Precies en nu heb je ons blij gemaaktwrote:Ach ja, niet mijn probleem. Ze hebben hun kans gehad. Bis heute abend!wrote:Wtfwrote:Nice, nu ik iedereen (hopelijk) heb blij gemaakt met een kaartje, komen mensen ineens weer aan m'n kop zeuren dat ze tóch wel zin hebben om mee te gaan.
Dus bij deze: iemand die nog een Theracords-kaartje overheeft?Naja thanx in iedergeval, zie je vanavond!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Opeens gaan er superveel
Nog een meetingkje of zullen we gewoon een plek afspreken maar de HT'ers de hele avond zijn?
Ik heb er iig zin in, ben niet echt fit maarja, komt goed
Ik heb er iig zin in, ben niet echt fit maarja, komt goed
Iemand die een kaartje wil? Ik heb er 2 over dus... PM
Edit: moet je wel snel zijn over een uurtje ben ik weg
Maat van me wil misschien toch nog mee, hoeveel moet je ervoor?wrote:Iemand die een kaartje wil? Ik heb er 2 over dus... PM
-
SHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2012
Wegens privéomstandigheden niet meer mogelijk om aanwezig te zijn bij Fusion of Dance .. Kan ik misschien iemand blijmaken met 2 kaartjes?
Ben echt pissed nu..
Ben echt pissed nu..
Neeeeee, waarom haken de HT'ers nou af?
Enorm kloten door privé-omstandigheden. Maar privédingen zijn sowieso belangrijker dan een feestje.
Enorm kloten door privé-omstandigheden. Maar privédingen zijn sowieso belangrijker dan een feestje.
Ik heb ze gewonnen dus je mag van mij de prijs zelf waarderen..wrote:Maat van me wil misschien toch nog mee, hoeveel moet je ervoor?wrote:Iemand die een kaartje wil? Ik heb er 2 over dus... PM
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Zin in! 
Je hebt PBwrote:Ik heb ze gewonnen dus je mag van mij de prijs zelf waarderen..wrote:Maat van me wil misschien toch nog mee, hoeveel moet je ervoor?wrote:Iemand die een kaartje wil? Ik heb er 2 over dus... PM
-
SHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2012
Ergste is dat ik er haast niks mee te maken heb.. maar omdat wij nogal in een ernstige familieruzie zitten is het beter dat ik dit weekend maar even thuisblijf.wrote:Neeeeee, waarom haken de HT'ers nou af?![]()
Voor diegene die mij kaarten wil overnemen.. PB!
Ah spijtig manwrote:Ergste is dat ik er haast niks mee te maken heb.. maar omdat wij nogal in een ernstige familieruzie zitten is het beter dat ik dit weekend maar even thuisblijf.wrote:Neeeeee, waarom haken de HT'ers nou af?![]()
Voor diegene die mij kaarten wil overnemen.. PB!
Dankzij Kruiwagentje is een maat van mij ook weer helemaal happy, dus ik zit weer goed
Krijg steeds meer zin in vanavond
begin er ook zeer veel zin in te krijgen,
lijkt me wel leuk om even te meeten hoelaat zijn jullie er ongeveer?
lijkt me wel leuk om even te meeten hoelaat zijn jullie er ongeveer?
Echt waar... iedereen gratis tickets nog, geluksvogels 
Reken maar dat iedereen er sowieso is bij Thera!
Ik ben ook sowieso bij Geck-o
en af en toe keertje Lipglossje pakken, haha!
En ook in dit feestwrote:Zin in!
Tot vanavond iedereen!!!
Ook op tijd voor de set van Geck-o
Ik ben denk ik als Geck-o begint binnen, probeer het wel iig. Ga zo eerst naar preparty en om 22:15 gaan we rijden als het goed is.
Tot vanavond allemaal
Tot vanavond allemaal
wij (mr.lellebel, timothy en ik) zijn 22:44 op station zwolle, dus geck-o redden we zeker wel 
Max Enforcer opent met het nieuwe Hardshock Anthem. Dus ben benieuwd 
mijn groepje vertrek 22:45 naar zwolle toe dus we zijn er ook ongeveer rond 11 uur.wrote:wij (mr.lellebel, timothy en ik) zijn 22:44 op station zwolle, dus geck-o redden we zeker wel