Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht ook aanwezig, blijf dat weekend mooi in de achterhoek pitten, als het allemaal meezit! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht ook aanwezig, blijf dat weekend mooi in de achterhoek pitten, als het allemaal meezit! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bussloo in de achterhoek? :huh:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bussloo in de achterhoek? :huh:

Nee, in Lochem ( dat is wel in de achterhoek :P), daar wonen vrienden van me vakantie die ook allemaal party's pakken, ze gaan een bus regelen die naar busloo gaat vanuit lochem, vandaar ;)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha, dacht dat Bussloo namelijk tussen Apeldoorn en Zuthpen in lag :P
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Aha, dacht dat Bussloo namelijk tussen Apeldoorn en Zuthpen in lag :P

Dat doet het ook :P Tussen Apeldoorn en Zutphen/Deventer...
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die geniale 3-hoek die Overijssel van Gelderland scheidt :lol:

Dus weer geen feestje in de provincie :(
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

90% kans dit ik hier bij ben! De zus van een vriendin van mij werkt als beveiliging bij UDC volgens mij, en die kan kaartjes voor ons regelen! Super dik! :D
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
90% kans dit ik hier bij ben! De zus van een vriendin van mij werkt als beveiliging bij UDC volgens mij, en die kan kaartjes voor ons regelen! Super dik! :D

hoe oud :drool:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
90% kans dit ik hier bij ben! De zus van een vriendin van mij werkt als beveiliging bij UDC volgens mij, en die kan kaartjes voor ons regelen! Super dik! :D

hoe oud :drool:

18 :P Ze was er trouwens ook ff op Hard Bass bij ons in de buurt, maar weet niet of je je dat nog herrinert. Anders zul je d'r wel zien op Ground Zero. :P
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee dat weet ik niet, maar moet maar ff zien :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:19 
 

Mainstage heeft hele dikke artiesten :thumbsup:
hardcore is gewoon beest line-up :worship:
en dan de Thera area :worship:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dit 1 van de kanshebbers is voor festival van 't jaar :D
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Trailer
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een optie, als geld en reis meewerken (A)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik zo scheel of kan ik de minimale leeftijd niet op de site vinden?
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 00:37 
 

16+
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
16+


Dan toch maar een poging wagen een paar mensen over te halen. Zou hier zeker graag bij willen zijn.

Zal je zien dat t weer niet lukt.

Edit: Ik denk dat het t m waarschijnlijk niet word, aangezien ik de week ervoor Intents heb en de gene met wie ik zou kunnen gaan daar ook heen gaan. En door de reiskosten erbij word dat bedrag teveel helaas.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weet iemand busreis in het zuiden van t land
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
weet iemand busreis in het zuiden van t land


http://www.eventtravel.nl/evenement/253 ... -_rebirth/ ?
:P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 07:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gister morgen stonden er alleen nog midden nederland op maar goed ik ben er bij :D
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hdhessel schreef:
weet iemand busreis in het zuiden van t land


http://www.eventtravel.nl/evenement/253 ... -_rebirth/ ?
:P

Gratis vanaf Zwolle! Direct boeken, kijk wel wat ze er van zeggen :lol:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:
hdhessel schreef:
weet iemand busreis in het zuiden van t land


http://www.eventtravel.nl/evenement/253 ... -_rebirth/ ?
:P

Gratis vanaf Zwolle! Direct boeken, kijk wel wat ze er van zeggen :lol:

Vetrekt wel om 18;00 dus dan mis je veel van het festival. :P
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat bovenaan dat de bussen om kwart voor 12 arriveren :P Dus gewoon die bestellen en als ze inderdaad om 6 uur vertrekken, dan vraag je gewoon je geld terug (dat je niet betaald hebt :P )
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom ga ik hier heen bobben :huh: Toch maar met OV of bus xd
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten