Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Geen Early Hardstyle area, daarvoor had ik wel m'n kaartje gekocht.. Ik zie nog maar wat ik ermee doe.. :/ Ligt er ook aan wat ze daar precies gaan draaien kijk bijv. naar Degos & Redone, als ze zo'n set draaien: http://lsdb.nl/set/60050/Degos___Re-Don ... -2010.html gecombineerd met wat TC spul dan is het prima, maar zo'n set vindt ik alweer minder: http://lsdb.nl/set/70312/Degos___Re-Don ... -2011.html

jij was toch fan van theracords, kijk die line up joh! Lekkere reverse basslines gegarandeerd volgens mij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:50 

Bierkoning

Lyst schreef:
Pommer schreef:
Deze is idd wat origineler met de theracords stage, maar intents heeft donkey's crypsis avio b-front ran-d enzovoorts dus daarover heb ik ook niks te klagen :D
maar ook deze line up is top!

Donkeys staan hier ook
Van AVIO staat hier Intractable One vs Phrantic, weer eens iets anders vanuit die hoek.
Crypsis <-> Chain Reaction, draaien toch veelal dezelfde tracks, weet niet hoe het zit met draaikunsten.

Dan blijven Ran-D en B-Front nog over, maar die staan ook zo'n beetje op elk festival deze zomer.
Wat je doet moet je natuurlijk zelf weten, ik snap alleen je beweegredenen niet zo :P

Oh ik zou ook best hierheen willen hoor :P maar ik krijg toch niemand mee aangezien m'n groep toch niks volgt van Theracords, en ook Chain Reaction, Freq's & de rest volgen ze niet echt.
En ook door alle goeie verhalen van Intents over de sfeer etc.
maar wat ik al zei, ik zou er ook geen probleem mee hebben als dit em zou worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:20 

Hardtraxxer

Theracords + r_AW Stage :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Edwinn schreef:
Geen Early Hardstyle area, daarvoor had ik wel m'n kaartje gekocht.. Ik zie nog maar wat ik ermee doe.. :/ Ligt er ook aan wat ze daar precies gaan draaien kijk bijv. naar Degos & Redone, als ze zo'n set draaien: http://lsdb.nl/set/60050/Degos___Re-Don ... -2010.html gecombineerd met wat TC spul dan is het prima, maar zo'n set vindt ik alweer minder: http://lsdb.nl/set/70312/Degos___Re-Don ... -2011.html

jij was toch fan van theracords, kijk die line up joh! Lekkere reverse basslines gegarandeerd volgens mij :woot:

Tjah, volgens mij moet er altijd gezeikt worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Timmer schreef:
Edwinn schreef:

Tjah, volgens mij moet er altijd gezeikt worden -.-

Het lijkt me logisch als je een kaartje voor een area koopt dat je dan teleurgesteld bent als die area er niet meer is. Maargoed, hopelijk kan ik me vermaken bij de andere stages.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:49 

Hardtraxxer

Ik hoop dat je een kut feest krijgt, tering wat een zeikerd ben jij zeg... 16, amper een feest mee gemaakt en al zulke oordelen trekken... :huh: Diverser dan dit krijg je het echt niet meer hoor.. En early is jammer maar waar misschien toch een beetje aan het dood bloeden? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Nah, doodbloeden niet zo zeer denk ik. Er komen gewoon wat meer losse feesten in plaats van dat het in de totale scene mixt. Dat zie je met die Hard Classics party en met Remember. Ik vind het wel jammer dat er minder dan te horen is op andere feesten, want ik vind het lekker wegluisteren, ook al ken ik veel namen van de tracks niet. Ik vind het ook heerlijk om de eerste 2 uur van een feest wat oudere platen te horen en door de andere sets heen ook een paar, maarja, ik ben de DJ niet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Ik hoop dat je een kut feest krijgt, tering wat een zeikerd ben jij zeg

Beetje zielig om iemand dit toe te wensen, nietwaar?

Struikrover schreef:
16, amper een feest mee gemaakt en al zulke oordelen trekken...

Wat heeft leefdtijd in godsnaam te maken met het feit dat ik het jammer vindt dat er geen Early Hardstyle area meer is?

Struikrover schreef:
Diverser dan dit krijg je het echt niet meer hoor..

Daarom is het ook jammer dat het minder divers is geworden, omdat dit een van de laatste feesten was waar nog veel diversiteit was..

Struikrover schreef:
En early is jammer maar waar misschien toch een beetje aan het dood bloeden? :aww:

Juist niet, zoals Khadber al zegt komen er juist meer initiatieven voor Early Hs feesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Hou dan op met zeiken en ga lekker naar Remember of Hard Classics. Het is ook nooit goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:11 

Donateur

Nou inderdaad :/ Gewoon niet best dit, altijd dat oneindige gezeur over feesten. Als je het niet leuk vindt, blijf dan alsjeblieft thuis.

Maarja dat zal wel mens eigen zijn. Want tegenwoordig is niets meer goed, overal wordt over geklaagd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Ik vindt het gewoon jammer dat er geen early area is, maargoed ik vermaak me wel op de Theracords/Hardtrance/Main stage. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:24 

Donateur

Gewoon genoeg pilsen en dan los met Lyst en DP bij DBSTF ja tog :yay: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:24 

Hardtraxxer

Verwend tot de met, wees blij dat dit allemaal in NL georganiseerd word. Anders hadden we net als alle buitenlanders die hier heen komen, gezellig met ze alle 15 uur in een bus gezeten. Waar ik overigens wel respect voor heb wat die gasten er allemaal voor doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:26 

Donateur

dawasiknie schreef:
Gewoon genoeg pilsen en dan los met Lyst en DP bij DBSTF ja tog :yay: :P

haha inderdaad xd ik zie hun er al los gaan :lol: Zou het wel een stunt vinden, altijd commentaar op zulke dj's en dan toch er los op gaan :yay:

Struikrover schreef:
Verwend tot de met, wees blij dat dit allemaal in NL georganiseerd word. Anders hadden we net als alle buitenlanders die hier heen komen, gezellig met ze alle 15 uur in een bus gezeten. Waar ik overigens wel respect voor heb wat die gasten er allemaal voor doen.

Nou inderdaad, tegenwoordig is overal commentaar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nou inderdaad, tegenwoordig is overal commentaar op.

En dat mag best wat minder, te beginnen op dit forum :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:36 

Hardtraxx Elite

als ik ga blijf ik heledag bij theracords hihi :$

mark eg haha die man geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:49 

Hardtraxxer

Of hij heeft ADHD of hij heeft heeeeeeeel wat op, geen fatsoenlijk interview mee te houden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:

Einde is geniaal! DUTCHIE DUTCHIE DUTCHIE!! -0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Hahaha die Mark EG, wat een gek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik vindt het gewoon jammer dat er geen early area is, maargoed ik vermaak me wel op de Theracords/Hardtrance/Main stage. ;)

Je loopt te janken om diversiteit, diverser dan dit krijg je het niet, dat er geen early area is is jammer, maar neem daar genoegen mee en ga daar niet eindeloos op door.
Zoals de line up nu is, is hij ook mega divers vergeleken met andere feesten, je kunt ook overdrijven Edwinn...
En in het topic van Heartbeat spreek je vol lof over Theracords, loop hier dan niet een aantal keer te herhalen en te huilen dat er geen early area is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:14 

Donateur

Haha niet normaal, dat jong moet ik live zien :lol: Kijk maar wat filmpjes van m op youtube, geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Je loopt te janken om diversiteit, diverser dan dit krijg je het niet, dat er geen early area is is jammer, maar neem daar genoegen mee en ga daar niet eindeloos op door.
Zoals de line up nu is, is hij ook mega divers vergeleken met andere feesten, je kunt ook overdrijven Edwinn...
En in het topic van Heartbeat spreek je vol lof over Theracords, loop hier dan niet een aantal keer te herhalen en te huilen dat er geen early area is!

Ik herhaal het omdat het voor sommigen nog niet duidelijk is. Ik zal dan hier voor de laatste keer mijn punten neerzetten..

Ik vindt het jammer dat er geen Early Hardstyle Area is, maar ik denk dat ik me wel ga vermaken op de andere stages (al komt dit misschien niet zo over, ik was eerst gewoon teleurgesteld vandaar die reacties). Op de mainstage zijn Beholder & Balistic erg leuk om naar te gaan kijken en DR live is ook niet verkeerd. De Theracords stage heeft ook zeker leuke namen, maar ook wat mindere (dit itt Heartbeat die line-up vindt ik iets beter). Daarnaast is er natuurlijk ook nog de Hard Trance stage en ik denk dat ik daar ook genoeg aan mijn trekken kom. Kortom ik zal me prima vermaken, maar ik vindt het nog steeds jammer. Ik denk dat deze zin het goed weergeeft: Voor elk ander feest zal ik tevreden zijn met deze line-up, maar omdat ik op een Early stage had gerekend ben ik toch wat teleurgesteld.

Hopelijk is het zo duidelijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Edwinn schreef:

zow true piaaa kan het weten want die is er al geweest

word mijn 5e keer (1 tje kon ik helaas niet komen) word weer dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

dit wordt mijn 2e keer...vorig jaar was het echt super dik feest :thumbsup:
dit jaar vind ik de line-up nog ietsje beter dus ook dit jaar zeker van de partij :)
lekker Main/rawstage/hardcore..daar ga ik tussen wisselen denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 19:23 

Hardtraxxer

Het wordt mijn 1ste keer en het 1ste festival voor mij wordt zeker vet! :bomb:

beetje tussen de main en het hardstyle stage meschien even het setje van tommyknocker vs maddog mee pakken maar dat ligt aan de timetable ^^
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten