Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Fusion of Dance Indoor
Waar: IJsselhallen, Zwolle
Wanneer: 15 december 2012
Tijd: 22.00 uur tot 07.00 uur
Prijs: €35,00
Agenda: Facebook of Partyflock

Line-up:

Megabase (raw hardstyle/hardcore)
Frequencerz
Adaro
Alpha²
Chain Reaction
Radical Redemption
Frontliner
Crypsis
Endymion
Hosted by MC Renegade

LIPGLOSS (club/house)
Sidney Samson
Quintino
Luciën Foort
Sandro Silva
Ralvero
Roul and Doors
Condance
Hosted by Zawdi MC & MC Ambush

Freestyle Maniacs (freestyle)
Darkraver
Ruthless
Bass-D
Dr. Rude
Luna
Raoul Coolman
Miss Jay
MC The Russian

Smirnoff Presents DEEP (techno)
Oliver Kucera (live)
On/Off
Dispar Vulgo
Roy El Kei
Joshua Kayn
Elroix

Quest4Trance (progressive/trance)
Misja Helsloot
El Haag
Signum
Steeff
CStone vs Elevator
Tommygoff

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na het succes van gisteren deze ook maar eens overwegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:43 
 
Hardtraxxer

Deze editie maar weer een keer proberen, gister was het iig weer geweldig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:50 
 
Hardtraxxer

Zekerheidje.
Afgelopen editie zeer goed vermaakt en ook de zaterdag weer heel goed bevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up afhankelijk, vorig jaar was het een goed feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste namen ^^
Megabase
Frequencerz

Freestyle Maniacs
Bass-D

Lipgloss
Sandro Silva

Deep!
On/Off

Quest4trance
Misja Helsloot
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:03 
 

Raakt dit (snel) uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Raakt dit (snel) uitverkocht?

Weekje van tevoren denk ik. Tenzij ze de capaciteit hebben vergroot naar 20k+. Maar er komt wel een melding wanneer het bijna uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 10:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het volgens mij niet uitverkocht hoor? Toen mocht Theracords op de valreep ook nog weet ik het hoeveel kaarten weggeven. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is wel een leuk feest, vorig jaar ook erg van genoten en van de outdoor edities :) Alleen nu is het voor mij line-up afhankelijk, aangezien Loudness weer een week ervoor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Dit is wel een leuk feest, vorig jaar ook erg van genoten en van de outdoor edities :) Alleen nu is het voor mij line-up afhankelijk, aangezien Loudness weer een week ervoor is.


Dit dus, ookal was ik er vorig jaar niet.

Ben eigenlijk wel benieuwd, want de eerste editie was erg matig. Hoorde dat ze de vorige editie echt grote sprongen hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als de laatste 2 jaren.. aanwezig!! Wat was het vorig jaar al een verbetering t.o.v. de eerste keer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Area 1: Megabase (Hardstyle/RAW Hardstyle)
Frequencerz
Adaro
Alpha2
Chain Reaction
Radical Redemption
Frontliner
Crypsis
Endymion
Hosted by MC Renegade


Nah, never mind ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat saaaai :( Niet aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

Sowieso betere line-up dan de outdoor editie. Ga me hier zeker vermaken met Adaro, Frequencerz, Crypsis & Alpha Twins ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict

Vind de line-up best gaaf juist. Eigenlijk allemaal namen die wel een leuk setje (kunnen) neerzetten. Plus er is nog een techno stage, dus als ik me niet vermaak bij hardstyle kan ik daar nog naar toe. :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line up kan mij ook wel bekoren.. had echter liever gezien dat een mad dog ofzo afsloot ^^
met de kans dat ik een week later nog niet zou kunnen lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien ook wel aanwezig , even kijken wat de vriend van men zus wil:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:27 
 
Hardtraxxer

vet line up maar moet het deze keer missen op dat ik dan naar mondayber sweden ga! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke line-up.
Kaarten zijn besteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dit net pas. Eerste 18+ feestje met mn broertje? :P
Mooi dichtbij, voor mij een lekkere line up, mooie optie dus!

Edit:
Tickets zijn gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:10 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Citaat:
Area 1: Megabase (Hardstyle/RAW Hardstyle)
Frequencerz
Adaro
Alpha2
Chain Reaction
Radical Redemption
Frontliner
Crypsis
Endymion
Hosted by MC Renegade


Nah, never mind ..

Je gaat lekker toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Klos schreef:
Citaat:
Area 1: Megabase (Hardstyle/RAW Hardstyle)
Frequencerz
Adaro
Alpha2
Chain Reaction
Radical Redemption
Frontliner
Crypsis
Endymion
Hosted by MC Renegade


Nah, never mind ..

Je gaat lekker toch :P

True, toch gratis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zaterdag gas erop :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit 18+ is anders was dit voor mij een mooie thuis wedstrijd geweest :/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten