vinden en we tot 1 uur 's nachts nog bij de parkeerplaatsen moesten wachten tot ie het eindelijk gevonden had.

Verder:
+ Ge-wel-di-ge sfeer! Bijna overal ging het goed los en ik heb welgeteld 0 vervelende mensen ontmoet (die ik normaal op elk feest wel tegen kom). Iedereen was vriendelijk, één grote gezellige bende. De mensen maakten op dit feest dik het verschil.
+ Mark EG en Thera vs Geck-O als uitschieters.
+ Sets over het algemeen, uitzonderingen daargelaten
+ Geluid @ Theracords, zo zuiver en snoeihard heb ik het dit jaar nog nergens meegemaakt.
+ Barren en kluisjes, was prima geregeld
+ Hele vette locatie. Apart, sfeervol, en vooral perfect ingedeeld. Van de ene kant na de andere lopen nam nog geen 5 minuten in beslag.
+ Heerlijk weer op die stortbui na.

- Donkey Rollers en Tatanka
- Geluid @ Hardcore-tent
- Afsluiting en show daaromheen
- Decors. Of beter gezegd het ontbreken daarvan. Kom op een beetje wat leuks in elkaar flansen kan toch nog wel? In sommige area's stond gewoon alleen een draaitafel met wat projecties op een groot scherm :')
- Maar een handjevol mensen in sommige area's
- Een kwartier stilte bij de set van Deetox
- Dure muntjes, maar ik ben bang dat dit de nieuwe norm gaat worden op alle feestjes.
- Moe en vaag zijn op het einde

Was wel een vet feest, jammer dat dit niet meer 's nachts is want dat had het nog leuker gemaakt. Voor 25 euro mag ik absoluut niet klagen, maar ik vind wel dat de organisatie weinig moeite heeft gestoken in het feest om er iets speciaals van te maken. Ik kreeg meer het gevoel dat we het allemaal maar zelf moesten uitzoeken. En toegegeven het feest maak je uiteindelijk ook zelf, maar de organisatie is ervoor om dat stukje extra mee te geven. Dat stukje extra was er niet helaas.

En op deze plek nog even een speciaal bedankje aan iedereen die mee heeft geholpen om er bij de Theracords-area een fantastisch feest van te maken! Zowel de mensen die hebben gedraaid als het publiek. Dat alleen al was een feest op zich. Volgende keer sowieso weer erbij als jullie weer een area mogen hosten. Helden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, wat een mafkees die Mark EG. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lyst en Edwinn waren al een tijdje weg omdat ie was wezen kijken bij Beholder en Balistic. Dus wij denken: die komen niet meer... EARLY. Kom ik aanlopen met Jamie en Luc: Gold. Oké doei. Ben toen maar met m'n aanhang een rondje gaan lopen. Even bij Saaveeoh en Montorsi gekeken, waar ik in de extreme drukte nog maar net Lyst en Edwinn had gevonden. Lekkere muziek. Daar was dan ook alles mee gezegd. Wat een zielige bedoeling. Geen aankleding, zwak geluid, maar 20 mensen die kwamen kijken (kijken inderdaad want echt bewegen deed ook niemand). Even een praatje gehouden met Lyst en daarna besloten om richting de hardcore te trekken, want had wel ff zin in wat harders.

Huh? Ik heb jou niet in de Hardtrance gezien hoor? :huh: Zag jou pas laat op de middag bij de Theracords area, volgensmij bij Mark EG. Toen zei je: Ik zal me even voorstellen. Wie denk je dat ik ben? En toen zei ik: 'dawasiknie.' En dat was nog goed ook, ik weet niet hoe ik het wist, maar ik had zo'n gevoel haha. Maar ik heb jou dus echt niet gezien tijden Montorsi & Sa.Vee.Oh.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Wie had er een Hardtraxx shirt aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:44 

Donateur

Dan was het alleen Lyst xd Dacht dat jij daar ook stond omdat je niet bij main en ook niet bij Theracords stond. Ik kan me echt weinig dingen meer herinneren qua volgordes enzo.
Citaat:
Wie had er een Hardtraxx shirt aan?

Lowrenz
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:47 

Aan het typen...

Ik heb hem wel gezien daar :P Beetje lopen klagen over hoe weinig mensen er waren, 10 minuten later stond de tent vol :P

Overigens ben ik niet langer dan 30 seconde bij Beholder & Balistic geweest, ben direct doorgelopen vanuit de hardtrance naar frequencerz, waar ik jullie zag staan. Daarna weer terug naar de hardtrance gegaan voor scot project maar we waren iets te vroeg en toen kwam ik jouw inderdaad tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:47 

Donateur

En dan heb ik Lyst niet eens ontmoet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:49 

Aan het typen...

Ik heb toch echt een groot deel van de dag bij hardtraxx lui doorgebracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:50 

Donateur

Ja ik ook :lol: nou ja hebben we vast wel een dansje gedaan zonder dat we het door hadden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:52 

Aan het typen...

Ik was diegene die nagenoeg stilstond :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
En dan heb ik Lyst niet eens ontmoet :cry:

Ik heb hem zelfs gesproken! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:57 

Artiest

Lyst schreef:
Ik heb toch echt een groot deel van de dag bij hardtraxx lui doorgebracht :P

Heb ik jou eigenlijk nog ontmoet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:59 

Aan het typen...

Uhh wtf, ik kan me geen gesprek met olijfboompje herinneren, nu ik je op de foto's zie heb ik je wel veel gezien.
En ik heb jouw rik ook nog wel gezien, maar je was iedere keer redelijk snel weer weg en ik ben niet zo'n opdringerig type :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Uhh wtf, ik kan me geen gesprek met olijfboompje herinneren, nu ik je op de foto's zie heb ik je wel veel gezien.
En ik heb jouw rik ook nog wel gezien, maar je was iedere keer redelijk snel weer weg en ik ben niet zo'n opdringerig type :innocent:

Hmm..
Ik heb mij volgens mij wel voorgesteld of dat was ik van plan en ben ik vergeten omdat ik met Pia in gesprek raakte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 21:50 

Hardtraxxer

meh ben helaas niet gegaan, ribben gekneust :(.
Binnenkort maar weer een feestje pakken dan

Is er nog iemand nnaar proteus geweest? Toen ik lyst zn beschrijving van Mark EG las, moest ik meteen aan hem denken, ook zon baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:
meh ben helaas niet gegaan, ribben gekneust :(.
Binnenkort maar weer een feestje pakken dan

Is er nog iemand nnaar proteus geweest? Toen ik lyst zn beschrijving van Mark EG las, moest ik meteen aan hem denken, ook zon baas

Ja, ik ben nog bij Proteus geweest, ook echt een baas. :D Stond daar ik blote barst heen en weer te gaan. Hij is ook knettergek net als Mark EG, maar wel anders. Proteus doet het wat energieker, springt heen en weer enzevoort en Mark EG gaat dingen knuffelen en andere rare bewegingen doen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:03 

Artiest

Lyst schreef:
En ik heb jou rik ook nog wel gezien, maar je was iedere keer redelijk snel weer weg en ik ben niet zo'n opdringerig type :innocent:

Haha dat is toch niet opdringerig, ik vind het altijd leuk om even een gezicht bij de naam te hebben ;) gewoon jezelf even voorstellen volgende keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Naja, ik heb jou ook genoeg gezien, maar ik vind het zo'n onzin om een gesprek te beginnen als ik toch niks nuttigs heb te vertellen of te vragen. Ik kan me voorstellen dat jullie al genoeg belaagd worden en ook even tijd voor jezelf willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:10 

Donateur

haha XD ik loop gewoon overal op af en zie wel wat ik vertel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:18 

Aan het typen...

Geck-o schreef:
Lyst schreef:
En ik heb jou rik ook nog wel gezien, maar je was iedere keer redelijk snel weer weg en ik ben niet zo'n opdringerig type :innocent:

Haha dat is toch niet opdringerig, ik vind het altijd leuk om even een gezicht bij de naam te hebben ;) gewoon jezelf even voorstellen volgende keer :)

Ik stel me normaal ook wel voor, maar je was al je in de buurt stond continu met meerdere mensen in gesprek, heb weinig zin om mezelf daar tussen te dringen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Geck-o schreef:
Lyst schreef:

Ik stel me normaal ook wel voor, maar je was al je in de buurt stond continu met meerdere mensen in gesprek, heb weinig zin om mezelf daar tussen te dringen ;)

Ik liep er gewoon naar toe en vertelde hem even wat voor goede set die had neergezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:39 

Donateur

dat is altijd een goede opening zin bij dj's xd Ik deed er nog een buiging bij en het was klaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Dat vindt ik dus zo'n onzin, dat zeggen al 100 mensen tegen hem. En al helemaal als hij in gesprek is.. Kom je er evendoor lullen: 'lekkere set hoor.' Niet echt nuttig in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Dat vindt ik dus zo'n onzin, dat zeggen al 100 mensen tegen hem. En al helemaal als hij in gesprek is.. Kom je er evendoor lullen: 'lekkere set hoor.' Niet echt nuttig in mijn ogen.

Oke...:P
Dus het is onnodig mijn mening te uiten over zijn set? :P

Gesprekken moeten altijd inhoud hebben, anders zijn ze niet nuttig? :P
Complimenten doen vaak meer als de meest inhoudsvolle gesprekken, maarja, doet er niet toe :P

Jij mag dat best vinden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:05 

Donateur

1 oplossing voor deze discussie.

We vragen de dj's :lol: Thera en Geck-o vonden jullie het leuk en nuttig om complimenten te krijgen ? ^^
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten