Piaaa schreef:
Je loopt te janken om diversiteit, diverser dan dit krijg je het niet, dat er geen early area is is jammer, maar neem daar genoegen mee en ga daar niet eindeloos op door.
Zoals de line up nu is, is hij ook mega divers vergeleken met andere feesten, je kunt ook overdrijven Edwinn...
En in het topic van Heartbeat spreek je vol lof over Theracords, loop hier dan niet een aantal keer te herhalen en te huilen dat er geen early area is!
Ik herhaal het omdat het voor sommigen nog niet duidelijk is. Ik zal dan hier voor de laatste keer mijn punten neerzetten..
Ik vindt het jammer dat er geen Early Hardstyle Area is, maar ik denk dat ik me wel ga vermaken op de andere stages (al komt dit misschien niet zo over, ik was eerst gewoon teleurgesteld vandaar die reacties). Op de mainstage zijn Beholder & Balistic erg leuk om naar te gaan kijken en DR live is ook niet verkeerd. De Theracords stage heeft ook zeker leuke namen, maar ook wat mindere (dit itt Heartbeat die line-up vindt ik iets beter). Daarnaast is er natuurlijk ook nog de Hard Trance stage en ik denk dat ik daar ook genoeg aan mijn trekken kom. Kortom ik zal me prima vermaken, maar ik vindt het nog steeds jammer. Ik denk dat deze zin het goed weergeeft: Voor elk ander feest zal ik tevreden zijn met deze line-up, maar omdat ik op een Early stage had gerekend ben ik toch wat teleurgesteld.
Hopelijk is het zo duidelijk.