Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P


Ging dat maar zo makkelijk, dan ben ik er morgen ook zoiezo bij :woot: !

Het ging makkelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Nog maar weinig zin, maar komt voornamelijk doordat ik nu gruwelijke kater heb :p

Haha dat had ik bij Wish :P
Achteraf het vetste festival van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P

Geen geld voor kaartje, maar wel om mij dronken te voeren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P

Geen geld voor kaartje, maar wel om mij dronken te voeren? :P


Daar is niet veel voor nodig, dus dat komt wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P

Geen geld voor kaartje, maar wel om mij dronken te voeren? :P


Daar is niet veel voor nodig, dus dat komt wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P

Geen geld voor kaartje, maar wel om mij dronken te voeren? :P


Daar is niet veel voor nodig, dus dat komt wel goed ;)

Heb je gelijk in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 03:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

edit: sorry deze post faalde te hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 03:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
I bben op dit omment echt lam x345 maar ik ken niet wachteb tot iuk alle schtten morgen zie (L)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 03:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
I bben op dit omment echt lam x345 maar ik ken niet wachteb tot iuk alle schtten morgen zie (L)

:loving:

lamheid lkent geeen tijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Eerst nog werken tot 5 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeuj, eerst hazen slachten tot 8 acht uur. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond rond uur of half 9 die kant op xD
Gelukkig gezellige ploeg mee xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snip verkouden, maar gewoon aanwezig vanavond :)!

Ben nog op zoek naar een kaartje voor iemand, tegen een schappelijk prijsje. Iemand nog een suggestie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Squit schreef:
Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P


Ging dat maar zo makkelijk, dan ben ik er morgen ook zoiezo bij :woot: !

Het ging makkelijk :D


:oh:

Voor een schappelijk prijs wil ik ook wel kaartje overkopen, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laaaaaaaaaaat maar, ga toch naar Zak'. Knoop is doorgehakt, hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Laaaaaaaaaaat maar, ga toch naar Zak'. Knoop is doorgehakt, hehe!

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag mijn Do The Happy Face shirt binnen gekregen :D . Heb er zin in vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben een beetje brak door gisteren, hopen dat ik vnv wat meer energie heb :P

Is het trouwens nodig dat ik hier mn oordoppen in doe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Squit schreef:
Laaaaaaaaaaat maar, ga toch naar Zak'. Knoop is doorgehakt, hehe!

Want?


Zat beetje met geld, maar kan met Barry en Alain mee ( solutio & the i's ). Scheelt weer money. En ik zou anders ergens blijven pitten, maar moest nog veel doen voor school. Barry heeft toch besloten om gelijk terug te gaan naar huis, en dan ga ik mee zodat ik ook nog voor school bezig kan -.- !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och jee! Nu het eeuwenoude dilemma: wat doe ik aan vanavond? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Och jee! Nu het eeuwenoude dilemma: wat doe ik aan vanavond? :oh:

Zwarte broek met v-hals :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, nu ik iedereen (hopelijk) heb blij gemaakt met een kaartje, komen mensen ineens weer aan m'n kop zeuren dat ze tóch wel zin hebben om mee te gaan.

Dus bij deze: iemand die nog een Theracords-kaartje overheeft? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nice, nu ik iedereen (hopelijk) heb blij gemaakt met een kaartje, komen mensen ineens weer aan m'n kop zeuren dat ze tóch wel zin hebben om mee te gaan.

Dus bij deze: iemand die nog een Theracords-kaartje overheeft? ^^

Wtf :P Naja thanx in iedergeval, zie je vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Chukkels schreef:
Nice, nu ik iedereen (hopelijk) heb blij gemaakt met een kaartje, komen mensen ineens weer aan m'n kop zeuren dat ze tóch wel zin hebben om mee te gaan.

Dus bij deze: iemand die nog een Theracords-kaartje overheeft? ^^

Wtf :P Naja thanx in iedergeval, zie je vanavond!

Ach ja, niet mijn probleem. Ze hebben hun kans gehad. Bis heute abend! :love:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten