Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Prijzen:
Early Bird: €5
Regular: €10

Afbeelding

http://www.kingdance.nl/
Alle leeftijden.


Aangezien hier nog geen topic van was :P
Topic wordt bijgewerkt zodra er meer info is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een Art of Dance line-up. AoD is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 10:21 
 

chas1n schreef:
Echt een Art of Dance line-up. AoD is that you?


Inderdaad xd Instant no go dus :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een line-up voor de ekte rawboys :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wachten op hardkingz en reng deng deng
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde als bij Dance4Liberation: Natuurlijk aanwezig! Goedkoop en dichtbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor €5 misschien de vrijdag maar even kijken en dan hopen dat Arriva ons niet weer in Zwolle laat staan als vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Zelfde als bij Dance4Liberation: Natuurlijk aanwezig! Goedkoop en dichtbij :D


Edit: Toch besloten om naar Hardfest te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij, en hing vorig jaar dikke sfeer. I'm in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag avond kaartje binnen. Line-up leuker dan de maandag. Plus dinsdag gewoon werkdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10401360_1022768994403014_7518523792826500922_n.jpg?oh=3860eb656233720f81532bb183835ee1&oe=55A15CED&__gda__=1436319954_f5414398fe8cbc6bc2635f3f613a624c
Best coole hardstyle stage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm.. hadden ze net zo gied de dj booth voor een oud kraakpand kunnen zetten en daarin wat lichten kunnen ophangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 00:39 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 10:23 
 

Sjezus wat lelijk! Hoe bedenk je het :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach het ziet er een stuk beter uit dan vorig jaar. En de house kant moet paleis soestdijk voor stellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 14:07 
 
Hardtraxxer

Ik vond vorig jaar juist wel vet met die containers. Less is more.

sowieso aanwezig morgen vanaf het eerste uur. Artifact :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie :)

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten