Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waarom ga ik hier heen bobben :huh: Toch maar met OV of bus xd

Tuurlijk, afterparty is bij mij thuis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog iemand hier op hardtraxx die aan die contest mee gaat doen?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou ik zat er wel over te denken, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou ik zat er wel over te denken, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla xd

Is goed. Scheelt m'n oren weer een piep. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga wel mee doen denk ik, maar maak toch geen kans denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou ik zat er wel over te denken, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla xd

Als jij nou voor mij een mixje maakt, en dan stuur ik die erheen. Dan win ik, maak ik een masker van mijn hoofd en draai jij er. Lijkt het net of ik er sta :evil: :evil:

Dan ben ik ff dj :evil:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou ik zat er wel over te denken, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla xd

Haha nou maken wij tenminste nog een kans :P .
Ik ga er zelf wel een setje voor insturen, niet geschoten is altijd mis zeggen ze he!

ps: wel echt super vet die theracords stage, mogen ze op meer feesten/festivals doen (Q-Base??) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou ik zat er wel over te denken, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla xd


Ik ga gek doen en doe gewoon mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
ps: wel echt super vet die theracords stage, mogen ze op meer feesten/festivals doen (Q-Base??) :drool:


Dat vind ik nou ook :lol: Ik zou zeggen, laat t andere organisatoren vooral weten, wij staan er voor open :P (gek he xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou ik zat er wel over te denken, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla xd

ik dacht die pieter doet wel een keer mee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.groundzerofestival.nl/2011/n ... ntest.html

Timetable contest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Strakke acties :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Nog iemand hier op hardtraxx die aan die contest mee gaat doen?? :)

ik heb er over nagedacht

maar wil alleen maar meedoen met dingen waarmee ik kans heb om te winnen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 15:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb me ingeschreven voor de DJ Contest. Nu maar hopen op veel stemmen van jullie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Dream Chaser schreef:
Nog iemand hier op hardtraxx die aan die contest mee gaat doen?? :)

ik heb er over nagedacht

maar wil alleen maar meedoen met dingen waarmee ik kans heb om te winnen haha :P


Ik ga mijn setje wel insturen, verwacht er niet heel veel van, maar misschien krijg je nog wat leuke feedback of goede tips.
Heb mijn setje nu trouwens ook in het livesets gedeelte staan, misschien dat iemand nog wat verbeterpunten heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stuur wel een setje in denk ik. Maar volgens mij gingen Thera en Dano jureren? En werd er niet gestemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 16:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er wordt eerst gestemd en de genomineerden worden beoordeeld door Dano & Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 17:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er wordt eerst gestemd en de genomineerden worden beoordeeld door Dano & Thera.

Klopt! Dus slijmen bij mij heeft geen zin al kreeg ik na t persbericht al verdacht veel berichtjes van mensen die meedoen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lyst schreef:
Er wordt eerst gestemd en de genomineerden worden beoordeeld door Dano & Thera.

Klopt! Dus slijmen bij mij heeft geen zin al kreeg ik na t persbericht al verdacht veel berichtjes van mensen die meedoen :whistle:

Geloof dat Maarten (lamtak :P ) mijn setje naar je had doorgestuurd voor wat feedback,
maar dat was nog voordat ik wist dat jij in de jury zou zitten.
Had ik daar nou maar gebruik van gemaakt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blockside schreef:
Heb me ingeschreven voor de DJ Contest. Nu maar hopen op veel stemmen van jullie :$

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit wordt weer hele dikke thuiswedstrijd voor mij :thumbsup:
is hier trouwens ook meeting??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 07:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ben er ook bij :D

edit alleen de site ligt er uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat axe de contest wint voor Hardstyle en anim0l de contest voor Hardcore :P moet me dan wel splitsen haha. (aangezien je allebij moet starten). Kies dan denk ik wel voor Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Hopen dat axe de contest wint voor Hardstyle en anim0l de contest voor Hardcore :P moet me dan wel splitsen haha. (aangezien je allebij moet starten). Kies dan denk ik wel voor Hardstyle

nou dan moet ik mijn best maar eens gaan doen heh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hier ook maar ff posten dan :whistle:

Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten